Ny Kunde (1/2) Velkommen til Nespresso Club, du taler med Hvad kan jeg hjelpe dig med? Navn Først vil vi gerne vide om medlemskabet skal stå som et firmanavn.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Advertisements

Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
BRUGER VEJLEDNING TIL WEBSHOPPEN. Denne guide hjælper dig til en nem & hurtig brug af vores webshop.
Sådan kommer I i gang med digital signatur
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
DAGENS PROGRAM DET PRAKTISKE Kl MODUL  CONSIGNOR’s opbygning i setup  Menuerne i "MAIN"  Tilretning af produktionsskærmbilledet i CONSIGNOR,
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
Hvordan får jeg lagt First Class programmet ind på min egen computer ??? De følgende sider er en lille anvisning på, hvordan du selv kan installere programmet.
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
Gruppe 4. En kunde henvender sig i butikken for at købe en vare. Ekspedienten scanner varen og modtager betaling. Systemet fjerner varen fra lageret og.
Backoffice præsentation
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Bestilling af IT udstyr og software fra Digitaliseringsstyrelsen. Har du prøvet at bestille i dag?
Brian, Christian, Jens, Nicklas
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Knudsgaard – lav selv dine trækul Maj 2007 Mikkel & Ole
”Huskeseddel” FSA PRØVER 2009 Ikast Østre Skole. Det er vigtigt at du møder i god tid. 20 minutter før prøven begynder, skal du komme og sætte dig på.
Kursus om borger.dk og brugen af digital signatur
Udbud på Biler foråret 2013 Orienteringsmøde den 7. maj 2012
Version 3.1 Velkommen til introduktion af Digital Post PS: Er du dårligt hørende eller seende, så flyt venligst op foran. Side 1.
Blog kommentar Åben arkivet ved at trykke på den lille sorte trekant der peger ind på et årstal (næste billede)
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Du finder registreringsskemaet på: dev2. siteloom
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
Videregående pc-vejledning 60+Bornholm Velkommen til.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
© due & partners Tilmelding FrameldingLykkedes ikke Lykkedes Template 3: Tilmelding på website Sammenhængen mellem de 4 websider.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Sådan bestiller du mad hos Bagelsringen. Gå til denne hjemmeside.
Opgaver Opgaver: Opret en Webshop Værktøj: Online brugermanual på webshoppen samt udleveret materiale svarende til gennemgangen.
Kapitel 15 IT jura og e-handel Kapitel 15 handler om: Markedsføring på internettet Aftaler og køb på internettet Ophavsret på internettet.
Dansk & Skriftlighed Formelt –og uformelt skriftsprog Processkrivning Sproglig variation.
Info (Medlem) 1/3 Velkommen til Nespresso Club, du taler med. Hvad kan jeg hjælpe dig med? 50,- DKK i fragt når jeg bestiller 50 kapsler er det ikke meget.
Bestilling af dukaPC 1.Gå til 2. Tryk på ”Forhandler login” nederst på siden.
Sælg mere på Nettet MarketingCamp Copyright © 2013 by CustomerSense. All rights reserved.
It-systemer er med overalt. Før køb – hjemme hos kunden Kunden besøger hjemmesiden Kunden overvejer og tegner selv Sælger og tegneprogram inspirerer Prisen.
Assistance Service(1/2) Velkommen til Nespresso Club, du taler med, hvad kan jeg hjælpe dig med? Medlemsnummer Har du dit medlemsnummer tilgængeligt? (hvis.
Info Velkommen til Nespresso Club, du taler med (CS navn) Hvad kan jeg hjælpe dig med? Kaffe Vi har 16 forskellige Grand Crus hvoraf 12 er Espresso (inkl.3.
Kursus i Wordpress Lær at lave indlæg og kalenderbegivenheder v/ Hjerteforeningens webredaktør Mads Louis Orry.
Anden lovgivning afsætning.
Formular designer – Basis Efterår 2016 Tilst
E-handel og online service
Sælg mere, og finansier din virksomhed. Med statsgaranti.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Supply Chain management SCM
Stævneforplejning Nyt vedr. betaling for stævneforplejning og til efteråret også lørdagsfrokost Stævneforplejning bedes indbetales før første stævne enten.
Vi er der for dig Præsentation Kun det bedste er godt nok Genito
Hvad er ligheden mellem en blondine og Netto?
Best practice i sociale medier
venligst kopiere denne formular til dine fremtidige reparationer
Undgå falske beskeder Hackerne beder om dine personlige oplysninger i en mail eller sms. Det ville pengeinstitutter, virksomheder eller myndigheder aldrig.
Bestilling og ordrebekræftelse
Bestilling og ordrebekræftelse
Bestilling og ordrebekræftelse
Sådan bruger du Shakespeak
Tak for invitationen Bambora online betaling Persondataforordningen.
Fra anledning til udvikling
En ny bog er i gang – skrevet af addicts, for addicts
Præsentationens transcript:

