Aktuel Mediebrug Bo Kampmann Walther FS2015 –

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Throw a die Read the current value of index Add 1 Return the new value to index IndexIndex Create an empty array to count the number of dice throws Initialize.
Advertisements

O store Gud O store Gud O store Gud, når jeg dit værk beskuer
Teknik og Miljø - Planlægning og Byggeri Aarhus Kommune •Flemming Meyer •Master of Law, Special Consultant •Municipality of Aarhus •Department of employment.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Camptema 2013 Hvordan kan Henne-området udvikles og kvalitetsudvikles med fokus på børnefamilier ?
Studieretning Eng A, psy B og samf B
virksomheder middelfart 12. april 2007 markedsføring af offentlige
Forretning og Ledelse lektion 7
Department meeting 6 October 2009 Welcome!. Department meeting 6 October 2009Dias 2 Agenda Coffee ASB Management visiting LBC 11.00–11.05.
Engelsk A, samfundsfag B og psykologi B
Kulturstudier M-KA Festivaler. Et teoretisk perspektiv.
Magtteori I 7. September 2005.
Branding og medieudvikling
Brand Integration Bo Kampmann Walther Aktuel Mediebrug FS2014.
How to publish as a PhD-student. Dagens program Præsentation Hvilken person er du selv? Forventninger til PhD-studerende fra instituttet Hvordan bruger.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
25/2 2003Rikke Holm Petersen Agenda Definition af et brand 3 typer strategier: monolitisk, kombineret, varemærkebaseret Definition af corporate branding.
Agenda 1.Informationer 1.Excel i fb.m. projekt 2 2.Reserver tid til projekt 2 3.Øvelse: a / b = c 2.Opsamling fra sidst 3.Estimation (konfidensintervaller)
Liv og levende teknologier Fremtidens verdensbillede 2050
Game of Thrones Aktuel Mediebrug Bo Kampmann Walther FS2014.
Sociology and social media af: Mads, Emil, Caspar og Jos.
Hvad skete der egentlig med corporate branding?
Medier og kommunikation F08 / lektion 5 / /1
Orphan Dårlig oversigt Direkte oplæsning Dårlige bullets Dårlig standard tema Intet billede.
Electric power is electric particles moving through metal, semiconductor or graphite and special fluids (electrolysis). Some kind of gas are able to conduct.
Jens KirkDept. of Languages and Culture Cool Britannia and After British Literature, Culture, and Society from the 1990s to the Present: Session One.
CORBA/e CORBA and Embedded Systems OOMI 27. November 2006.
Institut for Sprog, Kultur og Æstetik Engelsk, semester, Tekstanalyse og -historie Jens Kirk Session One: "An Introduction to the Analysis,
Informationssøgning Eksempler på nyttige hjemmesider.
Forretning og Ledelse lektion 7 Kultur og Strategi.
OPERATIONEL ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 12.
Literary Theory and Methodology Jens Kirk Session One: Introduction.
DB analyse og modellering Jesper Tørresø DAB1 F Februar 2008.
Martin Jørgen Andersen, Project Manager in Nordvand Stormwater discharge to Øresund.
Digitale medier: formidling og design 8. februar Teorier om medier.
OPERATIONEL ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 4.
Product Placement, Brand Integration eller Branded Entertainment?? Fredag d Nicklas Fjeldsted-Holm og Karen Harbo.
Agenda Introduktion Interfacet –Interfacet –Metaforer (Peter) Emotional branding –Gobé The ten commandments –Thyssen (Vigdis) Æstetik og nydelse –Jordan.
Brand Communities: Nye Segmenttyper? Per Østergaard Institut for Marketing Syddansk Universitet.
Forretning og Ledelse – Lektion 8 HUSK: 16/11 Direktør John Alexandersen, Thrane&Thrane 23/11 Statsautoriseret revisor Ove Frederiksen Hvor blev Schein.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Learning Set 3 : Lesson 1 : Slide 1 Proteins Move Based on Size lactase tyrosinase.
Mikkel deMib Svendsen Duplicate Content & Multiple Site Issue Mikkel deMib Svendsen
1 Pulse check Project Half Double. 2 Pulse Check – let’s start with the baseline 1.Are you confident that your current work is creating impact for the.
GIS and statistical data analysis Copenhagen September 11, 2013.
C O N T R O L L E R F O R U M Kompetenceudvikling og læring i Danske Bank ”The ultimate competitive advantage lies in an organization’s ability to learn.
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 6TH OF OCTOBER 2015 AARHUS UNIVERSITET AU MASTER THESIS INFORMATION MEETING SOFIE VEJE AND JACOB BONDE.
Workshop 4 IT i undervisningen. Indledning Min 1 g klasse havde studieretningsintro for kommunikation/IT med hele 12 engelsk timer i en enkelt uge Hip.
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
THE MENTORING JOURNEY.
Nonfiktionsanalyse - Kommenteringsstilen
Teater – ramme om en kulturel dimension i vores liv
Laroche et. al Gruppe 1: Mette, Camilla, Gorm og Jesper
Introduktion Mål (Dem fra Meebook)
Completing secondary education
Introduction to synopsis writing
DB analyse og modellering
Illustrations from the book Project Management by Bjarne Kousholt All rights belongs to the Writer and Nyt Teknisk Forlag.
Compositional Design Principles “SemiCiv”
Software Testing Software testing.
Denitrification in the root zone
MaaS i Europe Rasmus Lindholm.
Hvor er værdien af intern kommunikation?
. Oh, store Gud med fem vers
An IP Strategy comprises
λ-calculus and church encodings
AIDA Reinsurance Working Party Meeting
Thesis Critique Københavns Universitet er én institution – men det er langt fra en ensartet institution. De mange forskningsområder og forskellige uddannelser.
Skole / School School is fun.
WiseFlow En introduktion i anvendelsen af Wiseflow
Præsentationens transcript:

Aktuel Mediebrug Bo Kampmann Walther FS2015 – 27.02.15 Brand Integration Aktuel Mediebrug Bo Kampmann Walther FS2015 – 27.02.15

Agenda Opsummering fra sidste gang Brand communities Branding som ”religion” – case: Apple Brand Integration Brand Integration Wheel Case: Jaguar og BMW 1 Case: Karen og Nicklas Case: BMW 2

Brand value

Hvad er et brand? Image Value Loyalty

”Brand-knapper” … IMAGE VALUE LOYALTY

De strivrede … IMAGE ++++ LOYALTY ---- . . . . . . . VALUE !!!!!

Brand fællesskaber

Case: Apple

Vertikalt integrerede systemer

oplevelsesdimensioner V.I.S. oplevelsesdimensioner

Horisontale “ting”

RELIGION Fra community til kult til religion …

Branding SOM religion Branding ER religion … Vigtig diskursiv-kulturel forskel: Branding SOM religion Branding ER religion …

Branding som ”religion” ritual Tradition Loyalty

Branding som ”religion” 1. a unique sense of belonging 2. a clear vision with a sense of purpose 3. take power from your enemies 4. Authenticity 5. consistency 6. perfection 7. sensory appeal 8. Rituals 9. Symbols 10. mystery

BRAND INTEGRATION

Brand Integration Wheel - 1

Brand Integration Wheel - 2

Up in the Air

Hilton

Travelpro

American Airlines

James Bond – fra Martini til Heiniken … (how does THAT work ..?)

JAG – fra ”Skyfall”

The Ghost Writer

The Ghost Writer (Polanski, 2010) BMW - 1

Karen og Nicklas …

BMW – 2 (”Wait ’till you see the car …!”) BMW i8