Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Tisvilde Trafikkultur Lokal kampagne 18. januar 2007 Oktober 2014.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Tisvilde Trafikkultur Lokal kampagne 18. januar 2007 Oktober 2014."— Præsentationens transcript:

1 Tisvilde Trafikkultur Lokal kampagne 18. januar 2007 Oktober 2014

2 Kort

3 Lokal fartkampagne i Tisvilde sommeren 2014 Fakta om kampgangen □ 30 vejkantsplakater □ 210 papir plakater □ 6000 postkort I alt 20.000,- kr

4

5 Tisvilde Trafikkultur Baggrund for indsats □ Workshop ifm Trafiksikkerhedsplan i Skolebestyrelsen □ Ideen opstår □ Lokalrådet som lokal drivkraft □ Trafikoplevelsen i Tisvilde □ Kommunens rolle, IKKE projektleder

6 Mere end bare en fysisk kampagne Lokal forankring og inddragelse: □ Opbakning fra Lokalrådet, skolebestyrelsen, erhvervslivet... □ Snakken 'over hækken' om trafik i byen □ Bredt samarbejde mellem lokale, kommunen, Rådet og politiet □ Lokal kunstner tegner □ Lokale hænger op og deler ud

7 Effekt □ Tisvilde Trafikultur Kommunen dialogen og fokus på adfærd. □ Inddragelse og engagement skaber forandring, den gode tone og vi gør det alle sammen □ Eksempel for andre lokalsamfund □ Pressen har vist interesse

8 Ønsker til fremtiden □ Evaluering af effekt vha Rådet for Sikker Trafik, interview spørgeskema. □ Flere folk at trække på – lille kerne □ Dybere og bredere forankring □ Hvordan bliver trafikkulturen en større del af byen?


Download ppt "Tisvilde Trafikkultur Lokal kampagne 18. januar 2007 Oktober 2014."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google