Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Aftalen er lavet af oversygeplejersken og TR efteråret 2015

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Aftalen er lavet af oversygeplejersken og TR efteråret 2015"— Præsentationens transcript:

1 Aftalen er lavet af oversygeplejersken og TR efteråret 2015
Strategi for harmonisering af stillingsafhængige tillæg Tillæg ift. Stilling Hvor udløses tillægget forhåndsaftale Specialeansvarlige sygeplejersker Afsnit hvor det er relevant kr. Praktik- og uddannelsesansvarlig sygeplejerske Alle afsnit med hele elev/stud.-forløb kr. Souschef Hvor relevant/ønsket kr. Projektsygeplejersker, Kvalitetskoordinatorer, Klinik Sygep. Ledelsesstab løntrin kr. Arbejdsmiljørepræsentant (forskellige faggrupper) Alle afsnit kr. Specialistfunktioner: kr. - Specialist i kvalitet og patientsikkerhed Alle afsnit - Specialist i hygiejne Dagkirurgisk Afsnit, sengeafsnit og de to operationsafsnit - Specialist i forflytning De tre operationsafsnit - Specialist i efterkontrolforløb allo Ambulatorium Vejle - Specialist i teknologi/apparatur Operationsafsnit Middelfart Det har altid været sådan, at opgaven med hjemmesiden lå hos ledelsessupporterne – og sådan skal det selvfølgelig blive ved med at være fremover også. Men vi er en kæmpe afdeling – endda på 2 matrikler – og I har forskellige behov i forhold til hjemmesiden alt afhængig af om man er en skadestue, et sengeafsnit eller f.eks. en sterilcentral. SKIFT Og så har vi ledelsessupportere virkelig brug for en tovholder ude i afsnittet, som vi ved har et øje på de ting, der er på hjemmesiden inden for jeres eget afsnit, så vi er sikker på at de ting, der skal rettes, kommer op omkring Line eller jeg, så vi kan få det rettet – og det kan f.eks. som jeg har skrevet her være nye patientpjecer, eller en åbningstid der skal rettes eller måske nye telefonnumre. Og det er lige præcis dér, vi har behov for jer som nøglepersoner, for vi kan ikke sidde på 7. etage og holde øje med det hele. Udover at være tovholder så vil vi også rigtig gerne have hjælp til at komme med gode ideer til hjemmesiden – det kan både være smarte og tekniske finurligheder, men det kan også være helt lavpraktisk om nogle helt konkrete oplysninger, der mangler på hjemmesiden. I er netop hver dag i kontakt med patienter og andre fagfolk, som jo netop er målgruppen for hjemmesiden – så I er tæt på kilden. Det er jer, derude på afsnittene, som får tilbagemeldinger fra patienterne hvis der er noget der er godt eller skidt, og det er også jer, der selv I kraft af jeres arbejde og som fagfolk måske skal på andre sygehuses hjemmesider og finde oplysninger – og derfra bliver inspireret og finder nogle smarte ting, I kan bringe videre til vores egen side. Derfor er det rigtig vigtigt, at vi får jer med allerede nu fra starten. I dag skal vi igennem et formelt brainstormingsmøde, men ellers var min tanke at vi fremadrettet skal mødes et par gange om året og fortsætte med at udveksle gode ideer. For verden står jo ikke stille udenfor og der kommer hele tiden nye muligheder og patienterne stiller flere og flere krav til de information, de kan finde. En sygeplejerske kan kun varetage én funktion med stillingsafhængigt tillæg. Strategien er lavet i samarbejde mellem oversygeplejersken og TR (forhandlingsberettigede parter) Opdateret oktober 2017 Aftalen er lavet af oversygeplejersken og TR efteråret 2015 1

