Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets."— Præsentationens transcript:

1

2 Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets ledende aktører inden for IT & telekommunikation udvikler Mobitech værdiskabende løsninger, der bidrager til at højne informations- og vidensamfundet. Fokusområderne er SMS, MMS og WAP samt de kommende 3G teknologier, hvor komplet integrering af Internet og telekommunikation for alvor bliver en realitet.

3 Enduser billingsystem CRM Send tilbud Mobile SMS platform Information til tiden… hvor-som-helst og når-som-helst!  Via et unikt billing system er det muligt at lade modtager betale via eksisterende mobilabonnement. 2SMS Biblioteks -tjeneste Tandlæge indkaldelse  Platformen indeholder en række færdigudviklet moduler til øjeblikkelig ibrugtagning.  Lav en simpel web integration og tilføj nye moduler med dit eget content! • Virksomheder • Organisationer • Foreninger • Klubber  Få adgang til Mobitech’s Mobile SMS Platform på under 1 minut og ram din målgruppe på mobilen. • Medarbejdere • Kunder • Borgere • Klubmedlemmer

4 2SMS Nyhed: Send gratis SMS-beskeder. Modtager betaler! PRISER: Gratis opkobling og 0,- kr. i abonnement.Betal kun for SMS forsendelsen: 1,- kr/SMS Send SMS beskeder direkte fra dit mailprogram. Opret gratis en konto på FORMÅL: • Spar tid og penge på telefonopkald • Reager hurtigt på alarm beskeder • Skab tættere kunderelationer

5 Undgå ubesvaret opkald Med 2SMS er det nu lige så simpelt og hurtigt at sende SMS beskeder som det er at sende en . Afsender sparer tid på forgæves opkald og modtager slipper for at skulle ringe sin telefonsvarer op og aflytte beskeder (koster penge og er tidskrævende

6 Send gruppebeskeder på mobilen Mailprogrammets eksisterende funktionaliteter kan med fordel udnyttes og bruges som særdeles effektiv kommunikation. Opret en grupp med mobilnumre og ram alle kontaktpersoner med en enkelt adr. på en gang!

7 Viderestil s til mobilen TID er en KNAP faktor. Udnyt den effektivt og brug SMS på en smart måde! Viderestil vigtige s til din mobiltelefon og undgå spildt ventetid foran din PC’er Benyt blot de samme regler i dit mailprogram for viderestilling af indkomne s.

8 Alarm beskeder på mobilen Mange alarm systemer genererer automatisk en når der opstår fejl, nedbrud o.lig. Med 2SMS kan man simpelt benytte mobiltelefonen som en ekstra alarm dimension og frigøre medarbejdere fra overvågningsskærmen. Eksempler hvor SMS alarmer med fordel kan benyttes: • Netværks- & serverovervågning • Aktiekurser, priser o.lig. • Alarmbeskeder til medarbejdere i marken

9 Tilbud og nyheder til kunder Hvordan kommer du hurtigt af med ledige billetter til aftenens arrangement? Hvad stiller du op med de tilbudsvarer som kun gælder i morgen? Hvordan skaber du hurtig trafik på din website? 2SMS giver dig mulighed for skabe hurtigere og bedre kontakt med dine kunder. Giv dine kunder mulighed for selv at tilmelde sig din SMS tjeneste.

10 7 gode råd om m-commerce 1.Det nytter ikke at spamme målgruppen med beskeder, som ingen ønsker. Giv heller mulighed for selv at tilmelde sig en tjeneste – og lad resten være i fred. 2.Tænk på, at tiden er vigtig for mennesker - hvad enten det så handler om at spare tid eller om at slå den ihjel. Mobile vejvisere sparer tid. Mobile spil slår den ihjel. Med andre ord: Kan man ikke tilbyde forbrugerne noget praktisk, kan man i det mindste underholde dem. 3.Det mobile medie er nyt, men det er markedsføring ikke. Uanset hvad man udbyder, skal man derfor sørge for, at forbrugeren oplever, at budskabet er værd at brug tid på. 4.Skab sammenhæng. Reklamerne skal indgå i en logisk sammenhæng med den tjeneste eller det produkt, der udbydes. Tilbyd noget værdi i stedet for blot at sende en reklame. 5.Vær relevant. Prøv at forstå målgruppens behov og ønsker - og spil på dem. 6.Vær intim. Mobile terminaler er små, og genkaldelsen er kolossal, hvis man kan få målgruppen til at interagere med varemærket på den lille plads, der er til rådighed. 7.Sørg for at have styr på de forskellige teknologier, så den samme tjeneste kan nås via både internet, wap, sms eller et call-center. Den enkelte bruger skal have mulighed for at redigere i sin profil, uanset adgangsteknologien

11 Udpluk af kundereferencer Server- og netværksovervågning Kommunikation til forretningsrejsende Kommunikation til teknikere i marken • Information til rejsende • Intern kommunikation blandt medarbejdere • Overvågning Kommunikation til chauffører


Download ppt "Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google