Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAnne Lene Carlsen Redigeret for ca. et år siden
1
Tisvilde Trafikkultur Lokal kampagne 18. januar 2007 Oktober 2014
2
Kort
3
Lokal fartkampagne i Tisvilde sommeren 2014 Fakta om kampgangen □ 30 vejkantsplakater □ 210 papir plakater □ 6000 postkort I alt 20.000,- kr
5
Tisvilde Trafikkultur Baggrund for indsats □ Workshop ifm Trafiksikkerhedsplan i Skolebestyrelsen □ Ideen opstår □ Lokalrådet som lokal drivkraft □ Trafikoplevelsen i Tisvilde □ Kommunens rolle, IKKE projektleder
6
Mere end bare en fysisk kampagne Lokal forankring og inddragelse: □ Opbakning fra Lokalrådet, skolebestyrelsen, erhvervslivet... □ Snakken 'over hækken' om trafik i byen □ Bredt samarbejde mellem lokale, kommunen, Rådet og politiet □ Lokal kunstner tegner □ Lokale hænger op og deler ud
7
Effekt □ Tisvilde Trafikultur Kommunen dialogen og fokus på adfærd. □ Inddragelse og engagement skaber forandring, den gode tone og vi gør det alle sammen □ Eksempel for andre lokalsamfund □ Pressen har vist interesse
8
Ønsker til fremtiden □ Evaluering af effekt vha Rådet for Sikker Trafik, interview spørgeskema. □ Flere folk at trække på – lille kerne □ Dybere og bredere forankring □ Hvordan bliver trafikkulturen en større del af byen?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.