Malte, Kim, Tan og Kasper. Målgruppe Valg af stilart Målgruppe kontra stilart Hjemmesiden Ideer og attraktioner Grupperefleksion Konklusion.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Analyse af rejsekortet for
Advertisements

Caseoplæg om Facebook.
Styrket inklusion i Kerteminde Kommune
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Ude af 10. klasse, og hva’ så? l
Blogs for Bibliotekarer Du ka’ godt!. Dagens program •Hvem er vi? •Hvorfor er vi her? •Hvad er en blog? •Hvorfor skal vi bruge blogs? •Hvordan kan vi.
Hvad ska´ jeg med kommunen? Er du mellem 15 og 25 år? Og vil du se DIN borgmester danse GANGNAM STYLE ? Måske er din kommune ikke så kedelig - som du går.
Undervisers hjemmeside som læringsplatform Presenteret af Johnni Olsen, underviser i samfundsvidenskab på socialrådgiveruddannelsen i UCSJ, Nykøbing F.,
Brøndby den 10. april 2007 Forældrerekruttering Teddy Pedersen Haderslev Fodboldklub DIF - Breddekonsulenttræf.
Udfordringer set fra en kommunikatørs vinkel Lars Elmsted Formand for K-Gruppen i Dansk Journalistsforbund.
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Nu med levende billeder. Placering på sitet  Video integreret under de forskellige menuer, der allerede er på sitet  wiki/Denmark.
Art Carrier App til Linked In • Man er ikke kun sit cv men også sine innovative tanker og ideer. • Linked In kan se bagud, det er dokumentation af, hvad.
Det helt grundlæggende: Udvikling Kammeratskab Aktivitet Engagement.
PROGRAM Introduktion til internettet Hvad er en PC? Musetræning
”Hvordan kan Sønderjylland klare konkurrencen
Flowchart for eksisterende site. Problemer med eksisterende site Dobbelt navigation uden konsekvens –Nyheder og Aktiviteter Virker ikke i Netscape Inkonsekvens.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Mini TYPO3 kursus - Arts.
Kultur- og branchestudier M-KA Genre. Hvad er vigtigst? At definere genre eller at forstå genre?
Sammenhængskraft som dynamo i klasserummet
Medieforløb 2006 Internettet som offentlighed og læringsrum Udarbejdet af Rie, Nadja, Maha og Mette R.
Navigation Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
Offentlige data i spil Konference i DGI Byen Torsdag den 4. februar 2010 Kim Lindskov Knudsen Områdechef Anvendelse & Rådgivning Kort & Matrikelstyrelsen.
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
FYNS KUNSTMUSEUM Gruppe 2. Agenda  Målgruppe  Hjemmesiden  Formål  Udformning og valg af virkemidler samt stilart  PLUS – Værdierne  Konklusion.
Style & Experience Projekt Gruppe 3 Michael Kaysen, Jonas Rasmussen, Casper Nielsen & Stine Lumbye.
Målsætning med hjemmeside
Museet for fotokunst Modernistisk Design. Style & Experience Project Modernisme Brandts Målgruppe WPS Hjemmesiden Gruppe Proces Kaotisk Europa  1890.
Style and Experience Gruppe 6: Dan, Simon, Susi og Xin Yu.
________________________________________________________________________ Møde med foreningerne 6. oktober 2011 Landsbyvisions-modellen ”Byrådet ønsker,
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
 Intro  Historien – starten på det hele  Formålet  Hjernerne bag  Bomben bruges  Verden synker – Internettet stiger  På nettet kan vi alt  Effekter.
Computeren kan bruges til:
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Picasa billedbehandling
video. Fællesoffentlige digitaliseringsstrategi: Alle over 15 år skal have NemID og Digital Postkasse efter november.
StreetArt.
Velkommen til: Workshop A01 Nye olympiske discipliner.
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
{ ash/HCAsange.swfIntro.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Danskernes Digitale Bibliotek Hvorfor er det en god idé? Børne- og kulturdirektør Flemming Olsen, næstformand i Børne- og Kulturchefforeningen DB SYD –
Galleri Typer  Enkelte Kunstnere  Simpel, begrænset indhold og overskuelig  Indblik i kunstnerens univers  Onlinegallerier  Stor samling værker.
:341 Gruppe 5: Om kunst, kunstnere, museer og gallerier på nettet… Ann Sophie, Carsten, Elma, Klaus og Nord.
Hva´ska´jeg med kommunen?. Når du har tid og lyst….. Fokus – kommunikation: -når DU har TID og LYST så kan du søge SU, flytte adresse, bestille et sundhedskort,
Gennemgang af hjemmeside.
STREET ART / GADEKUNST.
Style & Experience Terrariet Vissenbjerg Maj 2008 Rikke Østfeldt & Elisabeth Holmstrøm.
Milles Univers Indhold og design tager afsæt i at det er Milles skabbog som hun selv skriver / har skrevet.
Indhold og nyheder på borger.dk maj 2009 Kommunikationsmedarbejder Christer Bøgh Andersen
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
At handle i byen. * Interessant * Tema * Perlegade.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Tekst til nettet Digitale Medier E /11. MENU DIGITALE MEDIER: FORMIDLING OG DESIGN SØGEMASKINER OG OPTIMERING Tekst på nettet Opsummering på kursets.
mens animationen kører afprøve andet design
Interaktive knapper Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
Odense Street House Susanne Finseth, Thomas Quist Larsen, Maja Sofie Eliasen, Janne Weller & Bettina Petersen.
 Inspiration til nyt website  Formidling af forskningsbaseret viden  Nyt og spændende design.
+ Hjemmesider Kommunikation Opbygning Sprog. + Kommunikation på hjemmesider.
Ophavsret på nettet  Denne PP gør rede for danske regler  Internationale regler er anderledes og ofte mere kompliceret  Er cyberspace = ”det vilde vesten”
Opsamling på de fire klyngemøder v. Jeanette Lund
Idé forslag til Holstebro Kommune
Med i samfundet Medborgerskab – Tema 3.
Jonas, Oliver og Kasper T.
Klasseven for nyankomne elever
Ophavsret på nettet Denne PP gør rede for danske regler
DGI Lederuddannelsen 17. Og 18. april 2015
Spansk IT efter reformen.
Præsentationens transcript:

Malte, Kim, Tan og Kasper

Målgruppe Valg af stilart Målgruppe kontra stilart Hjemmesiden Ideer og attraktioner Grupperefleksion Konklusion

18-25 år Under uddannelse eller faglærte Fritidsinteresse som f.eks. Fodbold Hyppig brugere af Internettet Sociale mennesker Afhængig af offentlig transport

Street Art – startede i NY og Philadelphia Underkategori for graffiti Forskel – Street Art: hjemmelavet plakater og klistermærker Graffiti: Tradition for at male med spraycans Appellerer til ungdommen Fællestræk: kommunikationsform både inden- og udenfor graffitimiljøet Tilhørsforhold og fællesskab

Tags Throw Ups Wild Style Bubble piece 3D piece Målgruppe kontra Street Art

Inspirationskilde: fortminor.com Karakteristika Musik og lyd Nem navigation Playability Likeability Useability Sociability Link:

Mere cafémiljø Storskærmsarrangement Samlingssted Fællesskabet og socialt samvær

Hvad var godt? Hvad var knap så godt? Læringsstil Konklusion