ETU 2007 | Elevtilfredshedsundersøgelse HTX Sankelmarksgade Baseret på svar fra 108 elever og lærlinge
Modellen Planlægning og Organisering Undervisere Undervisning Socialt Miljø Fysisk Miljø Image Indsatsparametre Resultatparametre TilfredshedLoyalitet
Tilfredshed og Loyalitet
Segmentering Lav Loyalitet Høj LavTilfredshedHøj DE TROFASTE AMBASSA- DØRER KERNEN PÅ-VEJ-VÆK DE TROLØSE
Segmentering
Hvordan skaber du større Tilfredshed? LavEFFEKT AF EN FORBEDRINGHøj Lav VURDERING Høj TILPAS VEDLIGEHOLD OBSERVER PRIORITER
Vurdering af overordnede områder (Indsatsparametre)
Effekt på Tilfredshed og Loyalitet
Overordnet prioriteringskort
Planlægning og Organisering
Undervisere
Undervisning
Socialt Miljø
Fysisk Miljø
Image
Vejledning og støtte under uddannelse - Har du brugt Studieplan?
Vejledning og støtte under uddannelse
Undervisningsmiljøvurdering [1] - Det æstetiske miljø
Undervisningsmiljøvurdering [2] - Det sociale miljø
Undervisningsmiljøvurdering [3] - Det fysiske miljø
Undervisningsmiljøvurdering [4] - Det fysiske miljø
Specifikke spørgsmål for HTX og HHX uddannelserne på Aalborg Tekniske Skole