Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Økonomi funktionen Økonomi funktionen IOF doping controller IOF doping controller DOF Ca. nn personer.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Præsentation af WOC-06 for publikum.
Advertisements

VIND I ØRESUND - Øresund - Kattegat - Skagerrak Et samarbejdsprojekt om vindkraft mellem DTU og LTH Kick-off meeting in Lund d 18 December 2008.
Eventudvikling i Rebild Kommune
Indvandrere og efterkommere i grundskolen Niels Egelund, professor, dr
DataHub implementeringsprojekt
1. november 2007 Carl P. Knudsen
Lederstormøde 6 – 16/12-08.
LIVERPOOL 20. november til 22. november Info: Dress code: Please respect the dress code of the Carlsberg Lounge: Smart Casual •No trainers/sneakers.
Carsten Grube for CASA:UNA Malaga For det danske ejendomsfirma, CASA:UNA, varetog jeg følgende opgaver: : Ejendomsmægler, Fokuskoncept.
Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Afviklingen af WOC konkurrencerne •Flemming Nørgaard –Korttegning –Banelægning –Fortræning •Frank Linde.
Agenda opstartsmøde Kommunikation mellem os Skrueaften
Kan du finde rundt i it-junglen? Velkommen Brønderslev den 23. november 2010 EG A/S BASIT Dansk Byggeri.
Kampagneopstartsmøde ”Fællesoffentlig kampagne om overgangen til obligatorisk digital kommunikation med det offentlige, 2013”
INTRO 08/09/05 Byens Netværk i New York. New York DAGENS PROGRAM 1.Velkommen / Vi glæder os! v/Ole & Henriette 2.Om det faglige og det praktiske – dag.
1 DSB og Bibliotekerne Personlige interview foretaget 20. til 25. januar respondenter Holdning til evt. ny portal.
VI KÆMPER FOR GULD TIL DANMARK
Official Tour-program: Torsdag :45 Avreise Stavanger 11:00 Kristiansand 12:00 Avgang Silvia Ana L (Captains Class)Silvia Ana L 14:30 Ankomst Hirtshals.
Velkommen Udbudspræsentation af udbud af Kantine- og køkkendrift på
Sammen vender vi strømmen. Program måndag den 12. maj 2014 Kl Registrering af delegater. Kl Åbning af NBS NBS Ordförende.
Danmarks Miljøportal -nu og i fremtiden
Hvad så med kirkernes sociale ansvar? Konference og høring på Christiansborg d. 22. oktober 2013.
BK Friheden 98 Teplice (Tjekkiet) 31/3 – 4/
Roadshow 2010 Energirigtige løsninger 7. januar 2011.
Deltakere: H immerland Invitational Tour 2005 O fficial 5 Year Anniversary Tour Navn: Eivind Berg Alder: 44 HCP: 18.1 Tourdeltakelser: 3 Navn: Geir Endresen.
Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Ca. 70 personer WOC Tour Mål og beregning Starter Speaker Banelægning Børnebaner Præmieuddeling Sekretariat.
1 Trivselsfest 2009 Datoer for festen:  Torsdag den 5. november:  kl – 16.00: forberedelse  Fredag den 6. november:  kl – 14.00: forberedelse.
•Velkomst og præsentation • Skolens profil • At gå i børnehaveklasse • Struktur i SFO • At gå i SFO • Praktiske oplysninger • Tak for i aften.
IT-sikkerhedsmøde Dato: Kl.: 10:00 – 15:00 Sted: Danish Crown A/S, Østbirkvej 2, 8700 Horsens.
Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Logistikfunktionen Arenaer Trafikregulering og parkering VejvisningBustransport WOC team transportBørneaktivering.
Hej alle sammen ! Hej alle sammen ! Vi er team NYT PÅ SKRIFT. Vi er i gang med at lave en avis omkring vores sommerfest. Vi er team NYT PÅ SKRIFT. Vi er.
Året der gik Klubstart den 1. maj 2006 majjunijuliaug.sep.okt.nov.dec.jan.feb.
Energieffektivisering i byggeriet”. Program Introduktion til Energieffektivisering af byggeriet Delprojekt_01Systematisk energieffektivisering af tekniske.
SharePoint Bruger Gruppe  Vi skal snakke om  Dagens møde  Dagens emne: SPBG ERFA møde - round table diskussion om app development vs.
