Team ??? Byder alle velkommen til - Touren 2013.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
1. Melfar til Scotland Hvor skal vi hen • Stirling • Inverstrosachs (primitiv lejrplads i Highland) • Bonaly (spejdercenter ved Edinburgh)
Advertisements

Velkommen Din personlige udfordring i motiverende fælleskab Roskilde – Paris 2013.
New York Uge
Fra mandag den 2. juLi til torsdag den. 5. juli
EM 2005 Logistik 1 © DBTU ob beskrivelse.PPT / 11. marts 2004 / Kim D. Jensen Logistik hjælpere til EM 2005 (Chauffør, Guide, Booker & Souchef) Beskrivelse.
Dato og tid • 13. juli juli 2013 – Mulighed for selv at rejse videre – To landsdele har turer der støder til… • Tidligt om morgenen d. 13. til sent.
Forældredage i indskolingen Alt hvad du skal vide om Forældredage på Hellerup Skole Mini guide Praktiske oplysninger Tidspunkt: Datoer for forældredagene.
FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Limone Cup 2013 Praktiske oplysninger Vi gi´r dig oplevelser med og uden bold Det er med stor.
Fælles kompetenceudviklingsdag 25. september 2012, CABI
På tur med Guldhorn Distrikt til Harzen Sommeren 2013.
FODBOLDAFSLUTNING 2005 EVENT AFDELINGEN TILBYDER FØLGENDE ABs HISTORIE GENNEM 100 ÅR MED LARS TJØNSER (FOREDRAGET VARE CIRKA 9 TIMER) PAPKARTONER PÅ 101.
SKITUREN 2013 INFO MØDE.
LIVERPOOL 20. november til 22. november Info: Dress code: Please respect the dress code of the Carlsberg Lounge: Smart Casual •No trainers/sneakers.
Velkommen • Du er fantastisk … – Taget en udfordring – Ønsker en stor oplevelse – Søger og vil bidrage til det gode fælleskab – Sikkerhed … og have det.
Ændring af arbejdsmiljøloven
INTRO 08/09/05 Byens Netværk i New York. New York DAGENS PROGRAM 1.Velkommen / Vi glæder os! v/Ole & Henriette 2.Om det faglige og det praktiske – dag.
Velkommen til informationsmøde vedr. MTB Randers
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Rt Camping 2006 Turen går i år til Vikjær-Diernæs Strand camping.
Sundheds-fremmende projekt i Odsherred I forbindelse med et sundheds-fremmende projekt i Odsherred. Har Vig motion og FK Odsherred taget initiativ til.
Informationsmøde den 25/8-2011
Velkommen til juleafslutning Aftenens program: • Gennemgang af vores udlandsrejse/aktiviteter • Spørgsmål vedr. indbetaling! • Igangværende og kommende.
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
Er du én af de ca efterskoleelever, der i år skal have forlænget sit efterskoleophold med en ekstra uge??....
BK Friheden 98 Teplice (Tjekkiet) 31/3 – 4/
De grønne pigespejdere Regionslejr Aftenens program • Rejse tider • Hvad går pengene til? • Madbudget • Spire- og smutterne • Program og aktiviteter.
Torsdag den Afgang til Kastrup fra parkeringspladsen Flyafgang til Wroclaw fra Terminal Ankomst Copernicus.
Forældremøde Årgang /3-09  Oversigt over trænere/ledere forår 2009  Generelle informationer om træning og kampe  Forårssæson 2009 – Kampe og.
Trivselsundersøgelse og ledelsesevaluering
Dialogmøder 2012 De private tilbud og kommunerne - fælles udfordringer og muligheder Geert Jørgensen.
Velkommen til 10. klasse Center Nord 2014/2015. Præsentation Årets gang En dag på center Nord Fælles rammer i centeret Kontaktlærer / forældresamarbejde.
Golf N`Wine Tour 2014 Afgang i luksus bus fra Brande onsdag kl
Beijing 2011 Ungdomsskolen Kolding Påsken /4 – 24/4.
