Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl. 15.00 – 15. 24 Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl. 15.00 – 15. 24 Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse."— Præsentationens transcript:

1 Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl. 15.00 – 15. 24 Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse

2 Problemstillingen Løsningen – Den tekniske planlægning Kravfangst og testspecifikation Design Implementering Afprøvning

3 Hvem siger: Kulløse kommune Siger hvad: de fortæller om miljømessen Til hvem: husejere og folk der bor til leje i kommunen Gennem hvilke kanaler: igennem en brochure der er leveret i borgernes postkasse. Med hvilken effekt: At få borgerne til at deltage til denne messe

4 Kravene fra oplægget: 1.Problemet og målgruppen skal defineres og der skal argumenteres for at problemet er realistisk og at de løsninger, man finder frem til, er hensigtsmæssige. 2.Designe og fremstille et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå i markedsføringen af Kulløse Miljømesse. 3.Valget af medie(r) er frit, men det skal være foretaget med udgangspunkt i en veldefineret målgruppe. 4. Produktet eller produkterne behøver ikke være fuldt implementeret. Krav jeg stilede: 1. Det skal være brugervenligt, så både store og små kan forstå det 2. Der skal være en sammenhæng, så folk ikke mister interessen

5

6

7 Test personen


Download ppt "Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl. 15.00 – 15. 24 Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google