LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
VEJLEDNING PÅ GYMNASIERNE
Advertisements

Konference d. 14. april. Program • Hej • Mine erfaringer • For / imod • Prøve • Frederiks historie • Kristians historie • Kristian demo • Henrik demo.
Fredensborg og Helsingør Kommuner
Velkommen hjem fra efterskole….
Breaking down barriers Hvis vi sammen forlader lokalet i dag med et mål om, at forandre og demokratisere arbejdsmarkedet, så …
Click to add title Click to add subtitle.
Organisationstræffet Comwell Kolding  Vibeke Riis Jakobsen  Forretningsfører med ansvar for økonomi, tj. planer og personaleansvarlig for.
Evaluering Brobygning / Tilmelding. Før brobygning. Efterskoler. For dårlig vejledning af UU i 9. kl. Manglende ønsker på uddannelsesplaner.
Infoaften 9.kl. Ungepakke 2: uddannelsesparathed
9. klasse Ranum Efterskole Formål med opgaven Du skal arbejde med et tværgående emne med en problemstilling. I får et overordnet emne. Herunder.
Efterskolernes Landsstævnehold L-13 Vi skal lave en masse gymnastik….
EVA’s evaluering af 10. klasse Foreningen af 10. klasseskoler i Danmark, Trinity, Fredericia den 2. marts 2012 Kristine Bang Nielsen.
Qeqertarsuup Atuarfia
Grønt Flag Grøn Skole Undervisning om miljø og bæredygtighed Grønt Flag Grøn Skole handler om virkelige miljøspørgsmål og spørgsmål om bæredygtighed innovation.
20. – 26. juli 2014 Lindenborg Arr.: Baptistkirken i Danmark og Det Danske Missionsforbund Velkommen til SOMMERSTÆVNE – 26. juli 2014 – uge 30.
Rollespil om 2. verdenskrig
Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation.
Opsøgende vejledning Uddannelsesvejleder Tina Chapman.
Helsingør Kommune Fredensborg Kommune UU-ØRESUND Fredensborg og Helsingør Kommuner.
WaY? - Where are You? - se hvor det sker.... WaY? Koncept til unge døve Knyttet til en institution Kan ”mærke” aktivitet Se hvor der sker noget?
Bygdeskoleledermøde Qaasuitsup Kommunia Ilulissat den november 2011.
Glimt fra børnehaveklassens dagligdag august til oktober 2011.
Ekstraordinær indsats for årige Status og evaluering i plenum.
Efterskolen 1.Karise uddannelsen 2.Skovbo efterskolen 3.Sofie Rifbjerg efterskolen 4.Lundby efterskolen 5.Karise efterskolen 6.Waldemars bo efterskolen.
Inklusion: Workshop 2 ”Mangfoldighed skaber værdi” - modeller for organisering af inklusionsarbejdet på efterskolerne HUI LI, (CAND. MAG I PÆDAGOGIK OG.
Tosprogede elever og integration Maren Ottar Hessner, pædagogisk konsulent Efterskoleforeningen.
Dannelse der virker ”At gøren en forskel – efterskolens innovative kraft” v. Alexander von Oettingen, dr.pæd. UC Syddanmark Univeristy College Syddanmark,
Dannelse der virker ”At gøren en forskel – efterskolens innovative kraft” Alexander von Oettingen Christina Hvas Andersen Niels Buur Hansen Leo Komiscke-Konnerup.
Optagelse.dk 2016 Valgmønster i 9. og 10. klasse i Odder kommune* * For skoler hvor UU har vejledningsforpligtelsen.
Hvem -Fagligt dygtige elever, der vælger Gymnasialt -Musikken i centrum, derfor STX -Sociale udfordringer -Personlige udfordringer -Skolens vejledning.
Mini-kursus i markedsføring Velkomst og sandwich – evt. en fællessang Oplæg fra Kim Møller-Elshøj Pause Oplæg fortsat Plus.
Ollerup Efterskole Fagligt dygtige elever Mange vælger STX pga musikken Nogle har en musiker i maven Sociale udfordringer Personlige udfordringer Skolens.
Efterskole Projekt AIESEC Danmark. Hvad er AIESEC? Verdens største studenterdrevne organisation Til stede i mere end 125 lande Over medlemmer.
Efterskoleforeningens Årsmøde, 2013 Dialoggruppe 5 Vejledning og overgange v/ Bent Bisballe Østergård, Bestyrelsesmedlem Lis Brok-Jørgensen, Vejledningskonsulent.
Dansk ICYE - Volontører fra hele verden på efterskolen.
Elevprognose jf. Danmarks Statistik Hvis efterskolen udgør samme andel som i 2013: 2013: elever 2025: elever (årgang -6,5%) 2030:
Har du talt med din politiker i dag! Hvad gør vi frem til næste Folketingsvalg?
Den inkluderende efterskole Takster Indsatser Inklusion – ca Flygtninge – og indvandrere – Tosprogede/Dansk som andetsprog – Specialundervisning.
Tilstedeværelsestid KlassetrinFolkeskolenSankt Birgitta Skole
Vejledning med globalt udsyn Eisbjerghus Efterskole Vejleder Bodil Dinesen og Charlotte Tegen.
KKkkkk. Målgrupper: - Christiansborg (Bjarne Corydon) - Kommunalpolitikere (kommunalvalg) - Elever, forældre, bagland.
Det politiske system Hvad er et udvalg Hvem bestemmer over sygehusene Hvad laver kommunen Hvorfor blev Lars løkke statsminister Hvad betyder min stemme.
Århus Efterskole 21/
Stxstudentereksamen.
Det rummelige efterskole køkken..
Efterskolen fra elevens perspektiv
Lis Brok-Jørgensen -én af konsulenterne
Optagelse.dk 2017 Valgmønster i 9. og 10. klasse i Odder Kommune*
Optagelse.dk 2017 Valgmønster i 9. og 10. klasse i Skanderborg Kommune* * For skoler hvor UU har vejledningsforpligtelsen.
Optagelse.dk 2016 Valgmønster i 9. og 10. klasse i Odder kommune*
Vejledning i et ledelsesperspektiv
Undervisningsmiljøvurdering Bieringhus Efterskole
Anders Lundby – STIL Bjarne Frandsen, Efterskoleforeningen
Vejledning i samspil Evaluering og dokumentation, 2011: Rie Thomsen og Ulla Højmark Jensen
Syng-dansk-aften Torsdag den 27. oktober kl. 19:30 Gratis entré
Grønlandske unge på efterskole i danmark
HVEM HVOR HVORDAN HVAD Skals Efterskole SIP, feltundersøgelse:
UPV – fra dom til proces Stationens indhold
Efterskoleforeningens initiativer
eVejledning – hvor er vi nu?
Efterskolernes køkkentjans
Ny fra MBUL Hanne Woller Kontor for Voksenuddannelse og overgange
Tilmelding til uddannelse 2018
Camilla Green Schwarzbach og Signe Rørdam Thomsen
Narrative perspektiver - på identitet og dialoger i efterskolen
Uddannelsesstrategi 2014 – fokus på vejledning
Anders Lundby – STIL Bjarne Frandsen, Efterskoleforeningen
Studievalgsportfolio
Tilmelding til uddannelse 2019
Hvad vil jeg efter 9. klasse?
Præsentationens transcript:

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE

LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE