Malte, Kim, Tan og Kasper
Målgruppe Valg af stilart Målgruppe kontra stilart Hjemmesiden Ideer og attraktioner Grupperefleksion Konklusion
18-25 år Under uddannelse eller faglærte Fritidsinteresse som f.eks. Fodbold Hyppig brugere af Internettet Sociale mennesker Afhængig af offentlig transport
Street Art – startede i NY og Philadelphia Underkategori for graffiti Forskel – Street Art: hjemmelavet plakater og klistermærker Graffiti: Tradition for at male med spraycans Appellerer til ungdommen Fællestræk: kommunikationsform både inden- og udenfor graffitimiljøet Tilhørsforhold og fællesskab
Tags Throw Ups Wild Style Bubble piece 3D piece Målgruppe kontra Street Art
Inspirationskilde: fortminor.com Karakteristika Musik og lyd Nem navigation Playability Likeability Useability Sociability Link:
Mere cafémiljø Storskærmsarrangement Samlingssted Fællesskabet og socialt samvær
Hvad var godt? Hvad var knap så godt? Læringsstil Konklusion