Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og."— Præsentationens transcript:

1 Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand
Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og 13 minutter

2 Ham her kender I...

3 Men - kender I Electrolux?
Har I nogle af disse produkter derhjemme? et køleskab? en fryser? et komfur? en ovn? en vaskemaskine? en tørretumbler? en støvsuger en blender? en kaffemaskine? en brødrister? en …….. ……så er der sandsynlighed for at der hjemme hos 2 ud af 3 af jer er et Electrolux produkt..!

4 En dag i dit liv… Bed eleverne rejse sig og lukke øjnene

5 Rejs jer op, luk øjnene og forestil jer…
…en dag uden jeres mobil, uden PC, uden fjernsyn, uden PS3 og uden Ipod…

6 Åbn øjnene og forestil jer…
…en dag uden vores produkter…

7 Hvem vasker op? - Og hvem tørrer af?

8 ”Hvis tur er det til at vaske tøj…”

9

10 Hvem fejer gulvet ?

11 Hvem går ud og laver mad ?

12 Hvem henter fra køleskabet?

13 ”Varm mad” får en ny betydning

14 Friske grøntsager…?

15 Kort om Electrolux Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og 13 minutter

16 Vores Vision, værdier & grundlag
At være verdens førende, når det gælder at gøre livet lettere og sjovere ved hjælp af elektriske apparater. Kunden som omdrejningspunkt (Vi brænder for kunden) Passion for nyskabelse (Vi lever for at skabe nyt) Stræben efter resultater (Vi går efter resultater) Derfor udfordrer vi jer og derfor glæder vi os til at se jeres løsninger! Grundlag Respekt & Forskellighed Etik & integritet Sikkerhed og Bæredygtighed

17 150 markeder Salg på mere end Electrolux Globalt 2009
Salg SEK 109 milliarder medarbejdere i 60 forskellige lande 109 milliarder SEK=det det ville koste at bygge 5 storebæltsbroer medarbejder = flere end der bor i Fredericia by Mere end 40 million produkter årligt Mere end et produkt i sekundet

18 Electrolux i Danmark Sælger for ca. 1 milliard kr./år
Sælger mere end enheder/ år Ca. 250 medarbejdere i Danmark Vores mærker i Danmark: enheder = ca. 34 produkter i timen - 24/7 250 medarbejdere ca. ligeså mange som der deltagere i InnoCamp

19 Fokus på at være en god & sund arbejdsplads
Regionens sundeste arbejdsplads i 2009 Vores mål er at være Danmarks sundeste arbejdsplads indenfor 3 år ! Vi blev årets praktikplads 2009 Vores mål er at blive Danmarks bedste arbejdsplads senest om 5 år ! Derfor vil vi gerne bidrage til det lokalsamfund vi er i

20 Innovative & klimavenlige produkter
50% mindre strømforbrug. Fremstillet af 70% genbrugsplast. 92% kan genbruges Køleskabet med vand & danskvand – sparer CO2 til transport og fremstilling af vandflasker. Sparer miljøet for plastikflasker.

21 Innovative & klimavenlige produkter
Vaskemaskinen, som kan kobles til sol- og jordvarmeanlæg Tørretumbler med varmepumpe sparer op til 40% energi

22 Innovative & klimavenlige produkter
Stor og lille ovn, så man kan nøjes med at varme en lille ovn op, når man er få Plads til det hele, så der ikke skal bruges ekstra vand til at vaske op i hånden

23 Vac from the sea Electrolux gør en indsats for miljøet – samarbejder med miljøorganisationer og indsamler plast fra verdenshavene og laver støvsugere af det (vis evt. Switch up to green kassen)

24 Hvad er problemet så? Der er stor meget konkurrence om kunderne til de klimavenlige produkter. Hvordan får vi flere til at vælge Electrolux’ klimavenlige produkter

25 Vores udfordring til jer
Hvordan kan vi gøre Electrolux’ klimavenlige hvidevarer mere attraktive & spændende, så kunderne vælger dem frem for konkurrenternes? Vælg om I vil: Fokusere på innovativ markedsføring af eksisterende klimavenlige hvidevarer via sociale og mobile medier eller Gøre produkterne mere spændende ved hjælp af produktinnovation. Begrund, hvorfor jeres idé vil give en målgruppe af årige lyst til at købe Electrolux’ klimavenlige hvidevarer. Sociale medier = Facebook, Twitter m.v. - Mobile medier = apps, mobiler mm Produktinnovation – nye klimavenlige produkter eller forbedringer af/nye features på eksisterende produkter

26 Sms til 5075 1178, så sender vi Electrolux udfordringen til din mobil

27 Vi glæder os til at se jeres løsninger !
Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og 13 minutter

28 Electrolux Design Labs Vi ser 10-50 år fremad i tiden………
Se film med produkterne på youtube: Electrolux Designlab 2010 28 28


Download ppt "Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google