Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Typer af problemer ved brug af Sundhedsplatformen 1 Problemer i anvendelsen 1.Brugeren benytter ikke systemet korrekt  Superbrugeren hjælper med at finde.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Typer af problemer ved brug af Sundhedsplatformen 1 Problemer i anvendelsen 1.Brugeren benytter ikke systemet korrekt  Superbrugeren hjælper med at finde."— Præsentationens transcript:

1 Typer af problemer ved brug af Sundhedsplatformen 1 Problemer i anvendelsen 1.Brugeren benytter ikke systemet korrekt  Superbrugeren hjælper med at finde den rette løsning  Evt. også få hjælp hos en floorwalker, som enten er fra Epic eller en af de certificerede undervisere Problemer i systemet (fejl) 1.Systemet fungerer ikke korrekt  Brugeren får hjælp hos enten en superbruger eller en floorwalker  Superbruger eller Floorwalker opretter sag i Service Now sammen med brugeren

2 Supportvejen på hospitalet 2 MedarbejderSuperbrugerFloorwalker Opret sag via CIMT Service Opret sag via Callcenter Sagsløsning anvendelsessupport Indmelding af systemfejl Alle IT-sager skal oprettes i fællesskab med en Superbruger

3 Rapportering og håndtering af IT-sager 3 Klinikker har et problem Superbruger hjælper Evt. kontakt til Floorwalker Alle sager samles op på Survey og floorwalker møde Implementeringsteamet i Sundhedsplatformen Vurder behov for materiale Materiale Supportsite

4 Tilbagemelding af information til bruger 4 Kommandocenter modtager sager Superbruger/floorwalker vagtskiftemøde Information til klinikker Information til Superbruger Support site på Regi omkring status på sager. Og evt SMS. https://intranet.regionh.dk/regi/organisation/sund hedsplatformen/go-live-support/Sider/default.aspx Implementeringsteamet i Sundhedsplatformen

5 Indmeld fejl i Service Now Brug CIMT Service-ikon på skrivebordet Har du brug for hjælp til at oprette en sag? Ring til CIMT på 38 64 80 80 TRYK 0 for hjælp til Sundhedsplatformen 5

6 6 Sådan ser det ud i ServiceNow - næsten

7 Superbrugeren skal altid ringe til Servicedesk 38 64 80 80 ved: akut patientsikkerhedskritiske sager Tryk 0 for hjælp til Sundhedsplatformen -Tryk 4 for hjælp til oprettelse af sag, callcenterpersonale vil herefter hjælpe med sagsoprettelse sager om brugeradgange og -rettigheder Tryk 0 for hjælp til Sundhedsplatformen Tryk 1 for hjælp til brugeradgange og rettigheder -Servicedesk hjælper brugeren direkte -viderestiller til Sundhedsplatformens personale. 7

8 Fokus på patientsikkerhed Floorwalkere opsamler supporttrends og risk managers vurderer om der er patientsikkerhedsrisici Regional patientsikkerhedsenhed vurderer dagligt data fra både trends, UTH og CIMT UTH meldes ind via www.DPSD.dk find vejledning i Superbrugerguiden 8


Download ppt "Typer af problemer ved brug af Sundhedsplatformen 1 Problemer i anvendelsen 1.Brugeren benytter ikke systemet korrekt  Superbrugeren hjælper med at finde."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google