Ny Kunde (1/2) Velkommen til Nespresso Club, du taler med Hvad kan jeg hjelpe dig med? Navn Først vil vi gerne vide om medlemskabet skal stå som et firmanavn eller en privatperson? Kan jeg bede om navnet på kontaktperson/ kan jeg bede om dit navn? Adresse Din adresse (læs det hele op igen, for at få en bekræftelse på at det er rigtig) Skal faktura adresse være den samme? Telefonnummer Er der et telefon nummer som vi kan nå dig på, om nødvendigt (gentag for bekræftelse) Maskintype Så må vi vide hvilken slags maskine du har (spørg om farve, udseende, mælkeskummer) Husker/ved du hvor den er købt? Hvornår er den købt? Har du serienummeret på maskinen tilgængeligt. Det finder du på klistremærket som enten er på boksen maskinen kom i, under maskinen, eller på drypbakken til selve maskinen? (hvis ikke forklar kunden at vi må have det pga garantien) Assistance Service Der tilbydes 3 års garanti fra købsdato. Inden for garantiperioden vil evt. reparation være gratis, og du har mulighed til at gøre brug af en lånemaskine imens reparationen står på. Vi gør også opmærksom på at det er vigtigt at maskinen afkalkes hver 3-4 måned/ kapsler, da kalk og snavs vil gøre at maskinen ikke fungerer som den skal, og kaffensmag kan blive påvirket. Afkalkingskit special designet til din maskine, kan købes hos os for 75,-, og der vil være til 2 gange afkalkning i et kit. Skulle der ske noget med maskinen, så kan du ringe til os. Vi prøver så først at hjælpe til på telefon, hvis det ikke går an, så tager vi maskinen ind til os. adresse Har du en adresse vi kan bruge? bruges som brugernavn hvis du ønsker at bestille via vores hjemmeside. Leveringsadresse Hvis du ønsker at dine pakker skal blive sendt til en anden adresse, så kan vi registrere den nu. Vi kan kontaktes på gratisnummer timer i døgnet, så du kan ringe og og få svar på spørsmål du måtte have om maskiner, kaffe, tilbehør. Du kan også bestille via telefon, fax, post og internet. I tillæg så har vi en Nespresso butik på Kristen Bernikows gade 9, 1105 Købehnavn K. Varer og priser er nødagtig de samme som hos Nespresso Club. Hvis du ønsker det, så kan vi også opprette en internetkonto til dig nu. Fragtprisene for forsendelse er fra 50,- og ned til 20,-, afhængeligt af hvor mange kapsler du bestiller. Bestiller du 300 kaspler eller mere på internettet, og betaler med kort, så er fragten gratis. Velkomst Registrering Vi ønsker dig velkommen som medlem i Nespresso Club. Hvis du har noget at skrive på, kan vi hermed oplyse dig dit medlemsnummer. Jeg vil nu registrere dig som medlem i Nespresso Club, notere din kontakt information, samt give lidt information om de varer og tjenester vi tilbyder. DK Juli 10

Kaffen Vi har 16 forskellige Grand Crus som er lavet af gourmetbønner. 12 er Espresso (inkl 3 Pure Origin), beregnet til en lille kop (40 ml), og 4 Lungo, beregnet til en stor kop (110 ml). I tillæg så lancerer vi specialle Grand Crus. Limited Edition til foråret, Special Club til efteråret og Variations til jul. Disse typer bliver produceret i begrænset antal. Dette er for at give vore kunder noget nyt og spændende i tillæg til vore 16 faste Grand Crus. Kapslene leveres i rør af 10 stk, og minimumsordren er på 5 rør. Af hensyn til pakning, og for at undgå at kapslerne bliver beskadiget i posten ber vi om at det bestilles i kvantum på 5 og 5 rør af gangen. (priser pr kapsel: Espresso 2.79, Lungo 3,09, Pure origin/LE/SC/Variation 3,35) Personlig kommentar Du fik 16 kapsler med sammen med maskinen, har du fået prøvet nogle af dem? (snak lidt omkring det, for at vise at vi har interesse) Velkomst tilbud Vi har et special tilbud til alle nye medlemmer. Det er en pakke med 250 assorterte kapsler, en sort boks i træ med plads til 36 kapsler. I låget har den en oversigt over vores 16 Grand Crus, og der medfølger også en bog som fortæller om Nespressos kunst. Pris 749,- Er du ikke så kendt med alle vore 16 Grand Crus, så er dette en god pakke at starte med. Ordre (hvis kunden ikke ønsker velkomsttilbudet) Hvilke af vore 16 Grand Crus ønsker du at bestille? Bekræft bestilling Det bliver så til (angiv hvilke typer grand crus og antal) Bekræft leveringsadresse Skal varene sendes til (læs adressen op)? Leveringsmetoder Vi leverer med Post Danmark, pakkepost til privat personer og pakkepostehverv til firmaer. Leveringstid er 2-3 arbejdsdage. Fragtprisene er fra 50,-, 30,- og 20,-,bestiller du på internettet og betaler med kort, så er der gratis fragt ved bestilling over 300 kapsler. Betaling Hvordan ønsker du at betale? Vi har to betalingsmåder. 1. Faktura: Vi sender faktura per post, som på normal vis vil komme til dig inden for 1 uge, og du vil have 14 dage til indbetalingen. 2. Kredittkort: Vi kan tage Visa, mastercard og AmericanExpress. Her har vi brug for de 16 cifre på forsiden af kortet, udløbsdato, cvckode (3 sidste cifre ved siden af underskriften), kortholders navn. Vi kan nu prøve at trække fra dit kort for (opgiv totalsum på ordren) Dit kort er blevet godkendt, og vi vil nu få sendt din bestilling (angiv leveringsmåden). til (angiv adressen en gang til) leveringstid er som sagt 2-3 arbejdsdage. Ønsker du ydeligere information om kaffen, maskinerne eller Nespresso Club? Du er altid velkommen til at ringe tilbage til os hvis du ønsker hjælp/information senere hen. Vi takker for din bestilling (navn på kunden), og ønsker dig en rigtig god dag. Ordre Klub Presentation Ny Kunde (2/2) DK Juli 10