Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Maniitsoq / Avatangiiseq

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Maniitsoq / Avatangiiseq"— Præsentationens transcript:

1 Maniitsoq / Avatangiiseq
Atuarfik Kilaaseeraq Angajoqqaat / Skolebestyrelse Aqutsisut Atuartut Atuarfimmi sulisut / linniartitsisut Maniitsoq / Omgivelse

2 Angajoqqaat sinniisaat /Skolebestyrelse
Ineriartortitsinermi suliniutit iluatsittut: Positive Pædagogisk udvikling: Trin-ikkaartumik angajoqqaanik ataatsimiisitsineq ”Naatsorsuutit angajoqqaanit illuatungaanullu” Forældremøde i Trinvis. Forældrenes forventninger og omvendt” Oplæg om opdragelsesmetoder og udvikling Perorsaariaatsinik ineriartornermullu tunngasunik saqqummiisitsineq Skabe fælles Vision for skolen Atuarfik ataatsimoorussamik vision-eqalernissaa Lave formål og baggrund Madpakkeordning Anguniagassanik siunnerfinnilu ineriartortitsineq Atuartut nerisaqartinneqalernerat Angajoqqaat sinniisaat /Skolebestyrelse

3 Angajoqqaat sinniisaat /Skolebestyrelse
Sanngiiffiit: Svagheder: Suliniutit aallartitat nalilersortarnissaat Evaluering af de startede opgaver Perorasaariaatsinik ilisimasat killeqarnerat Begrænset viden om Pædagogik Angajoqqaat, atuarfik, suliffeqarfiillu imminnut ungasinnerat Begrænset samarbejde mellem Forældre, skolen og arbejdspladser Angajoqqaat ungasissutut inissisimanerat Langt mellem Forældre og skolen Avataaniit atuarfik matoqqasutut isigineqarnera Skolen for lukket udefra Angajoqqaat suliffissaaleqinerat Ledigheden i Maniitsoq Angajoqqaat atuartuutiminnut piumaffiginnissinnaanerat Mangler ambitiøse forældre Angajoqqaat sinniisaat /Skolebestyrelse

4 Ineriartortitsinermi suliniutit:
Implementering og brug af folkeskoleforordning fra 2002 Meeqqat atuarfiani Peqqussut 2002-meersup samminissaa atornissaalu Udfyldelse af Angusakka Angusakka-nik immersueriaaseq Ansætte en psyke terapeaut Oqaloqateqartartumik atorfeqartitsineq Coacher på skolen Coach-ereqarneq Handleplaner for elever Atuartunut iliuusissatut pilersaarut Retningslinjer fra SU SU-mit najoqqutassat pilersitat Prøve at forbedre undervisningsplanlægning Atuartitsinermi pilersaarusiornermi oqilisaaniarneq Støtte og input til timelærere Timelærer-inik ikorfartuineq At have IT-administrator IT-administrator-eqarneq At have fuldtids rådgivn. Læ. For almn. Uv. & for vidtgående spc. uv. Immikkut atuartitsinermut & imm. Annertusisami at. Siunnersorti tamakkiisoq Pædagogisk input og diskussion gennem PPS Faginik indsats områdeqarneq: Mat - Da Pædagogisk udvikling: Aqutsisut / Ledelse

5 Aqutsisut / Ledelse Sanngiiffiit: Suliniutit pilersitat nalilersortarnissaat Svagheder: Iliuusissatut pilersaarutit malitsinnissaat Evaluering af de kørende projekter/ Elevråd-it suliniutaasa piviusunngortinnissaat følge op af handleplaner PPR-eqannginneq virkeliggøre elevråds arbejde Ilinniartitsisussaaleqineq Manglende PPR Qeqqata Kommuniani atuarfeqarnermut strukturi Manglende lærere Skolestruktur i Qeqqata Kommunia Atuarfimmi aserorterisarnerup kinguneqartittannginnera Ingen konsekvens for hærværk i skolen Fagvejlederit amigarnerat Mangler fagvejleder Ilaqutariinnermut immikkoortortaqarfiup suleqatiginera Samarbejde med fam. Område Udveksling med bygde skolerne Nunaqarfiit pitssanerusumik ineriartoqatiginissaat

6 Atuartut / Elever Suliniutit ingerlasut iluatsikkiartortut: Pædagogisk udvikling: Atuartut peqqussummik paasinnikkiartornerat Elevernes forståelse af forordning Handleplaner for elever Atuartunut iliuusissatut pilersaarutit Holddannelses timer Holddannelses tiimit At have alternativ klasse Alternativ klasse-qarneq Evaluerer Imminnut nalilersorsinnaanerat

7 Atuartut / Elever Sanngiiffiit: Svagheder: Atualertartut nukangalerulernerat Umodenhed hos 1. klasse Atuartut ”atuartutut” atuarnissaminnut piareersimanngitsut Elever der har svært ved opfører sig som ”elev” Atuarnerup pingaassusianik naleqartitsinngitsut Elever der er ikke bevidst om skolens vigtighed Atuartut qummut isigisinnaasaminnik (Idol-mik) amigaateqarnerat elever mangler ”idol” forbillede i skolen Hærværk i skolen Atuarfiup pisataanik aserorterisarneq afgangsklasser der er ikke parat til videre uddannelse Atuarfimmi naammassinermi ingerlariaqqiffissanut piareersimannginneq

8 Ilinniartitsisut/ Lærere
Suliniutit ingerlasut iluatsittut.: Pædagogisk udvikling: Ilinniaqqinneq iluaqutaavoq tamanut kivitsimmat Videre uddannelse løfter kvalitet for hele skole Lyst til udvikling Ineriartornissamik kajumissuseqarneq Proffissionalisme god teamsamarbejde Teamini Suleqatigiilluarneq Evaluering af Angusakka Angusakkanik nalilersuisarneq Implementering- og brug af –forordning Meeqqat ataurfiani Peqqussummik atuisut Støtte hinanden Ikorfartoqatigiiinneq Bedre uv. Hos Spc. Kl. med hensigt/formål Spc. Kl. siunertalimmik atuartitsineq Undervisning med hensigt Siunertalimmik atuartitsineq

9 Ilinniartitsisut/ Lærere
Sanngiiffiit: Svagheder: Ilinniartitsissussaaleqineq Manglende udd. Lærere Atuartitsinermi pitsaassuseq Kvalitet i undervisning Teamit ilaat ingerlalluannginnerat manglende samarbejde i teams Proffissionalisme Ilinniartitsisut tiimeqarpallaarnerat Lærere med for mange uv. Timer ”Atuartup ilikkartarnera qitiutillugu” atuartitsisarneq Undervise med individuel elev handlingsplan underrettelse af elever til fam. Område Meeqqat suliassartallit ilaq. Imm. Nalunaarutigisarnissaat Lokalevalg undervisning Lokalevalg-ini atuartitsisarneq Læringsstil Atuartup killiffia aallaavigalugu atuartitsisarneq Ilinniartitsisut/ Lærere


Download ppt "Maniitsoq / Avatangiiseq"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google