En APP for Mols-Linien 12/04/2011 Søren Rehné

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

SMUT PAKKE 2 VIDEN OM SUKKERSYGE.
New York Uge
QR-koder.
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Her kommer en gammel kinesisk fortælling…
Velkommen til et tjek af dine alkoholvaner!
Om et øjeblik kommer du ind i en magisk verden....
Den sidste adgangskode du skal huske - Nogensinde
Hvornår bider medierne på? Få dine budskaber igennem.
Benzinpris Hej! Jeg har hørt, at benzinprisen i den nærmeste fremtid kan komme op på kr 15,00.
Vi spoler lige filmen tilbage
Hvad vil jeg svare på? •Er forbrugeren tilfreds? •Kan branchen gøre det lidt bedre?
Gå for hjertet med Becel - for Hjerteforeningen
Teknik event i det mørke Jylland IV Geocaching uden at det koster et ton papir og litervis af printerblæk Understøttes af: Smart phones PDA’ere Flere af.
En almindelig dag ! I denne PowerPoint præsentation vil vi komme med en række eksempler på hvad som kan forgå på din egen unikke Internetshop, om et år.
Hjælpemiddel under forløbet. •Kendt fra kunstnere, som en samlingsmappe over deres værker. •Vi bruger det her, som en samling over hvad du har lavet mens.
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Stjernholm Dagen 2011 – fokus på… InnovationsDesign v/Lars Fridberg.
Fremtidens markedsføringsplatform
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
Om et øjeblik kommer du ind i en magisk verden....
FRIFERIE POWER SHOP Den daglige gode rytme…. til glæde for kunderne.
Test First Development
Kort introduktion til CareZone™ plejehjemsløsning
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
Du er ved at gå ind i en magisk verden.... Om et øjeblik...
Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners
Pinpoint.
MGM direct mail til nuværende medlemmer september 2010 uge
Vejdirektoratets mobilapplikation Hos IT og Telestyrelsen, den 12. oktober 2011 ved Christian von Huth, Fulmægtig, Trafik og Beredskabsafdelingen.
Bogskabeloner i PowerPoint
Hvad ser du på næste side?
NavnFødselsår AdressePostnr. By Telefon Mobil nr. T-shirt størrelse Ansøgning til Team Copenhagen Eliteidrætsakademi 2013/14 Fægtning Ansøgning indsendes.
Snapchat som markedsføring Kan man godt det? Rune, Tina & Louise.
1 Politiske weblogs – en undersøgelse af den politiske weblogs gennemslagskraft under folketingsvalget februar 2005.
Dantek -får vi nok ud af det?.
DATALOGI OG FORRETNING Asger Alstrup Palm. Hvordan oversætter man datalogi til forretning?
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Objektivitet findes ikke...mennesker gør. De næste 35 minutter... Baggrund Erfaringer….historier fra det virkelige liv Anbefalinger til jer.
Normann Copenhagen. Det startede med et ønske - og ingen økonomi!
Min første søgning for 4 – 5 klasse. Prøv Biblioteksbasen på
SPORT & PENGESPIL. SPILLEPROBLEMER ”Vi spillede hele tiden i pauserne til træning, i tiden mellem træning og kamp, i busserne til og fra kamp. Det kunne.
Din Økonomi Dit Valg Dit Mål.
Vejdirektoratets mobilapplikation Årsmøde i ITSDanmark den 12. april 2011 ved Christian von Huth, Fulmægtig, Trafik og Beredskabsafdelingen.
Aalborg Kommunes buskøreplaner
Erhvervssammenslutningen. Velkommen Udviklingshus med fokus på digital forretningsudvikling Etableret i medarbejdere Altid selvfinansierende AAA.
Opgavestyring i Elevplan
Værktøjsspand til stige
Fra vidensdeling til produsage Kursisten som vidensproducent.
USP (Unique Selling proposition)
1 Ruteplanlægning hos en forsyningsvirksomhed - Besøg hos kunder.
Why I hate PRRRRRMS Christina Gadegaard Designer Digitalis MSF Onliners A/S – Medlem af IHPRRMS siden 1998.
Tejs Grevstad LM Information Delivery. Hvorfor e-magaziner? Hvad er Zinio? Adgang Opsætning Kategorier Mobile enheder Erfaringer fra Helsinki Presseomtale.
Introduktion til Clicker lab Jens Bennedsen og Jesper Tørresø marts 2011.
Ronni K.G. Christiansen Historien bag redSHOP? VISIONEN.
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
APP’s Apple-id Google-konto Windows live konto iTunes.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Tommy Engedal Kronborg
Idoler og arketyper som argument Vi køber produktet, fordi det har symbolværdi Produktets værdier formidles via fortællingen og helten til forbrugeren.
Sådan kommer du i spalterne Lidt om os ● Fyens Stiftstidende, Middelfart: Seks uddannede journalister, én journalistpraktikant. ● Leverer stof til ugeavisen.
Logo Mobile Media ApS Joachim Nyvang Andersen, Mia Hye-Knudsen, Mie Østergaard Iversen, Mia Smith Sørensen.
Nyheder i ArcGIS Online
Arbejd Overalt - Workshop
(Firmanavn) forretningsplan
(Firmanavn) SWOT-analyse
Hold dit NemID for dig selv
Præsentationens transcript:

En APP for Mols-Linien 12/04/2011 Søren Rehné

Hvorfor? • magPeople – software til magasiner • Jeg er kunde hos Mols-Linien • Vigtigste spørgsmål: – “Hvornår kan jeg komme med færgen?” • Løsning: Ring til Mols-Linien • Smartere: – En APP... 1 klik fra svar!

Hvorfor? (fortsat) • Android APP fandtes allerede • Ingen iOS! • DERFOR – magPeople havde muligheden – APP udviklet på under 1 uge

En APP

Fartplanen

Afgangene - live • Bruger GPS

RESULTATER

Resultater • Siden Jan. – Mere end brugere – øges med 450 om ugen • Mols-Linien – Størrere satsning på APP – Nye features integreres – Størrere nærhed med kunderne – En unik markedsføringsplatform (nyheder, konkurrencer, specialtilbud)

“PRØV DET!” FØR DIN KONKURRENT 