Informationsmøde 19. august 2013 omkring udbud af fødevarer.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
VALG TIL SKOLEBESTYRELSEN VELKOMMENtil Orienteringsmøde, den 26. Januar 2006.
Advertisements

Information om Nøglehullet 2011
Uddannelsesvejledning Musik & Teaterefterskolen 14/15
Spørgemøde - Udbud af Mekanisk sikring til KomUdbud 7. maj
Velkommen Udbudspræsentation af udbud af Kantine- og køkkendrift på
Information om Nøglehullet 2011
Mandag den 5. maj Vi er ude og nyde det gode vejr til kl. 15. Peter og Ole på kursus. Man. - Tirs. - udedag Ons. - Tors. - Fre. – Jeannie’s sidste dag.
EU-udbud af biblioteksmaterialer Baggrund Forår 2014 Projektgruppe, bestående af Odense, Roskilde og Vejle centralbiblioteker, bliver nedsat med.
Mandag. først snittede vi pinde Tirsdag. vi lavede mad og legede. og så legede vi med pinde. Onsdag. vi lærte om træer. vi lærte også om birketræer. og.
1 IT-projekter - I et juridisk perspektiv. Fra Til 2.
SU til bachelor Du er indskrevet på din bacheloruddannelse indtil du har fået din sidste karakter. Sidste karakter kommer i august, derfor er du indskrevet.
1. årsprøver og eksamensregler
DANSKE ØLENTUSIASTER L O K A L A F D E L I N G B I R K E R Ø D
Uge 51 Mandag: UDEDAG. VI LAVER SNOBRØD PÅ BÅLET. Tirsdag:
Mød din nye medarbejder!
Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik.
Medico-teknisk Afdeling Velkommen Udbudspræsentation: Endoskopisk udstyr.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Hæmodialysemaskiner udbud 2012/S april 2012.
SFO UGE:33. Velkommen tilbage fra sommerferien. Husk: Møder du i SFO inden kl.7.30, skal du gå i det gule hus, da vi åbner der.
Januar Rytmik / gymnastik Vinteraktiviteter Fællesmandag, første mandag i måneden.
Aftenens program Kl – 19.15Velkomst på torvet – Forældre sidder på stole og elever står op. Kl. ca Elever går med lærere til teamlokaler.
Opgave Nårvarerne modtages. Hvad bør du gøre af overvejelser, når du skal placere dine produkter på den mest hygiejnemæssige forsvarlige måde inde i køleskabet.
SPECIALISERINGSMULIGHEDER I PÆDAGOGUDDANNELSEN. Dagtilbudspædagogik (0-5 årige) Skole- og fritidspædagogik (6-18 årige) Social- og specialpædagogik.
Aftenens program: Velkomst v. Jacob Due Hansen Haderslev Elite v. Morten Nørby Poulsen Idrætsklasserne v.
Informationsmøde 27. maj EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Prækvalifikation.
Leverandørmøde Snedker 20. april 2014 kl på Selandia.
Teknikmøde EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Mandag den kl
Informationsmøde Udbud af mobil ATK 7. marts 2014 Polititorvet 14, 1780 København V.
INFORMATIONSMØDE OM 4. SEMESTER PÅ SIV Forår
Ekkodalen - bofælleskabsmøde torsdag, den 13. oktober 2016.
Energieffektive og Intelligente Bygninger –
FAGDAGE 1.x Matematik - Josefine Onsdag 16. august Dansk - Anne-Mette
Til Sorø Handel & Service Medlems møde
Orientering om Større Skriftlig Opgave 2017
Senior-udvalget indbyder igen i år til herredouble hver den 2
Dialogmøde om træningspakker målrettet mennesker med demens
Flashback, e-handels- og compliancevinkel
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
BRD informationsmøde Prækvalifikation teknik d. 10. marts 2016
Jysk Fællesindkøb Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
Jysk Fællesindkøb Udbud – Danskuddannelse for voksne udlændinge m.fl.
Plan for det videre arbejde med uddannelsesprogrammer
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Arbejdsgruppemøde for Holmen
Januar 2010 SØNDAG MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG
Velkommen til OGF Cykelmotion Stormøde 19. februar 2018
Scienceforløb for 6 moduler
Under udbudsgrænserne
Aktivitets- Årshjul 2018 §18 midler ansøgningsfrist,1/11
Tidsplan for det administrative arbejde med rammeaftalen
Dialogmøder om udbud af beskæftigelsestilbud i Københavns Kommune – aktivitetsparate uddannelses- / og kontanthjælpsmodtagere under 30 år 15. juni 2015,
ARCtuelt Åbningstider jul og nytår
Informationsmøde: Udbud af anti-decubitus madrasser og special madrasser, vekseltryk/dynamisk til Region Syddanmark.
2010 Månedskalender Du kan udskrive denne skabelon og bruge den som vægkalender, eller du kan kopiere de enkelte sider og bruge dem i din egen præsentation.
Studieretningsprojekt (SRP) 3g
Informationsmøde: Udbud 12/23309 om levering, installation, implementering, support, drift og vedligehold af Microsoft Dynamics AX 2012 Regnskab & Finans.
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
Det kommende udbud – refleksioner og debat
Januar 2010 SØNDAG MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Forhandlingens DIAMANT
Skolekalender Du kan skrive ut denne malen for å bruke den som veggkalender, eller du kan kopiere siden for hvilken som helst måned for å legge.
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Adresseprogrammet - styregruppemøde
Velkommen til OGF Cykelmotion Stormøde 11. marts 2019
Informationsmøde: Udbud af produkter til brug ifm. personlig hygiejne og desinfektion.
Høring af forslag til Budget
Præsentationens transcript:

