Quiz Uge 2 – torsdag. Hvorfor har vi clicker quizzer? Formålet med quizzerne er –at afveksle undervisningsformen – så I ikke falder i søvn –at tvinge.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vejledning til Cisco trådløs telefon
Advertisements

Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
XB5S Biometrisk genkendelse Vejledning 02/07/2014 Version 1 Keld Flindt.
NetBeans Installation og brug.
Relationer – børn og voksne
GP 4, 19/ Grundlæggende programmering Efterår 2001 Forelæsning 4 onsdag 19/ kl. 9:15 – 12:00.
Relationer – børn imellem
1 Bevisteknikker. 2 Bevisteknikker (relevant både ved design og verifikation) Teorem: Der findes uendeligt mange primtal Bevis: Antag at der findes et.
NOTATTEKNIK EUX - REBSLAGERVEJ.
I det følgende er der 20 spørgsmål, hvor du skal afgøre hvilken af 2 konturer der spilles: op-ned, ned-op og ligeud. Alle spørgsmålene har stor afstand.
Urafstemning OK15 En guide til at stemme.
I det følgende er der 20 spørgsmål, hvor du skal afgøre hvilken af 2 konturer der spilles: op-ned, ned-op og ligeud. Alle spørgsmålene har stor afstand.
KM2: F141 Kvantitative metoder 2 Inferens i den lineære regressionsmodel Funktionel form 21. marts 2007.
Delphi og C++ Builder C++ Builder. C++ Historie Sproget blev designet for AT&T af danskeren Bjarne Stoustrup En objektorienteret videreudvikling.
Øvelser Samlet rapport.
Økonometri 1: Specifikation og dataproblemer1 Økonometri 1 Specifikation, og dataproblemer 9. november 2004.
Fundamentale sprogbegreber
PD – kursusgang 3 Introduktion til Java Script. Mål Viden om hvordan JavaScripts indlejres i HTML dokumenter Viden om programmering i JavaScript  Erklæring.
Intro Siden sidst: evaluering på opgaver og virtuel kursus.
Interaktive knapper Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
GP 4, 27/ Grundlæggende programmering Forår 2002 Forelæsning 4 onsdag 27/ kl. 9:15 – 12:00.
Økonometri 1: Heteroskedasticitet1 Økonometri 1 Heteroskedasticitet 31. marts 2003.
Dagens program Gennemgang af dagens/ugens program Oprettelse af blog
Quiz 3.1. Quiz 1 – Assignment dIntProg, E14 Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af følgende program? 1.x er 6, y er 3 2.x er 8, y er 5 3.x er.
Økonometri 1: Den simple regressionsmodel Økonometri 1 Den simple regressionsmodel 14. september 2005.
Introduktion til programmering Repetition - ArrayList.
Oracle Application Express Lektion 1 7. Semester 2008.
Algoritmer og Datastrukturer 1 Gerth Stølting Brodal Aarhus Universitet.
STATENS PERSONALE- OG LEDELSESPOLITIK – SAT I SPIL.
Stress Billedkilde: stress/?lang=da.
Forelæsning Uge 2 – Torsdag Java syntax og style guide Sætninger –Simple sætninger (assignment, interne og eksterne metodekald) –Sammensatte sætninger.
Forelæsning Uge 2 – Torsdag
Nu har du installeret uVision og set at både programmet og boardet virker. Man kan ikke lære at cykle ved at se på andre, så i det efterfølgende skal du.
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
1587 Server - Blandet miljø Webintegrator HF1
Modul 2.1 – Go’dag til Cura og Fælles Sprog III
Forelæsning Uge 4 – Mandag
Anvendelse.
Forelæsning Uge 5 – Mandag
ADC (Analog/Digital converter) Bruges til at måle analoge spændinger på kontrollerens inputporte. På dit board sidder en drejeknap under displayet som.
I det efterfølgende vil vi prøve at opnå forbindelse til de knapper som er på boardet. Opgaven er at vi ved at trykke på knapperne kan få lyset til at.
1.08 Test.
Quiz – Uge 2 – torsdag – første time
Quiz – Uge 3 – mandag – første time
Forelæsning Uge 2 – Mandag
Quiz Uge 2 – mandag.
”Avanceret” Programmering
Gør dig parat til at stemme
Quiz – Uge 3 – torsdag – første time
Programmering.
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Statistik niveau E og F Lars A. Clark.
Skagen Fotoklub KAPPELBORG Udstilling 2018.
Quiz Uge 2 – mandag.
Quiz Uge 2 – mandag.
Quiz – Uge 4 – torsdag – første time
Sæt dit aftryk Undersøgelse
Eksamen D. 18/ Varighed: 30 min
Quiz – Uge 3 – torsdag – første time
Forelæsning Uge 2 – Mandag
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
Quiz – Uge 9 – mandag – første time
Quiz Uge 2 – mandag.
En ny bog er i gang – skrevet af addicts, for addicts
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Præsentationens transcript:

