Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Platform for mobilbetaling - Få overblik.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Platform for mobilbetaling - Få overblik."— Præsentationens transcript:

1 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Platform for mobilbetaling - Få overblik over jeres kunders mobilbetaling, nye refunderingsmuligheder og kundevendt platform SP Præsentation PSE portalerne 1 24. juni 2014

2 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her SP Præsentation PSE portalerne 2 24. juni 2014 Portaler Forbedret CPS API Service Provider- portal Slutkunder (både P + E +W) Aggregatorer Merchants Kundeservice- portal Slutbruger portal Funktioner/ Fordele • Refund/charge back • Forbedret afregning • Rapporter • Samme muligheder som TDC Privat og Erhverv kundeservice • Transparens på transaktioner • Mulighed for Refund/charge back • Betalingskonto* • Selvbetjening, eks.: • Oversigt over transaktioner • Spend limits • Regningsspørgsmål • Optankning med kreditkort TDC forbedrer mobilbetalingsområdet - Med fordele for alle parter i værdikæden

3 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her TDC lancerer 3 produkter til Service Providere Portal til slutkunden SP-Betalingskonto Portal til kundeservice En separat konto til køb via mobilbetaling. Kunden indsætter penge på en konto via dankort på samme måde som når de tanker taletid på deres ”tale”-konto hos mobilselskabet Forbrugeren kan se alle sine mobilkøb på en let og overskuelig kontooversigt Service Provideren kan slå kunden op, se kundens forbrug og udføre refundering ved fejlkøb 24. juni 2014 3 SP Præsentation PSE portalerne Separat aftaleindgåelse og implementering

4 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her 4 SP Præsentation PSE portalerne 24. juni 2014 Oversigt over Kundeservice-portal og Slutkunde-portal Version 1.0

5 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Indgang til portal for kundeservice SP Præsentation PSE portalerne 5 24. juni 2014

6 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 6 Portal for kundeservice - der er to indgange 24. juni 2014 en adgang med brugerrettigheder en administrator-adgang 24. juni 2014 6 SP Præsentation PSE portalerne og

7 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Sådan ser det ud SP Præsentation PSE portalerne 7 24. juni 2014 TRANSAKTIONER KAN PT IKKE ANVENDES ”Find transaktioner” er pt. under omstrukturering – transaktioner kan fremsøges under ”kundefanen”

8 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 8 Portal for kundeservice - Hvad kan man se og foretage sig med brugerrettigheder Oversigt over mobilbetalinger, refunderinger og kunders beløbsgrænser: • Historik over SMS-betalinger med relevant information om de enkelte tjenester • Historik over krediteringer fra operatør eller indholdsudbyder • Beløbsgrænser, som slutkunden selv har opsat Opsætte beløbsgrænser på vegne af kunder, refundere kunder og få en oversigt mobilbetalinger: • Kundeservice kan opsætte beløbsgrænser på vegne af kunden • Refundere kunden, uden at skulle bekymre sig om hvordan det bliver afregnet • Spærre kunden for køb fra specifikke indholdsudbydere Hvad kan Kundeservice selv gøre: Hvad kan Kundeservice se: 24. juni 2014 SP Præsentation PSE portalerne

9 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 9 Portal for kundeservice - Hvad kan man se og foretage sig som administrator Oversigt over mobilbetalinger, refunderinger og kunders beløbsgrænser: • Historik over SMS-betalinger med relevant information om de enkelte tjenester • Historik over krediteringer fra operatør eller indholdsudbyder • Beløbsgrænser, som slutkunden selv har opsat • Rapporter over samlet antal køb og refunderinger • Se oprettede brugere Opsætte beløbsgrænser på vegne af kunder, refundere kunder og få en oversigt mobilbetalinger: • Kundeservice kan opsætte beløbsgrænser på vegne af kunden • Refundere kunden, uden at skulle bekymre sig om, hvordan det bliver afregnet • Spærre kunden for køb fra specifikke indholdsudbydere • Oprette nye brugere med forskellige profiler Hvad kan Kundeservice selv gøre: Hvad kan Kundeservice se: 24. juni 2014 9 SP Præsentation PSE portalerne

