Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Velkommen til kursus i Virksomshedsservice 27. – 28. april 2009.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Velkommen til kursus i Virksomshedsservice 27. – 28. april 2009."— Præsentationens transcript:

1 Velkommen til kursus i Virksomshedsservice 27. – 28. april 2009

2 Praktiske forhold  Timer på kurset og medfinansiering  Nøglesystem  Pauser, toiletter, rygning (værelser røgfri)  Gruppearbejde og klokken  Mobiltelefoner  Spisesalen (én genstand og afrydning)  Kaffe – og aftenkaffe  Øl og vand i automater (mønter) 1

3 Praktiske forhold, fortsat  Tillæg for eneværelse og leje af sengelinned  Tøm værelser, aflever nøgle og betal inden tirsdag kl. 12.00 (praktisk inden kl. 8.30)  Trådløst Internet: Net id: SMC_DAN, brugernavn: sven, Login: borg 1

4 At sikre høj grad af vidensdeling om virksomhedsservice At udvikle værktøjer til at planlægge og gennemføre virksomhedsservice i eget netværk At medvirke til nytænkning om virksomhedsservice i eget netværk Kursusformål 1

5  Træning i at bruge hinandens viden og kompetencer til at forbedre jobsituationen, både for sig selv og for ligestillede, i et dynamisk arbejdsmiljø med hyppigt skiftende deltagere. Kursusstrategi 1

6 Virksomhedsmodellen basis-struktur Ledelsen (besty- relsen) Medlems- service Virksom- heds- service PR og markeds- føring Adm. og IKT 1

7  Besøgsaftaler  Virksomhedsbesøg  Markedsføring  Besøgsrapporter og opfølgning Jobsøgning og jobskabelse 1

8 Salgskommunikation ved besøg Virksomhedsbesøg:  Information om Senior Erhverv  Samtale om kompetencer, tilbud og jobmuligheder  Dialog om seniorer og arbejdsmarkedet 1

9  Engagement  Ansvarlighed  Loyalitet  Tværfaglighed  Fleksibilitet  Erfaring/Viden Den værdifulde seniors konkurrencekraft 1

10 En sælgers etiske kode En sælger skal være i besiddelse af verdens stærkeste kompetencer:  respekt  tillid  ærlighed  udholdenhed 1

11 Professionalisme – hvad er det?  at jeg ved, hvad jer gør og  at jeg ved, hvorfor jeg gør det  at jeg gør det løbende og systematisk 1

12 Personlig adfærd  de første 20 sekunder  de første 20 bevægelser  de første 20 skridt  de første 20 ord Førstehåndsindtrykket er meget afgørende 1


Download ppt "Velkommen til kursus i Virksomshedsservice 27. – 28. april 2009."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google