MUSIKVIDEO Playback optagelser. Holdet deles i grupper a 6 personer. Medbring:  musik - med vokal hvor der synges dansk  udklædning og rekvisitter.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Photo story. Velkommen til denne lille manual omkring Photo Story 1.Du kan vælge at se hele filmen og detaljeret se hvordan du bedst kommer i gang med.
Advertisements

Værktøjer Elevinteresser Socialpædagogisk Struktur Uddannelse
BAGSVÆRD FORT´s INFO-SKÆRM.
At analysere noget: “Opløsning af noget i dets bestandele.
Filmtekniske virkemidler
Nettet og etik Hvad må eleverne – må ikke?
Velkommen på biblioteket Vi glæder os til at få dig som bruger. Spørg bare, hvis du har brug for hjælp!
K A T S J, siger Katsj, siger Katsj K A T S J, siger Katsj, syng nu med.
Vores erfaringer med at bruge iPad i det pædagogiske arbejde.
Hvad er mediefag?.
I det efterfølgende ses på tre forskellige indgangsvinkler i kommunikationen med medarbejderne De tre temaer er Samtalen Synlig ledelse og gennemslagskraft.
Kursus i diasdesign1 •Opret en præsentation med flere dias •Vælg menuen Vis | Værktøjslinier | Tegning •Tryk Autofigurer •Vælg Handlingsknapper | Lyd (markøren.
Din egen videoproduktion. 2 ▪ Før optagelserne •Gør jer klart hvilken historie I vil fortælle, og hvordan I vil fortælle den •Planlæg hvilke.
EN KORT EN LANG en romantisk komedie Instruktör: Hella Joof Hjemmeside på:
Videoredigering Hvorfor Udstyr Software Filming og Redigering Visning og Respons.
Min hobby Fornuftig og relevant tekst af emnet:
Demokratisk dannelse i skolen
?.
Stimulering af væsentlige sider af udviklingen motorikmotorik kropsbevidsthedkropsbevidsthed følelserfølelser fantasifantasi.
Notesbog Notesbogen er interaktiv.
CASSIOPEIASTUEN TRIVSEL OG LÆRING. MORGENMAD Hygge og dialog!
At analysere noget: “Opløsning af noget i dets bestandele.
Om at tage gode billeder
Beskæring, perspektiv, og komposition
Efterskolernes Landsstævnehold L-13 Vi skal lave en masse gymnastik….
1.
It-medie linje Skolecenteret Jetsmark årgang.
Adventsangen ”Velkommen grønne adventskrans”
SLIP DIN INDRE DONNA LØS Søndag d 21. September 2008.
Tema 6 Samvær og fælles aktiviteter
Matematikfilm - en forklaring! Et lommefilmprojekt.
Linjefag - mundtlighed Gentofte Ungdomsskole
Den sproglige læreplan
Kortfilm Et overblik.
Jeg hørte engang én sige, at hvis man skal have mennesker til at bygge et skib, skal man ikke give dem søm og træ. Man skal give dem drømmen om havet.
Stopmotion film Monsteret der ønskede sig en ven til jul.
Modernisering Børneunivers – den røde tråd ( 0 – 17 år) Indskoling og SFO Udendørs skur Udearealer - legeplads Midlertidig placering pædagogisk servicecenter.
Virtual Pets. Opsummere teksten – historisk perspektiv Psykologiske vinkel ved Furby´en Virtuelle kæledyr og fremtid.
Tidsrammen: Opstart - præsentation og instruktion Arbejde med scenografi - inklusive pause Improvisation + opsætning.
STOP-MOTION-CYKEL-FILM
Lærerpræsentation.
Hvad er mediefag? Et nyt fag. Mediefag er: 1. Visuelle og auditive medier 2. Teoretisk arbejde 3. Praktisk arbejde.
Levende billeder: Kortfilm
GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING At evaluere læring.
Photo Story Den smarte måde at lære på Tradium – Randers Malerskole.
Elvis Aaron Presley Solstrålerne har i musik arbejdet med et stort projekt om Elvis. De har lært meget om rockens konge. Det mundede ud i en flot præsentation.
Morgendagens Børne- og Ungeliv ELEVER Resultater af spørgeskemaundersøgelsen 2016 Published by Birgitte Færregaard Larsen April at 11:34 Powered.
Levende billeder Kortfilm. Berettermodellen Dramaturgisk model. Opbygning af fortælling og spænding. Effektiv måde at holde seeren fanget fra start 
SKRIVEFAGET Modul 1: Skriveproces og struktur Lektion 1: Fase 1: Idéudvikling og fokus.
AT 3.1 Igangsættelse af tankeprocesser – at finde mulige sager til AT3.1.
Stimulering af væsentlige sider af udviklingen motorikmotorik kropsbevidsthedkropsbevidsthed følelserfølelser fantasifantasi.
Drives af LOKK (landsorganisationen af kvindekrisecentre) Rådgivning for unge, fagfolk og forældre – alle kan være anonyme Oplæg og undervisning Hotline.
237 – Den Gud, der skabte lyset 1, S1
One Friday Morning.
D’er ingen bånd, der binder mig 1, S1
Kreativ Scene Drama Tidsrammen:
Vi vil gå med kærlighed fra Gud 1
Kære gode Gud jeg vil takke dig1, S1
Kreativ Scene Drama Tidsrammen:
Hvad er dokumentarfilm?
Skal alt blive tavshed Skal alt blive tavshed, 2. Skal ansigtet stivne
Præsentations-portfolio
Den Gud, der skabte lyset
Livsuret Minderne smiler her, mens vi synger om det nu, der bli´r,
Ord skaber Da du kom hertil fra et underfuldt sted,
Junior Ranger, Tingstrup Skole den 2. maj 2018.
Fester og invitationer…
Stimulering af Kreativ dans væsentlige sider af udviklingen motorik
Borgermøde.
Filmanalyse kortfilm Dennis VOK d.2.2
Præsentationens transcript:

MUSIKVIDEO Playback optagelser. Holdet deles i grupper a 6 personer. Medbring:  musik - med vokal hvor der synges dansk  udklædning og rekvisitter

Hvordan  Teksterne skal I kunne udenad, så I kan mime under optagelserne.  Ansigterne skal være synlige - dvs ingen maskering.  Der videooptages i et hug mens musikken fra CD'en spiller. Ingen redigering - klipning mv.

Koreografien  Overvej hvordan koreografien skal være  hvem skal være forsanger (flere kan være forsangere)  hvem skal være forsanger (flere kan være forsangere)  hvem skal være kor  hvordan skal der danses/bevæges  hvordan skal kameraføringen være (din lærer filmer)

Husk næroptagelser  så hele scenariet ikke afdækkes med det samme  så alle medvirkende ikke vises med det samme  så illusionen af at det er jer der synger og spiller ikke brister

Lys og overdrivelser  Husk der skal være masser af lys. Der må ikke optages i modlys.  Husk at overdrive mimikken så det opfanges af seeren.

Pædagogiske overvejelser:  Hvordan kan musikvideo-projektet stimulere musikalske kompetencer ?  Hvad får børn/brugere ud af at arbejde med musikvideo-projekter ?