Multimedieartikel om mediemagt i Italien

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
9. Kvantitative metoder -spørgeskemaer
Advertisements

Artikelskrivning Baggrundsartikel.
Øvelse fra Klik for at redigere undertiteltypografien i masteren - Diskuter og beskriv faserne og ’workstages’ Fase 1 – Preproduktion Forberedelse.
Ytringsfrihed og sygeplejersker
Dataindsamling og kildebearbejdning
Generelle regler for brug af PowerPoints
Af Jeanette, Anders og Maia
Grundlæggende Foto Photoshop Elements.
Highlighting En teknik til at fremhæve områder af tekster eller billeder 1.
Hvad er en brugergrænseflade
ß Iværksætterens udfordringer og muligheder Louise Rønne, Republikken.
ART GALLERIES Gruppe 4.
Her kan du søge oplysninger om de forskellige lande, se videoklip med børn og unge, lave dine egne kort, statistik og lave wiki’er Med kortgeneratoren.
Kvantitative metoder
Kapitel 5 Den kreative strategi
Kommunikation / it.
Dette program kan lave et portræt af dit ansigt, baseret på de information du giver... Tryk her.
Hvordan afgør vi væsentlighed? Kursus: ‘Væsentlighed’ og miljøvurdering Miljøvurderingsdag 2012.
Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE
1 Kursus i BL: Beboerinformation – medievalg og kanaler oktober 2010 Paul R. Metelmann Havdrupvej 114b, 2720 Vanløse
Usability E2002, IT-højskolen CPH, Paulin Hansen Testmetoder.
Overvej spørgsmålet. Interview en makker
Rubrik. Rubrik Rubrik Artiklens overskrift hedder i avissprog rubrikken. Rubrikken fortæller, hvad artiklen handler om og giver læseren lyst til at.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Case-opgave på HG2 uge 41,  I skal lave en slags avis til nettet – ikke nødvendigvis en avis som BT eller Politiken … det kan godt være en slags.
Innovation i AT/SO.
Eksempler på skabeloner til bøger i powerpoint
Dette program kan lave et portræt af dit ansigt ud fra den information, du selv giver... Klik her.
Navigationsdesign Uge 10, 2014.
Andreas, Busola, Emma-Amalie, Johan og Mie. Gruppefordeling Emma-Amalie – Leder Busola og Mie – Interviewere / tekstforfattere Johan – Fotograf Andreas.
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
Metaforik og alternative muligheder
Nyhedsartikel Skal oplyse læseren om, hvad der er sket, hvad der sker, hvad der vil ske i verden. Journalisten opsøger kilder og stiller spørgsmål efter.
NYHEDSARTIKLEN Denne præsentation er udarbejdet på baggrund af hjemmesiden Avisen i undervisningen (Nyhedshistorien:2014) og (Design:2014)
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Kapitel 6 Kommercielle nyheder Layout og nyhedstrekanten
Reklameanalyse Walkthrough.
Modul 6 Præsentationsprogram. Mål Formålet med dette modul er at teste kandidatens færdigheder i at oprette en præsentation med et standardpræsentationsværktøj.
Lektion 3. Tekstens byggeklodser Helene Brøndholt Nielsen, Tekstformidling på Internet, Forår 2004 Tekstens byggeklodser.
Sagprosa En introduktion……..
Tekstens byggeklodser
Enes Kücükavci !.  Planlægning  Krav og testspecifikation  Design  Implementering  Test/Afprøvning  AMANDA.
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
Fitting til billede Valg af fitting measure – Maximum Gradient Problemer –Baggrundsstøj –For lav kontrast (pga. konvertering til gråtone)
Problemformulering En problemformulering er et sæt af åbne spørgsmål.
Pjecefremstilling Hvad er en pjece?
Reklameanalyse.
Flemming Riishøj Adjunkt Institut for Ledelse & Forvaltning
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
FORTÆL I POWERPOINT - FANTASTISKE FABLER. FORTÆL I POWERPOINT Går du med tanker om, hvordan du kan få dine elever til at lave fortællinger med tekst,
Den populærvidenskabelige artikel
Pressestrategi Lav en kort og kontant strategi for jeres pressearbejde: Hvad vil I kommunikere (skolens hovedfortælling / mission) Brug strategien som.
Synlighed i foreningen: kommunikation og markedsføring V. kommunikationskonsulent, Mette Vittrup Schmidt Seminar for seniorer Glostrup den 5. oktober 2015.
Her kan ses et udklip af min forside – tænke med min forside var at man skulle kunne se et lille preview af den side man ville besøge og at forsiden skulle.
Den gode præsentation … med PowerPoint, SMARTboard eller lignende.
Din kreative online praksis! – del 2
Den populærvidenskabelige artikel
-en model til at styre idéudvikling
Manchet 40/ 50, 1. niveau Manchet 30/40, 2 niveau
Manchet 48/ 60, 1. niveau Manchet 35/45, 2 niveau
Eutanasi – En lykkelig død
Hvordan ændrer jeg teksten på min hjemmeside?
Skemaet er lavet som felter til indtastning af tekst
Den gode tone Lse.
Om vores bibliotek Lokalt oplæg
Den gode tone Lse.
Dette program kan lave et portræt af dit ansigt ud fra den information, du selv giver... Klik her.
AT: Havet - livgivende, dødbringende, legendeskabende.
Skemaet er lavet som felter til indtastning af tekst
Præsentationens transcript:

Multimedieartikel om mediemagt i Italien Udarbejdet af Mads, Laurits, Amanda, Jacob og Nathalie Team Ammanajala

Opgave Multimedieartikel om mediemagt i Italien Mediemagt Pressefrihed Ytringsfrihed Feature Facebook

Problemformulering Hvordan er Italiens befolkning påvirket af Berlusconis mediemagt?

Målgruppe Primær segment - Grønne segment Sekundær segment - Blå segment

Kommunikationssituationen

Koncept og rough Projekt plan: Multimedie Let og hurtigt Overskueligt Innovativt

Valg af farver Påvirkning Fremhævelse

Tekst Rubrik Underrubrik Mellemrubrikker Brødtekst Sprogbrug

Interviews Åbne spørgsmål Konkrete spørgsmål De interviewpersoner: Sergio Roberto

Valg af billeder

Spørgeundersøgelse Hvad så du først?

Spørgeundersøgelse Læste du nogle af artiklerne? Ville dette være en af dine normale interesseemner?

Spørgeundersøgelse Før: Det umiddelbare indtryk af siden:

Forbedringer http://madssupermig.wix.com/testso#!home/mainPage