2 Aftalen er lavet af oversygeplejersken og TR efteråret 2015
Strategi for harmonisering af stillingsafhængige tillæg for sygeplejersker Ortopædkirurgisk Afdeling – Vejle/Middelfart, Oktober 2017 OP A750 B 130 Sengeafsnit Vejle Amb A510 Dagkir A 510 RYG sengeafsnit RYG amb. RYG OP Andre funktioner 3 x speciale-ansvarlige 2 x PU-ansvarlige 1 x AMIR 1 x souschef 1 x kvalitet & pt.sikkerhed 1 x hygiejne 2 x speciale-ansvarlige 1 x PU ansvarlig 1 x AMIR 1 x kvalitet & pt.sikkerhed 1 x hygiejne 1 x forflytning 2 x speciale-ansvarlige 1 x PU-ansvarlig 1 x AMIR 1 x kvalitet & pt.sikkerhed 1 x kontrol allo 3 x speciale-ansvarlige 1 x PU-ansvarlig 1 x AMIR 1 x kvalitet & pt.sikkerhed 1 x hygiejne 1 x speciale- ansvarlig 1 x PU- ansvarlig 1 x (AMIR SSA) 1 x souschef 1 x kvalitet og pt.sikkerhed 1 x hygiejne 1 x speciale-ansvarlig 1 x PU- ansvarlig 1 x (AMIR sekretær) 1 x kvalitet og pt.sikkerhed 2 x speciale-ansvarlige 1 x PU-ansvarlig 1 x AMIR 1 x kvalitet og pt.sikkerhed 1 x hygiejne 1 x forflytning 1 x teknologi 2 x kvalitets-koordinator 1 klinisk Sygepleje- specialist 3 x projekt-sygeplej. 1 TR Det har altid været sådan, at opgaven med hjemmesiden lå hos ledelsessupporterne – og sådan skal det selvfølgelig blive ved med at være fremover også. Men vi er en kæmpe afdeling – endda på 2 matrikler – og I har forskellige behov i forhold til hjemmesiden alt afhængig af om man er en skadestue, et sengeafsnit eller f.eks. en sterilcentral. SKIFT Og så har vi ledelsessupportere virkelig brug for en tovholder ude i afsnittet, som vi ved har et øje på de ting, der er på hjemmesiden inden for jeres eget afsnit, så vi er sikker på at de ting, der skal rettes, kommer op omkring Line eller jeg, så vi kan få det rettet – og det kan f.eks. som jeg har skrevet her være nye patientpjecer, eller en åbningstid der skal rettes eller måske nye telefonnumre. Og det er lige præcis dér, vi har behov for jer som nøglepersoner, for vi kan ikke sidde på 7. etage og holde øje med det hele. Udover at være tovholder så vil vi også rigtig gerne have hjælp til at komme med gode ideer til hjemmesiden – det kan både være smarte og tekniske finurligheder, men det kan også være helt lavpraktisk om nogle helt konkrete oplysninger, der mangler på hjemmesiden. I er netop hver dag i kontakt med patienter og andre fagfolk, som jo netop er målgruppen for hjemmesiden – så I er tæt på kilden. Det er jer, derude på afsnittene, som får tilbagemeldinger fra patienterne hvis der er noget der er godt eller skidt, og det er også jer, der selv I kraft af jeres arbejde og som fagfolk måske skal på andre sygehuses hjemmesider og finde oplysninger – og derfra bliver inspireret og finder nogle smarte ting, I kan bringe videre til vores egen side. Derfor er det rigtig vigtigt, at vi får jer med allerede nu fra starten. I dag skal vi igennem et formelt brainstormingsmøde, men ellers var min tanke at vi fremadrettet skal mødes et par gange om året og fortsætte med at udveksle gode ideer. For verden står jo ikke stille udenfor og der kommer hele tiden nye muligheder og patienterne stiller flere og flere krav til de information, de kan finde. Grøn skrift: Stillingen er besat og tillægget er udmøntet Rød skrift: Stilling er ikke besat og/eller tillægget er ikke udmøntet. En funktion kan slås op, når tillægget kan udmøntes. Dette sker i samråd med oversygeplejersken. Opdateret oktober 2017 Aftalen er lavet af oversygeplejersken og TR efteråret 2015 2


Download ppt "Aftalen er lavet af oversygeplejersken og TR efteråret 2015"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google