Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afEmil Iversen Redigeret for ca. et år siden
1
Kommune Kujalleq Naliliinerit 2006 – 2010 Evalueringer 2006 - 2010 Esekias Therkelsen Naliliisarfik – Inerisaavik Ilinniarnermik Ilisimatusarfik marts 2011
2
Saqqummiussassat Præsentation Naliliisarnerit / Evalueringer Naliliisarnerit / Evalueringer Ilulissani november 2010-mi naliliigallarnerit Midtvejsevalueringer i Ilulissat nov. 2010 Ilulissani november 2010-mi naliliigallarnerit Midtvejsevalueringer i Ilulissat nov. 2010 Kommune Kujalleq Kommune Kujalleq Illoqarfiit / ByerIlloqarfiit / Byer Nunaqarfiit / BygderNunaqarfiit / Bygder Naggasiussat / Afsluttende bemærkninger Naggasiussat / Afsluttende bemærkninger
3
Ilikkagassatut anguniagassat Læringsmål Ingerlaavartumik naliliineq / Løbende evaluering 3. kl.: Nammineq suliamik saqqummiussineq Fremlæggelse af eget arbejde 7. kl.: Aala. Sammi. Suliaq Emneorienteret opgave Alloriarfinni misilitsinnerit Trintest 3. aamma /og 7. kl. Nalunaarusiaq -Vidnesbyrd Pilersaarut nutaaq Ny handleplan
4
Ingerlaavartumik naliliineq Løbende evaluering
5
Alloriarfimmi misiligutit - Trintest
6
Atuarfiit pisortaannik misissuineq Skolelederundersøgelse Atuarfiit aaqqissuussinermit atuartitsinermut nuukkiartorput – imalt. Teknikkikkut pisariusuniit inooqatigiinnikkut pisariusunut Atuarfiit aaqqissuussinermit atuartitsinermut nuukkiartorput – imalt. Teknikkikkut pisariusuniit inooqatigiinnikkut pisariusunut Skoler bevæger sig fra det organisatoriske mod det pædagogiske – eller fra det teknisk komplicerede til det socialt komplicerede Skoler bevæger sig fra det organisatoriske mod det pædagogiske – eller fra det teknisk komplicerede til det socialt komplicerede Atuarfinni anginerni peqqussut nutaaq malillugu ingerlaniartoqarneruvoq Atuarfinni anginerni peqqussut nutaaq malillugu ingerlaniartoqarneruvoq Større skoler i større grad opfylder den nye folkeskoleforordning Større skoler i større grad opfylder den nye folkeskoleforordning
7
Ilinniartitsisunik misissuineq Lærerundersøgelse Ilinniartitsisut peqqussut nutaaq siuariarnertut isigaat Ilinniartitsisut peqqussut nutaaq siuariarnertut isigaat Forordningen ses som et klart fremskridt blandt lærerne Forordningen ses som et klart fremskridt blandt lærerne Peqqussut annertuunik anguniagaqarfiuvoq Forordningen vurderes også som meget ambitiøs Atuarfiit peqqussummi ilinniartitsinissamik piumasaqaatinik malinnittut alloriarfinni misilitsinnerni angusarissaarnerusarput De skoler, der anvender forordningens principper om fx pædagogik opnår bedre trintestresultater Peqqussut suli atuarfinni tamani tamakkiisumik atuutilinngilaq – pingaartumik atuarfinni minnerni / nunaqarfinni Forordningen er ikke implementeret fuldt ud på alle skoler – mindre skoler/bygdeskoler er bagefter
8
Ilinniartitsisunik misissuineq Lærerundersøgelse Angusat atuartitaanermi siusissukkut atuartut piginnaasaqarfii sanngiiffiilu ”takutippaat” Angusat atuartitaanermi siusissukkut atuartut piginnaasaqarfii sanngiiffiilu ”takutippaat” Resultaterne ”pejler” på et tidligt tidspunkt i skoleforløbet elevernes styrker og svagheder Resultaterne ”pejler” på et tidligt tidspunkt i skoleforløbet elevernes styrker og svagheder Ilinniartitsisut alloriarfinni misilitsinnerni angusanik atuinerat annertuutigut assigiinngiiaarpoq Ilinniartitsisut alloriarfinni misilitsinnerni angusanik atuinerat annertuutigut assigiinngiiaarpoq Stor variation i hvordan lærerne anvender resultaterne fra trintestene Stor variation i hvordan lærerne anvender resultaterne fra trintestene Qanoq atorneqarnissaat ilinniartitsisut pisortallu nalornissutigaat Qanoq atorneqarnissaat ilinniartitsisut pisortallu nalornissutigaat Usikkerhed blandt lærere og ledere mht. hvordan de skal/bør anvendes Usikkerhed blandt lærere og ledere mht. hvordan de skal/bør anvendes
9
Alloriarfinni misilitsinnerit - Trintest 2006 – 2010 UkioqÅR Atuartitsissut - Fag Kalaallisut 3. klasse Kalaallisut 7. klasse Dansk 3. klasse Dansk 7. klasse Tuluttut Matematik 3. klasse Matematik 7. klasse ProcentEqqortutProcenteqqortutProcenteqqortutProcenteqqortutProcenteqqortutProcenteqqortutProcenteqqortut 200643564457486350 200738644660466251 200839644460496251 200945625060496151 201045604656496047
10
Alloriarfinni misilitsinnerit - Trintest 2006 – 2010
11
Kommuunit sisamat – De fire kommuner
12
Kommune Kujalleq Illoqarfinni atuarfiit
13
Kommune Kujalleq Nunaqarfinni atuarfiit
14
Kommune Kujalleq Illoqarfiit - Nunaqarfiit
15
Naggasiussat Afsluttende bemærkninger 2009-mi kommuunit kattussuunnerat Kommunale sammenlægninger i 2009 Misilitsinnerit atuartut angusaannut sunniuteqarneq ajorput – atuartitsinerli atuartut angusaannut sunniuteqartarpoq Test har ingen effekt på undervisningen – det er undervisningen, der har effekt på elevernes udbytte Pissutsit amerlasuut allat atuartut angusaannut aamma sunniuteqartarput Mange faktorer har også betydning for elevernes udbytte Ingerlaavartumik naliliinerit – Alloriarfinni naliliinerit Løbende evaluering – Trintest
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.