Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Námsfrøðisligur fundur 10 januar 2017

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Námsfrøðisligur fundur 10 januar 2017"— Præsentationens transcript:

1 Námsfrøðisligur fundur 10 januar 2017

2 Skrá Telduflokkur 2017-2018 Svar.fo Teldupolitikkur - teldubólkurin
Næmingasamrøður - faksamrøður Heimasíðan / vikuætlanin Fríkvarter/matpausa/møta til tíðina/Netflix vm. Næmingaráðini Toymini skipa fyri næmingaráðnum og fundum. Hetta hevur skund  Umboð í skúlastýrið fyri Anitu Marghøllin – ynskir Gl. svimjihøllin Ymiskt – frídagar royndir

3

4 Telduflokkur Frá NÁM Hetta liggur enn í stoypiskeiðini. So tað er so lítið ítøkiligt enn, um tann yvirskpaði tankin er púra greiður. Heldur enn at gita skulu vit vita, um tað er munur á at ogna sær vitan gjøgnum pappírs- og skíggjabøkur. Um munur kann staðfestast, hvør hann so er. Hvørjir eru fyrimunirnir við tí eina fram um hitt – báðar vegir! Og hartil at kortleggja vansar, ið eventuelt kunnu eyðmerkjast í sama viðfangi. Okkara tanki er at fáa fatur á eini 6 flokkum, á ymiskum skúlum. 3 í miðdeild og 3 í hádeild.  Nám veitir kunning, stutt innleiðsluskeið og annað tilfar til lærararnar. Nám veitir atkomu til talgildu bøkurnar. Nám veitir stuðul og ráðgeving í ávísan mun ígjøgnum tíðarskeiðið. Námsvísindadeildin kannar førleikarnar hjá næmingunum í flokkunum áðrenn, undir og eftir kanningartíðarskeiðið og ger greinandi samrøður við lærararnar og kanska onkrar av næmingunum í tíðarskeiðnum. Námsvísindadeildin greinar kanningarnar og kemur við niðurstøðum. Skúlin má vera áhugaður í at luttaka. Skúlin veitir næmingunum í avvarandi flokkum skíggjar (teldur, paddar ella líkandi)

5 Teldupolitikkur Hvussu brúka vit teldurnar í skúlanum
Endurútbúgvingar innan telduøkið Skulu vit umbiðja ein skeiðshaldara at koma til okkum at kveikja okkum innan KT Heimasíðan…. undir lærarar

6 Næmingasamrøður Formålet med kompetencesamtalen er at skabe et rum, hvor eleven hjælpes til at sætte fokus på sin læringsproces. Gennem få, målrettede spørgsmål får hver enkelt elev mulighed for sammen med en kompetent voksen at sætte mål for sin læring, at evaluere sin læringsproces - og sætte nye mål. Kompetencesamtalen er således ikke en trivselssamtale, men er forhåbentlig medvirkende til at øge elevernes trivsel. Vi forventer at se en øget lyst til læring og derigennem øget motivation og styrket trivsel. Vi forventer, at kunne se tegn på dette i trivselsmålingen (udvalgte spørgsmål), de nationale test og endelig i elevernes fraværsmønstre. Fælles struktur: Arbejdsgruppen er nået frem til at det er nødvendigt at hele skolens pædagogiske personale kan gennemføre samtalerne. Men dermed bliver det vigtigt at skabe en fælles forståelse af opgaven og udvikle fælles skabeloner og redskaber, så alle medarbejdere er rustet til opgaven. Det er aftalt at alle elever deltager i kompetencesamtale 4 gange på et skoleår á 15 minutter. Det svarer til en kadence på 6 uger.

7 Næmingasamrøður Vit forvanta
At vit fáa nakrar royndir við at halda næmingasamrøður At vit fáa eitt tættari foreldra/næminga/skúla samstarv. At tann einstaki næmingurin er við til at seta egin mál At vit fáa persónligar næmingaætlanir við støði í tí einstaka næminginum At tann einstaki næmingurin mennist í mun til sín sjálvs…., At allir lærarar skúlans fáa afturmelding um hvussu gekk…. Vit geva vikartímar fyri eykaarbeiði……

8 Námsfrøðisligur fundur
Verkætlanir 8. fl. viku 11 10. fl. viku 12 9. fl. - melda aftur dagfesting- Heimasíðan / vikuætlanin Fríkvarter/matpausa/møta til tíðina/Netflix vm. Næmingaráðini Toymini skipa fyri næmingaráðnum og fundum. Hetta hevur skund  Umboð í skúlastýrið fyri Anitu Marghøllin – ynskir - Gl. svimjihøllin Ymiskt – frídagar royndir


Download ppt "Námsfrøðisligur fundur 10 januar 2017"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google