10 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 10 User cases for portal for kundeservice 24. juni 2014 1.Use case: Hvordan/hvornår en ny slutkunde vises på portalen og hvordan det ser ud når mobilnr. er nedlagt 2.Use case: Hvordan man laver et køb/refundere, spærre for en udbyder og oprette eller ændre beløbsgrænsen 3.Use case: Rapporter - Hvor, hvad og hvordan? 4.Use case: Opret en ny brugerprofil 24. juni 2014 SP Præsentation PSE portalerne

11 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her EDR (taksttelegrammer) og afregningsgrundlag • Der kommer i første omgang ingen ændring i EDR og afregningsgrundlag – det vil sige uændret via rapport over refunderinger af indholdstakserede SMS fra Afregningskonsulent Charlotte Nielsen • Der arbejdes på en mere automatiseret løsning, vi fortæller mere herom senere SP Præsentation PSE portalerne 11 24. juni 2014

12 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Refundering af slutkunder Uddrag af aftalens bilag 10: • Adgang for Gensælgeren til at refundere Slutkunden for indholdstakserede SMS- tjenester, hvor købet ikke er blevet leveret til Slutkunden, hvor købet vurderes at være indgået i strid med dansk lovgivning eller reglerne i Rammeaftale for mobile indholds- og Betalingstjenester som findes online på www.rammeaftalen.dk eller hvis markedsføring af tjenesten har haft eller forventes at få en negativ effekt på markedet for mobile indholdstjenester. • For enkelte tjenester gælder det imidlertid, at kreditering kun må finde sted efter skriftlig accept fra Tjenesteudbyderen. Dette er tilfældet med køb af billetter til persontransport, samt spil og konkurrencer. Derudover kræver refusion af varer og tjenester leveret udenfor telefonen accept fra Tjenesteudbyderen. • Ved refundering af Slutkunden for indholdstakserede SMS-tjenester er Gensælgeren forpligtet til at bruge den til enhver tid gældende årsagskode (refund code), som er tilgængelig på Kundeserviceportalen. SP Præsentation PSE portalerne 12 24. juni 2014

13 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Portal for slutkunder SP Præsentation PSE portalerne 13 24. juni 2014 https://www.betalingskonto.dk

14 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 14 Portal for slutkunde - Hvad kan de se og foretage sig? Oversigt over egne mobilbetalinger med: • Historik over SMS-betalinger med relevant information om de enkelte tjenester • Historik over krediteringer fra operatør eller indholdsudbyder • Prædefinerede beløbsgrænser (grænser definerede af SP) Definere egne beløbsgrænser for: • Enkelte køb (bemærk, at de beløbsgrænser, som slutkunden selv kan definere, i praksis ikke kan overstige de branchebestemte grænser på henholdsvis DKK 750 per dag, 1500, per uge og 2500 per måned) • Periode (der kan frit vælges grænser for minutter, timer, dage, uger, måneder og år) • Der kan tilføjes flere brugere til en slutkundes selvbetjeningsportal Hvad kan slutkunden gøre: Hvad kan slutkunden se: 24. juni 2014 SP Præsentation PSE portalerne

15 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 15 User cases for portal for slutkunden 24. juni 2014 1.Use case: Selvregistrering 2.Use case: Detaljeret transaktionshistorik 3.Use case: Oprettelse og overtrædelse af beløbsgrænse 24. juni 2014 SP Præsentation PSE portalerne

16 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Hvor kan I henvende jer? SP Præsentation PSE portalerne 16 24. juni 2014

17 Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Kontakt os for informationer eller fejlmelding 17 24. juni 2014 Har du brug for mere vejledning eller sparring på forretningsudvikling, kan du kontakte: Din Account Manager Har du tekniske spørgsmål, brug for mere hjælp til portalerne, eller oplever du problemer eller driftsforstyrrelser, kan du kontakte: SP Kundesupport på 70 10 14 20 # 5 eller CPS-Support@tdc.dk Ved brug af mail: Notér venligst PSE i emnefeltet. Hvis der skulle opstå driftsfejl, der berører alle kunder, vil dette blive adviseret via driftsinformation til de kunder, der er tilmeldt driftsinformation i kategorien ”Mobiltjenester”. Skulle I observere fejl, der ikke er adviseret, bedes disse som udgangspunkt indsendt pr. mail til CPS-Support@tdc.dk med en beskrivelse af fejl og screen-dump.CPS-Support@tdc.dk SP Præsentation PSE portalerne


Download ppt "Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Platform for mobilbetaling - Få overblik."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google