Hvem står bag Marielyst Adventure ? Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006
1.Gruppe som gerne vil udvikle Marielyst området. 2.Gruppe som ikke ser hinanden som konkurrenter 3.Gruppe som kan og vil samarbejde 4.Gruppe som ikke er bange for at ”lufte” nye udviklingstanker. Hvad er Marielyst Adventure ? Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006
Målet er at ?? 1.Fastholde turister som opholder sig i Marielyst området 2.Tiltrække turister som opholder sig i Danmark 3.Tiltrække og fastholde flere lokale fra nær- og yderområderne. 4.Tiltrække flere lokale firmaarrangementer 5.Tiltrække flere Sjællandske/Københavnske firmaarrangementer. Skuldersæson Højsæson Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006
Hvordan ???? 1.Fælles markedsføring •Samarbejdsaftaler •Pakkeløsninger •”One entry point” •Internet •Indflydelse •?????? Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006
Hvilke tiltag har vi gjort ? Privat brochure - husstandsomdelt (ca eksemplarer) •Falster •Lolland •Sydsjælland •Sydfalster sommerhusområde •Velkomstpakken Erhvervs Brochure (ca eksemplarer) • Udvalgte postnumre på Sjælland/København Fælles hjemmeside: Fælles booking telefon: Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006
Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November
Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006 Turist- og fritidspakker
Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006 Erhvervs pakkeforslag
Samarbejdspartnere Marielyst Adventure Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006
Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006 Status på det første år 1.Privat- og turistpakker 2.Erhvervspakker 3.Bestyrelsespost i Turist&Erhvervsforening 4.Medarrangør af børnedag til Marielyst 100 års jubilæum
Turismekonference – Guldborgsund D. 14. November 2006 Hvad sker der i næste sæson 1.Paintball 2.Driving Range 3.Batting Cage 4.?????
Velkommen til :