Informationsmøde 19. august 2013 omkring udbud af fødevarer

Dagsorden Velkomst Generel orientering omkring udbud af fødevarer til Hjørring Kommune Tidsplan Overblik over de 8 udbud E-handel Master Cater Spørgsmål

Generel orientering omkring udbud af fødevarer til Hjørring Kommune Eget udbud / Totalleverandør på aftale fra SKI Tilbud fra et bredt leverandørfelt Afprøve markedet både små, mellemstore og store virksomheder Fokus på intern indkøbsmønster – skabe ro Fleksibel –Ingen leveringsgebyr ved små leveringer –Krav om hvilke dage og tidspunkter, der ønskes levering Har selv indflydelse på udvælgelsen af kvaliteten bl.a. ud fra vareprøver og varedeklaration

Tidsplan Torsdag den 8.august Offentliggørelse af udbud. Mandag den 19.august 2013 – Informationsmøde Mandag den 2.september Sidste frist for modtagelse af skriftlige spørgsmål til udbudsmaterialet. Tirsdag den 24.september Tilbudsfrist kl Mandag d. 30.septemeber, tirsdag d.1.oktober, og onsdag d. 2.oktober i uge 40 – Levering af vareprøver. Fredag den 8.november Tilbudsgivere underrettes omkring tildeling. Onsdag den 20.november Hjørring Kommune underskriver aftalen/aftalerne, Ordregiver anser ikke udbuddet for afsluttet, inden aftalen/aftalerne er underskrevet af parterne. Onsdag den 1.januar 2014 – Køkkenområdet skal senest denne dato modtage CSV-filerne fra den/de udvalgte Leverandør(er). Februar 2014 – Indlæsning af katalog i TrueTrade 1.marts Aftale start.

Overblik over de 8 udbud Kolonial –Kolonial, henkogt frugt og survarer –Saft, juice, marmelade og grød –Ost, smør, margarine og gær –Mælkeprodukter, skalæg og æggeprodukter –Friskt brød Frostvarer –Frosne bær, grøntsager, pandekager, æbleskiver, frossen fisk, kød- og melboller samt pølser –Frosset fjerkræ –Frossen brød Friske fisk Friske grøntsager, frugter og rå kartofler Kaffe og The Fersk kød Pålæg, fiskepålæg og salater Vakuum kartofler og snitgrønt

E-handel Krav ved flere af udbuddene – øvrig skal være indstillet på overgang til E- handel i aftaleperioden Februar 2014 – Indlæsning af katalog i TrueTrade Systemet er baseret på 2 kataloger: Henholdsvis Katalog og Prisbog (både nettopriser og prislister).

Master Cater Onsdag den 1.januar 2014– Køkkenområdet skal senest denne dato modtage CSV-filerne fra den udvalgte Leverandør.

Spørgsmål HUSK Spørgsmål skal fremsendes skriftligt via Mercell

Tak for i dag