Quiz Uge 2 – torsdag

Hvorfor har vi clicker quizzer? Formålet med quizzerne er –at afveksle undervisningsformen – så I ikke falder i søvn –at tvinge jer til at være aktive – både individuelt og sammen med sidemanden –at repeterede stof – typisk fra foregående forelæsning Clicker-quizzerne giver feedback –De fortæller instruktorerne og mig, hvad I har forstået, og hvor der skal sættes ekstra ind Fremover vil der være en clicker quiz midt i hver time –Altså to quizzer i hver forelæsning –Hver quiz indeholder 5-10 spørgsmål –De sidste to uger vil der dog ikke være quizzer

Hvordan afvikles quizzerne? Quizzerne afvikles på følgende måde –Spørgsmålet præsenteres –1-2 minutter til at finde svaret på spørgsmålet –1-2 minutter til at diskutere svaret med sidemanden –”Afstemning” ved hjælp af clickerne –De mulige svar gennemgås (evt. med input fra jer) –Resultatet af afstemningen vises (som et søjlediagram) Slides viser de rigtige svar og forklarer disse –Det betyder, at man kan bruge quizzerne, selv om man ikke har været til forelæsningen –Nogle af forklaringerne introducerer nye ting – f.eks. eksempler på, hvordan run-time fejl kan se ud –Quizzerne kan hentes via ugeoversigten –Men først efter forelæsningen (ellers ville det være for let at brillere)

Hvordan bruges clickerne? Clickeren tændes ved at trykke på en vilkårlig knap Når afstemningen åbnes –I stemmer ved at trykke nummeret på den løsning, som I mener, er den rigtige Nummeret vises i displayet (hvis der er et display) Grøn diode blinker (alle enheder) –Hvis I omstemmer jer, kan I stemme igen –Det er kun jeres sidste valg, der registreres Afstemningen er anonym –Det registreres ikke, hvem der stemmer på hvad

Assignments Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af nedenstående program? 1.x er 6, y er 3 2.x er 8, y er 5 3.x er 5, y er 8 4.x er 2, y er 1 int x; int y; x = 1; y = 2; x = x+y; y = x+y; x = x+y; x = 1 y = 2 3X 5 X X 8

Assignments (med lidt andre værdier) Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af nedenstående program? 1. x er 1, y er −1 2. x er −1, y er −2 3. x er 4, y er −1 4. x er 1, y er 2 int x; int y; x = 2; y = 1; x = x+y; y = x-y; x = x-y; x = 2 y = 1 3X 2 X X 1

1 Ombytning af to værdier Hvilken af nedenstående stumper kode ombytter værdierne af x og y Alle tre variabler er af typen int x = y; y = x; x = y; t = x; x = y; y = t; x = t; y = x; t = y; x = y 0 y = y 0 x = y 0 y = y 0 y = x 0 x = x 0 t = x 0 x = y 0 y = x 0 x = t 0 y = t 0 t = t x 0 y 0 t 0 er start- værdierne for x y t

Selektion (if-sætning) 1.x er 1, y er 3 2.x er 2, y er 4 3.x er 1, y er 2 int x; int y; x = 1; y = 2; if( x < y-1 ) { x = x+1; } y = y+x; Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af nedenstående program? x = 1 y = 23 X x < y−1 1 < 2−1 falsk

Selektion (if-else-sætning) Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af nedenstående program? int x; int y; x = 1; y = -1; if( x-1 < y ) { x = x+1; } else { y = y-x; } 1.x er 1, y er − 2 2.x er 2, y er −2 3.x er −2, y er 4 x = 1 y = − 1− 2 XX x − 1 < y 1 − 1 < −1 falsk

Slut – Quiz Uge 2 – torsdag