Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kommune Kujalleq Naliliinerit 2006 – 2010 Evalueringer 2006 - 2010 Esekias Therkelsen Naliliisarfik – Inerisaavik Ilinniarnermik Ilisimatusarfik marts.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kommune Kujalleq Naliliinerit 2006 – 2010 Evalueringer 2006 - 2010 Esekias Therkelsen Naliliisarfik – Inerisaavik Ilinniarnermik Ilisimatusarfik marts."— Præsentationens transcript:

1 Kommune Kujalleq Naliliinerit 2006 – 2010 Evalueringer 2006 - 2010 Esekias Therkelsen Naliliisarfik – Inerisaavik Ilinniarnermik Ilisimatusarfik marts 2011

2 Saqqummiussassat Præsentation Naliliisarnerit / Evalueringer Naliliisarnerit / Evalueringer Ilulissani november 2010-mi naliliigallarnerit Midtvejsevalueringer i Ilulissat nov. 2010 Ilulissani november 2010-mi naliliigallarnerit Midtvejsevalueringer i Ilulissat nov. 2010 Kommune Kujalleq Kommune Kujalleq Illoqarfiit / ByerIlloqarfiit / Byer Nunaqarfiit / BygderNunaqarfiit / Bygder Naggasiussat / Afsluttende bemærkninger Naggasiussat / Afsluttende bemærkninger

3 Ilikkagassatut anguniagassat Læringsmål Ingerlaavartumik naliliineq / Løbende evaluering 3. kl.: Nammineq suliamik saqqummiussineq Fremlæggelse af eget arbejde 7. kl.: Aala. Sammi. Suliaq Emneorienteret opgave Alloriarfinni misilitsinnerit Trintest 3. aamma /og 7. kl. Nalunaarusiaq -Vidnesbyrd Pilersaarut nutaaq Ny handleplan

4 Ingerlaavartumik naliliineq Løbende evaluering

5 Alloriarfimmi misiligutit - Trintest

6 Atuarfiit pisortaannik misissuineq Skolelederundersøgelse Atuarfiit aaqqissuussinermit atuartitsinermut nuukkiartorput – imalt. Teknikkikkut pisariusuniit inooqatigiinnikkut pisariusunut Atuarfiit aaqqissuussinermit atuartitsinermut nuukkiartorput – imalt. Teknikkikkut pisariusuniit inooqatigiinnikkut pisariusunut Skoler bevæger sig fra det organisatoriske mod det pædagogiske – eller fra det teknisk komplicerede til det socialt komplicerede Skoler bevæger sig fra det organisatoriske mod det pædagogiske – eller fra det teknisk komplicerede til det socialt komplicerede Atuarfinni anginerni peqqussut nutaaq malillugu ingerlaniartoqarneruvoq Atuarfinni anginerni peqqussut nutaaq malillugu ingerlaniartoqarneruvoq Større skoler i større grad opfylder den nye folkeskoleforordning Større skoler i større grad opfylder den nye folkeskoleforordning

7 Ilinniartitsisunik misissuineq Lærerundersøgelse Ilinniartitsisut peqqussut nutaaq siuariarnertut isigaat Ilinniartitsisut peqqussut nutaaq siuariarnertut isigaat Forordningen ses som et klart fremskridt blandt lærerne Forordningen ses som et klart fremskridt blandt lærerne  Peqqussut annertuunik anguniagaqarfiuvoq  Forordningen vurderes også som meget ambitiøs  Atuarfiit peqqussummi ilinniartitsinissamik piumasaqaatinik malinnittut alloriarfinni misilitsinnerni angusarissaarnerusarput  De skoler, der anvender forordningens principper om fx pædagogik opnår bedre trintestresultater  Peqqussut suli atuarfinni tamani tamakkiisumik atuutilinngilaq – pingaartumik atuarfinni minnerni / nunaqarfinni  Forordningen er ikke implementeret fuldt ud på alle skoler – mindre skoler/bygdeskoler er bagefter

8 Ilinniartitsisunik misissuineq Lærerundersøgelse Angusat atuartitaanermi siusissukkut atuartut piginnaasaqarfii sanngiiffiilu ”takutippaat” Angusat atuartitaanermi siusissukkut atuartut piginnaasaqarfii sanngiiffiilu ”takutippaat” Resultaterne ”pejler” på et tidligt tidspunkt i skoleforløbet elevernes styrker og svagheder Resultaterne ”pejler” på et tidligt tidspunkt i skoleforløbet elevernes styrker og svagheder Ilinniartitsisut alloriarfinni misilitsinnerni angusanik atuinerat annertuutigut assigiinngiiaarpoq Ilinniartitsisut alloriarfinni misilitsinnerni angusanik atuinerat annertuutigut assigiinngiiaarpoq Stor variation i hvordan lærerne anvender resultaterne fra trintestene Stor variation i hvordan lærerne anvender resultaterne fra trintestene Qanoq atorneqarnissaat ilinniartitsisut pisortallu nalornissutigaat Qanoq atorneqarnissaat ilinniartitsisut pisortallu nalornissutigaat Usikkerhed blandt lærere og ledere mht. hvordan de skal/bør anvendes Usikkerhed blandt lærere og ledere mht. hvordan de skal/bør anvendes

9 Alloriarfinni misilitsinnerit - Trintest 2006 – 2010 UkioqÅR Atuartitsissut - Fag Kalaallisut 3. klasse Kalaallisut 7. klasse Dansk 3. klasse Dansk 7. klasse Tuluttut Matematik 3. klasse Matematik 7. klasse ProcentEqqortutProcenteqqortutProcenteqqortutProcenteqqortutProcenteqqortutProcenteqqortutProcenteqqortut 200643564457486350 200738644660466251 200839644460496251 200945625060496151 201045604656496047

10 Alloriarfinni misilitsinnerit - Trintest 2006 – 2010

11 Kommuunit sisamat – De fire kommuner

12 Kommune Kujalleq Illoqarfinni atuarfiit

13 Kommune Kujalleq Nunaqarfinni atuarfiit

14 Kommune Kujalleq Illoqarfiit - Nunaqarfiit

15 Naggasiussat Afsluttende bemærkninger  2009-mi kommuunit kattussuunnerat Kommunale sammenlægninger i 2009  Misilitsinnerit atuartut angusaannut sunniuteqarneq ajorput – atuartitsinerli atuartut angusaannut sunniuteqartarpoq Test har ingen effekt på undervisningen – det er undervisningen, der har effekt på elevernes udbytte  Pissutsit amerlasuut allat atuartut angusaannut aamma sunniuteqartarput Mange faktorer har også betydning for elevernes udbytte  Ingerlaavartumik naliliinerit – Alloriarfinni naliliinerit Løbende evaluering – Trintest


Download ppt "Kommune Kujalleq Naliliinerit 2006 – 2010 Evalueringer 2006 - 2010 Esekias Therkelsen Naliliisarfik – Inerisaavik Ilinniarnermik Ilisimatusarfik marts."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google