Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAmanda Damgaard Redigeret for ca. et år siden
2
målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( 15-24 år) • CM2 Gymnasier ( 15-22 år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser ( 18-40 år)
3
målgruppe: unge og fritid • CM5 Fitness centre ( 18-35 år) • CM6 Caféer m.fl. (18-35 år)
4
Kontaktflade på op til 690.000 unge
5
Maksimal effekt G rafen viser antal unge du kan nå med citrusmedia - sammenlignet med ungdomsmagasiner. Index Danmark HH 2009 Antal tusinder
6
citrus indoor
7
•Ingen støj fra andre medier •Mange eksponeringer pr. dag •Stor synlighed & effekt
8
citrus karriere
9
•God til studievejledere og unge •Høj aktualitet •Synligt overblik
10
citrus musemåtte
11
•Effektiv drive-to-web •Stærkt synergimedie •Målbar respons
12
citrus fodbold
13
•God til kendskab •Muligheder på bane, bande og plakat •Stor sympati hos unge
14
citrus oversigt
15
•Indoor plakat med A4 løsark, du kan tage med hjem •Hjemmesideeksponering •citrusmail til studievejledere og jobkonsulenter
16
citrus online
17
•citrus online er citrus mail •Troværdig informationskanal •Påvirkning direkte i beslutningsprocessen
18
citrus fitness
19
•Dominerende inden for kategorien •Høj gennemslagskraft •Miljø der opfordrer til aktivitet & handling •Ingen støj fra andre medier
20
citrus fitness display
21
•Uddeling af vareprøver i længere perioder •Synlig placering •God synergi med andre medier
22
citrus café
23
•Outdoor medie i miljø, hvor de unge færdes •Mulighed for geografisk opdeling • Tæt på indkøb og beslutning
24
citrus kreativ • Saddelbetræk
25
citrus kreativ
27
• Mulighederne er mange, kun fantasien sætte grænser….. Se et lille udsnit af vores videoer her.
28
Hele døgnet rundt
29
Vi ser frem til samarbejdet
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.