Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Agenda Introduktion. Eyetoy. Vores Spillekoncept..

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Agenda Introduktion. Eyetoy. Vores Spillekoncept.."— Præsentationens transcript:

1 Agenda Introduktion. Eyetoy. Vores Spillekoncept.

2 Introduktion 4 ugers prototype på et Eyetoy spil –Brug af pc i stedet for konsol implementering af Sony Playstation Eyetoy koncept på almindelig pc.

3 Eyetoy EyeToy platformen –En person styre spillet gennem bevægelser der opsnappes af et kamera. Herefter anvendes der forskellige billede analytiske teknikker. To typer spil –En med selve personen optrædende på skærmen og en med en animeret person. –En anmiret person gør det muligt at have flere forskellige bevægelser med. Nye spil –Antigrav(hoverboard spil) hop knæene armene hoved

4 Eyetoy generelle problemer med eyetoy spil –Præcision og timing –For simple og kedelige spil –Eyetoy er ikke et one man game(karakio). –Gamle spil indeholder farvebånd personen skal anvende Løsningen på disse problemer –Hardwaren er for sløv i både kamera og maskine. (Den nye playstation 3). –Nye teknologi (bedre løsninger)

5 Spille koncept Cam Dancer Personen vil befinder sig på danse gulvet. Musikken vil spille som boldene Sprænger boldene i luften, når personen rammer dem. Samle bogstaver til ekstra features. Breakdance sko. Bold animationer for at gøre det mere levende.

6 Ekstra Andre anvendelses områder –Genoptræning af personer der er kommet til skade. Implementering –Brug af mere primitiv sprog (c og c++) 12 ugers projekt –Forøge stabiliteten


Download ppt "Agenda Introduktion. Eyetoy. Vores Spillekoncept.."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google