Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( 15-24 år) • CM2 Gymnasier ( 15-22 år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( 15-24 år) • CM2 Gymnasier ( 15-22 år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser."— Præsentationens transcript:

1

2 målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( 15-24 år) • CM2 Gymnasier ( 15-22 år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser ( 18-40 år)

3 målgruppe: unge og fritid • CM5 Fitness centre ( 18-35 år) • CM6 Caféer m.fl. (18-35 år)

4 Kontaktflade på op til 690.000 unge

5 Maksimal effekt G rafen viser antal unge du kan nå med citrusmedia - sammenlignet med ungdomsmagasiner. Index Danmark HH 2009 Antal tusinder

6 citrus indoor

7 •Ingen støj fra andre medier •Mange eksponeringer pr. dag •Stor synlighed & effekt

8 citrus karriere

9 •God til studievejledere og unge •Høj aktualitet •Synligt overblik

10 citrus musemåtte

11 •Effektiv drive-to-web •Stærkt synergimedie •Målbar respons

12 citrus fodbold

13 •God til kendskab •Muligheder på bane, bande og plakat •Stor sympati hos unge

14 citrus oversigt

15 •Indoor plakat med A4 løsark, du kan tage med hjem •Hjemmesideeksponering •citrusmail til studievejledere og jobkonsulenter

16 citrus online

17 •citrus online er citrus mail •Troværdig informationskanal •Påvirkning direkte i beslutningsprocessen

18 citrus fitness

19 •Dominerende inden for kategorien •Høj gennemslagskraft •Miljø der opfordrer til aktivitet & handling •Ingen støj fra andre medier

20 citrus fitness display

21 •Uddeling af vareprøver i længere perioder •Synlig placering •God synergi med andre medier

22 citrus café

23 •Outdoor medie i miljø, hvor de unge færdes •Mulighed for geografisk opdeling • Tæt på indkøb og beslutning

24 citrus kreativ • Saddelbetræk

25 citrus kreativ

26

27 • Mulighederne er mange, kun fantasien sætte grænser….. Se et lille udsnit af vores videoer her.

28 Hele døgnet rundt

29 Vi ser frem til samarbejdet


Download ppt "målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( 15-24 år) • CM2 Gymnasier ( 15-22 år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google