Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

SICSAC – organisation, scenarioer & plan

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "SICSAC – organisation, scenarioer & plan"— Præsentationens transcript:

1 SICSAC – organisation, scenarioer & plan
Aalborg Universitet Morten Aagaard

2 Aktivitet Begrundelse Opfølgning Periode 1
Plan vs 0.1 Aktivitet Begrundelse Opfølgning Periode 1 Kursus i brug af teknologierne. Alle deltagerne skal have basalt kendskab til de forskellige instrumenter og data de genererer. Fungerer samtidig som pilottest for forskerne. Brugermanualer justeres. 2 Pædagoger og elever bruger udvalgte teknologier (ema-er eller censorer?). Startende i det pædagogiske arbejde med en pædagog og en elev. Mindste kompleksitetsniveau. Vi undersøger hvilke redskaber der kan give brugbare data. Kvalitativ og kvantitativ opfølgning med henblik på at vurdere kvaliteten af registrering og bidrag til bedre praksis. 3 Flere teknologier i spil, evt også flere aktører med kollektiv registrering og/eller reaktion på data. Stigende kompleksitet frem mod at skabe fælles redskaber i organisationen Små-eksperimenter på skoleinitiativ hele vejen

3 III I IV II SICSAC skal befinde sig i II Max social Max faglig
Ref.: Weinberg, Gerald M.: Becoming a technical leader : an organic problem-solving approach SICSAC Projektdesign

4 SICSAC Ledelse SICSAC-Skoler AAU/SICSAC Organisering Open Innovation
Regional etisk råd Faglig følgegruppe Open Innovation Open Innovation SICSAC-Skoler AAU/SICSAC Open Innovation SICSAC, AAU Morten Aagaard

5 Åbne spørgsmål

6 Ansøgningsfonde Netværkscenteret/AAU Tek-Nat dekan Elsass fonden CWO

7 Næste skridt Ansøgninger – ansøgninger – hele oktober
Scenarioer - konstant udvikling Møder med ikke deltagende institutioner Formalia – november Medlemskab af SICSAC fora: Mail


Download ppt "SICSAC – organisation, scenarioer & plan"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google