Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Regionsrapport: Århus. Revisionsbarometret 2009 Kundetilfredshedsbarometer for de største revisionsfirmaer i Århus 11.65 Note:a)Indekset oven for søjlerne.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Regionsrapport: Århus. Revisionsbarometret 2009 Kundetilfredshedsbarometer for de største revisionsfirmaer i Århus 11.65 Note:a)Indekset oven for søjlerne."— Præsentationens transcript:

1 Regionsrapport: Århus

2 Revisionsbarometret 2009 Kundetilfredshedsbarometer for de største revisionsfirmaer i Århus 11.65 Note:a)Indekset oven for søjlerne er et opsummeret mål for kundernes tilfredshedsgrad. b)Beregningen af indeksværdien er vist i afsnit 3.4. c)Indeks kan maksimalt få værdien 100,0. d)Et lyst barometer angiver, at der bør udvises varsomhed ved tolkning af indeksværdien, da revisionsfirmaet er registreret med få observationer. Det er tilfældet hos PwC, E&Y og Deloitte. e) Antal observationer: KPMG: 24, Deloitte: 18, PwC: 12, E&Y: 11 og BDO: 46.

3 Revisionsbarometret 2009 Kundetilfredshedsprofil for BDO i Århus 11.67 Hverken eller TilfredsMeget tilfreds Note: a)To værdier er med 95% sikkerhed forskellige, såfremt afstanden mellem dem er mindst 0,27. b)Målepunkterne er rangordnet efter betydning for alle kunder. c)Tilfredshed er vurderet på en skala fra 1-5, hvor 1 betyder ”meget utilfreds” og 5 betyder ”meget tilfreds”. d)Antal observationer BDO Århus: 46.

4 Revisionsbarometret 2009 Image-barometer for de største revisionsfirmaer i Århus 11.69 Note:a)Indekset oven for søjlerne er et opsummeret mål for kundernes samlede image opfattelse. b)Beregningen af indeksværdien er vist i afsnit 3.4. c)Indeks kan maksimalt få værdien 100,0. d)Et lyst barometer angiver, at der bør udvises varsomhed ved tolkning af indeksværdien, da revisionsfirmaet er registreret med få observationer. Det er tilfældet hos PwC, E&Y og Deloitte. e) Antal observationer: KPMG: 24, Deloitte: 18, PwC: 12, E&Y: 11 og BDO: 46.

5 Revisionsbarometret 2009 Image-profil for BDO i Århus 11.71 Note: a)Figuren viser kundernes gennem- snitlige enighed i de 11 image-udsagn vurderet på den viste skala. b)To imageværdier er med 95% sikkerhed forskellige, såfremt afstanden mellem dem er mindst 0,27. c)Målepunkterne er rangordnet efter betydning for alle kunder. d)Image er vurderet på en skala fra 1-5, hvor 1 betyder ”Helt uenig” og 5 betyder ”Helt enig”. e)Antal observationer BDO Århus: 46. Hverken eller EnigHelt enig

6 Revisionsbarometret 2009 Loyalitetsstigen for de største revisionsfirmaer i Århus 11.73 Note:a)Figuren viser for hvert revisionsfirma, hvorledes kunderne fordeler sig på loyalitetsstigen i regionen. b)En lys loyalitetsstige angiver, at procentfordelingen for dette revisionsfirma bør tolkes med varsomhed, da der er få observationer. Det er tilfældet hos alle undtagen BDO. c) Antal observationer: KPMG: 24, Deloitte: 18, PwC: 12, E&Y: 11 og BDO: 46.

7 Revisionsbarometret 2009 Udvikling i køb af rådgivning hos hovedrevisor blandt de største revisionsfirmaers kunder i Århus 11.79 Note: a)Figuren viser kundernes svar på spørgsmålet: ”I hvilken grad forventer du, at virksomheden i fremtiden vil benytte hovedrevisionsfirmaet til rådgivnings- og konsulentopgaver (ud over revision og regnskab)?”. b)En lys farve angiver, at procent- fordelingen for dette revisionsfirma bør tolkes med varsomhed, da der er få observationer. Det er tilfældet hos PwC, E&Y og Deloitte. c)Antal observationer: KPMG: 24, Deloitte: 18, PwC: 12, E&Y: 11 og BDO: 46.

8 Revisionsbarometret 2009 Køb af rådgivning hos et andet revisionsfirma blandt de største revisionsfirmaers kunder i Århus 11.80 Note: a)Figuren viser kundernes svar på spørgsmålet: ”Har virksomheden købt rådgivnings- og konsulent-opgaver hos et andet revisionsfirma end (hovedrevisions- firma) inden for det sidste år?”. b)En lys farve angiver, at procent- fordelingen for dette revisionsfirma bør tolkes med varsomhed, da der er få observationer. Det er tilfældet hos PwC, Deloitte og E&Y. c)Antal observationer: KPMG: 24, Deloitte: 18, PwC: 12, E&Y: 11 og BDO: 46.


Download ppt "Regionsrapport: Århus. Revisionsbarometret 2009 Kundetilfredshedsbarometer for de største revisionsfirmaer i Århus 11.65 Note:a)Indekset oven for søjlerne."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google