Netværksmøde Klimaplaner 29. april Dagens program 10.00: Introduktion til klimadagen, Søren Breddam 10.10: Kortforsyningen: Hvor finder du data.
Afskedsreception for Erik Granum Program: 13.00Velkomst ved professor Lise B. Kofoed “Something about boxes” ved lektor Claus B. Madsen “Colour.
3D og FOT - dagen Program for 3D og FOT-dagen 4. marts 2009 kl. 9:30-16 i Århus Jesper Skovdal Christiansen Sekretariatschef for Geoforum.
Velkommen til SkillsCamp Uge 42
DMU-SPEEDWAY 80cc TALENT UDVIKLING. TALENTUDVIKLING - KRITERIER 80 CC FOR DELTAGERE I Y.G.T - UEM OG LANDSKAMPE ÅR ET KLART TALENT DER.
2-01.
Arrangementer i forbindelse med offentlighedsfasen
Baggrunden PIP Hirotoshi Fujii nedsatte i 2010 udvalget ICS PIP Finn Pedersen videreførte udvalget Medlemmerne bestod til sidst af: –Bill Irwin (CAC) –Isaac.
Klubben blev stiftet den 8. oktober 1941 på Hotel Jylland der lå på hjørnet af Studsgade og Nørreport i dag har klubben lokaler på Lokalcenter Fuglebakken.
Website-optimering gennem statistisk analyse (med GA Experiments)
planlægnings- og styringsmodel og afsnit i bogen
PGA Touren kommer til Citygolf. Er det dig som skal vinde Race to Royal Championship Course 2013? Trofæer Brandt Snedeker, 2012 FedEx Cup ChampionPierre.
CSC Proprietary 1/11/2015 3:39:14 AM 008_5849_ER_RED[1] 1 Møde vedr. e-TL test for eksterne interessenter. 11. januar 2007.
PGA Touren kommer til City Golf. Er det dig som skal vinde Race to Royal Championship Course 2014? Trofæer Ronal Uvero, Race to Royal Champion 2013Pierre.
Borgerinddragelse: Baggrund 9. maj Behov for borgerinddragelse? Tilfredshed med ”den måde demokratiet fungerer på” 5% er medlemmer af partier.
Serverkonsolidering Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Kl Velkomst v/Peter Rindebæk, DI Aalborg, adm. direktør, Bladt Industries A/S. Kl Forudsætninger for et kraftcenter på vindenergiområdet.
Projekt ”Attain” ? Formål: Vi ønsker at implementere Navision Attain for at skabe en mere tidssvarende platform for Newline A/S samt sikre, at vi har den.
Claus Brabrand, ITU, Denmark Mar 10, 2009EFFECTIVE JAVA Effective Java Presentation Workshop Claus Brabrand [ ] ( “FÅP”: First-year Project.
Mediegruppen WOC2006 Hvordan skaber vi opmærksomhed om stævnet?
Kultur Forandringen Forandringens lejrbål mandag kl og fredag kl Mød alle forandringens ledere, Syng sammen aften mandag kl –
1 Bilag 1 Busafgange mellem Silkeborg by og andre byer i kommunen D. 2. oktober 2008.
Projektafslutning – Navision Attain
Kort om baggrunden Fusion og strategi Strategiens mål om intern støtte og service, bygningsdrift m.v. Eksternt pres.
Hvad er Klimakaravanen? Hvad er der på hjemmesiden?
Sikker og integreret infrastruktur Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Indholdsfortegnelse Bachelor projekt – Bygningskonstruktør – 7. Semester.
SharePoint Bruger Gruppe  Vi skal snakke om  Status på SPBG  Ny struktur på vores ERFA møder  Andre møder  Dagens emne: SharePoint.
Festivalchef Marttin Stuart Nielsen Admistrationschef Kirsten Mejnholt Logistikchef Teddy Hansen Publikumschef Søren Rasmussen Chefarkitekt Lex Telvig.
 Etablering af Nørre Nissum Boligselskab ApS  Styrke og udvikle bosættelse  Forsøge at bevare ejendomsværdien på gode ejendomme  Finansierings hjælp.
Organisation bestyrelse og direktion
Organisation Direktion Nedrivning Anlæg Materiel Økonomi KMA.
INTERESSENT INVOLVERING
Tak til alle vores sponsorer som gør dette muligt.
Organisation bestyrelse og direktion
Perspektiver på samarbejdet med det offentlige system
Præsentationens transcript:

Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Økonomi funktionen Økonomi funktionen IOF doping controller IOF doping controller DOF Ca. nn personer WOC Tour sekretariat WOC Tour sekretariat

Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik WOC Sekretariat:12 prs  Akkreditering af landshold  Styring af informationsflow  Allokering af lokaler  Praktisk forberedelse af team meetings  ID-kort og adgangskontrol, procedurer mv.  Produktion af materialer, kopiering mv.  Start- og resultatlister, samarbejde med IT-gruppen  Salg af parkerings-billetter, dog kun WOC relaterede ... alle andre sekretariatsopgaver (blæksprutte-funktion) Hotelindkvartering:2 prs  Styring af hotelreservationer, i samarbejde med WOC Tour’s sekretariat Økonomi:2 prs  Betalingskontrol og opfølgning WOC Sekretariat:12 prs  Akkreditering af landshold  Styring af informationsflow  Allokering af lokaler  Praktisk forberedelse af team meetings  ID-kort og adgangskontrol, procedurer mv.  Produktion af materialer, kopiering mv.  Start- og resultatlister, samarbejde med IT-gruppen  Salg af parkerings-billetter, dog kun WOC relaterede ... alle andre sekretariatsopgaver (blæksprutte-funktion) Hotelindkvartering:2 prs  Styring af hotelreservationer, i samarbejde med WOC Tour’s sekretariat Økonomi:2 prs  Betalingskontrol og opfølgning WOC Stævnecenter – SAS Radisson

Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Interne:4 prs  Arrangørklubberne  WOC organisationen, inkl. Styregruppe og Præsidium  DOF  Crew hjemmesiden  Nyheder på hjemmesiden  Crew Nyt Eksterne:  Offentlige myndigheder  Fonde, inkl. Idrætsfonden DK  Sponsorer  Hoffet  Sport Århus Events  Lokale interessenter i Århus  VisitDenmark og andre visitter  IOF Interne:4 prs  Arrangørklubberne  WOC organisationen, inkl. Styregruppe og Præsidium  DOF  Crew hjemmesiden  Nyheder på hjemmesiden  Crew Nyt Eksterne:  Offentlige myndigheder  Fonde, inkl. Idrætsfonden DK  Sponsorer  Hoffet  Sport Århus Events  Lokale interessenter i Århus  VisitDenmark og andre visitter  IOF Interessenter

Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Ceremonier & banketter Ceremonigruppen8 prs  Flemming Johannsen, Silkeborg OK  Ingrid Johannsen, Silkeborg OK  Karen Mønster Jørgensen, Horsens OK  Henriette Jørgensen, OK PAN,  Henrik Linderberg, OK PAN  personer mere Opgaver  Åbningsceremoni  Afslutningsceremoni  Præmieoverrækkelse ved 4 finaler  VIP-løb, der dog er udliciteret til OK PAN  Banket for løbere og ledere  Samarbejde med WOC Tour organisationen om tour- præmieoverrækkelsen Ceremonigruppen8 prs  Flemming Johannsen, Silkeborg OK  Ingrid Johannsen, Silkeborg OK  Karen Mønster Jørgensen, Horsens OK  Henriette Jørgensen, OK PAN,  Henrik Linderberg, OK PAN  personer mere Opgaver  Åbningsceremoni  Afslutningsceremoni  Præmieoverrækkelse ved 4 finaler  VIP-løb, der dog er udliciteret til OK PAN  Banket for løbere og ledere  Samarbejde med WOC Tour organisationen om tour- præmieoverrækkelsen

Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Souvenirs Souvenirgruppen6 prs  Aase Thyssen, Horsens OK  Tove Straarup, Horsens OK  Mona Ingwersen, Horsens OK  Britta Pedersen, Horsens OK  Ruth Karlshøj Nicholajsen, Horsens OK  + 1 person mere Opgaver  Indkøb, lagerføring og salg af o-souvenirs, inkl. o-kort  Indretning og bemanding af salgsboder på stævnepladserne og i Ridehuset Souvenirgruppen6 prs  Aase Thyssen, Horsens OK  Tove Straarup, Horsens OK  Mona Ingwersen, Horsens OK  Britta Pedersen, Horsens OK  Ruth Karlshøj Nicholajsen, Horsens OK  + 1 person mere Opgaver  Indkøb, lagerføring og salg af o-souvenirs, inkl. o-kort  Indretning og bemanding af salgsboder på stævnepladserne og i Ridehuset

Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik IOF kongres DateEventWOC event Saturday 29.07Arrival Council and Commission members Middle Distance Qualification Sunday 30.07Council and Commission meetings Arrival delegates Long Distance Qualification Monday 31.07IOF seminarModel events Tuesday 01.08Council and Commission meetings WOC Opening Ceremony Sprint Qualification Sprint Final Wednesday IOF/VIP/Media Race, Aarhus14.00 Long Distance Final Thursday IOF General Assembly Reception, Århus Rådhus Model event Friday 04.08Council and Commission meetings10.00 Middle Distance Final Saturday 05.08WOC Closing Ceremony11.30 Relay

Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Sponsorer Sponsorgruppen11 prs  Thor Johannesen, Horsens OK  Jørn Blom, Mariager Fjord OK  Arne Moe-Jensen, Viborg OK  Poul Nøhr, Silkeborg OK  Finn Hother Madsen, OK PAN  Erik Thomsen. Herning OK  John Dalsgaard Sørensen, St. Binderup OK  + 3 fra stævneledelsen Opgaver  Skaffe sponsorer  Sørge for eksponering af sponsorer  Organisere VIP-arrangementer  Organisere reklamer, annoncer mv.  Husstandsomdelt avis Sponsorgruppen11 prs  Thor Johannesen, Horsens OK  Jørn Blom, Mariager Fjord OK  Arne Moe-Jensen, Viborg OK  Poul Nøhr, Silkeborg OK  Finn Hother Madsen, OK PAN  Erik Thomsen. Herning OK  John Dalsgaard Sørensen, St. Binderup OK  + 3 fra stævneledelsen Opgaver  Skaffe sponsorer  Sørge for eksponering af sponsorer  Organisere VIP-arrangementer  Organisere reklamer, annoncer mv.  Husstandsomdelt avis Bandereklamer5 prs  Erling Karlsson, Horsens OK  Karin Karlsson, Horsens OK  K. E. Christensen, Horsens OK  Gunnar Skovgaard, Horsens OK  Henning Larsen, Horsens OK Opgaver  Opsætte og nedtage bandereklamer fra dag til dag Bandereklamer5 prs  Erling Karlsson, Horsens OK  Karin Karlsson, Horsens OK  K. E. Christensen, Horsens OK  Gunnar Skovgaard, Horsens OK  Henning Larsen, Horsens OK Opgaver  Opsætte og nedtage bandereklamer fra dag til dag