SKITUREN 2012 INFO MØDE. Oversigt HVEM SKAL MED FRA UNGDOMSSKOLEN HVOR SKAL VI HEN (Bugge) ”Hvor skal vi bo og hvad kan man” HVORNÅR REJSER VI OG ER HJEMME.
De grønne pigespejdere Regionslejr Aftenens program Rejse tider Hvad går pengene til? Madbudget Spire- og smutterne Program og aktiviteter Kom med.
YDERLIGERE OPLYSNINGER Er der spørgsmål vedr. stævnet – se hjemmesiden
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Paris 2013 Informationsmøde. Aftenens program VELKOMMEN Marker fremmødet og tjek mobil samt hjemme nr. HVEM SKAL MED FRA UNGDOMSSKOLEN Præsentation REJSE.
Team Rotary Favrskov et Socialt og humanitært projekt. AGC nov2011.
Velkommen til Projekt Frivillig Infomøde og workshop d. 23. maj 2013 Maj 2013 | Projekt Frivillig | Foreninger i Aarhus Kommune.
Kursus om borger.dk og brugen af digital signatur
Svømmer-møde 5. september 2014
Spørgsmål: 1 Hvad er en knallertansvarsforsikring? Svarmuligheder: Ja
SPONSOR ARBEJDET Wischmann Innovation © 13 trin på vejen Mod en god sponsoraftale. Wischmann Innovation ©
Udbud på Biler foråret 2013 Orienteringsmøde den 7. maj 2012
Middelfarts Kløversti Friluftsrådets inspirationsmøde d. 15. januar
TPI U /2015.
Nijmegenmarchen 2012 DANSK NIJMEGEN KONTIGENT Nijmegenmarchen 2012 *
Lørdag 10. marts Kl. 11:00-12:30Træning starter (børn + voksne) Kl. 13:00-15:00Ekstraordinært Årsmøde – Jiu-Jitsu Sektionen Kl. 13:00-15:00Ekstraordinært.
Trivselsundersøgelse og ledelsesevaluering Anæstesiologisk Afdeling Flere ledere
Mallorca 2007 Info møde 25. februar. Mallorca 2007 Afrejse Billund kl. 19,15 fly NB 347. Mødetid lufthavn 17,00 Ankomst Palma kl. 22,00 Hjemrejse.
Race to Royal Championship Course. Er det dig som vinder Race to Royal Championship Course? Saint (H)Omer OpenRace to Royal ChampionshipKazakhstan Open.
FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Vildbjerg Cup 2008 Vi gi´r dig oplevelser med og uden bolden FC Horsens U9 - U10 – U11 og U12.
Skitur 2015 – fra den 15/2 – den 21/ Klub Roskilde Øst.
PARIS 2015 Informationsmøde.
SkillsCamp x 2 9. – 11. feb & 13. – 15. feb
Stöten uge 7, 2015 Lørdag d. 7. feb. Afgang Christiansfeldvejkl Stena Jutlandica Frederikshavn kl (evt. aftensmad på båden) Ankomst Göteborgkl.
Forældremøde 2015 Lørdag 7. marts Juniorudvalget: Jan-Christian, Henning, Karsten, Thomas Og Lene.
SOMMERHUS- TUR 2011 Velkommen til…. Årets tur foregår: Fredag den 3. juni kl til søndag den 5. juni kl
Velkommen til forårs SFO på Hunderupskolen
VELKOMMEN TIL SOMMERSTÆVNE PÅ LINDENBORG JULI 2013.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Velkommen – igen. Vi skal have ”slået sløjfen” for årets tour 2016 Du skal nyde det gode selskab Hvad var godt – hvad kan gøres bedre Vi skal åbne for.
Velkommen - det er et kønt hold ….
Velkommen Til ”gamle” ryttere … … og nye ryttere !!!!!
Mejrup Gymnastik- & Ungdomsforening
Fredag d. 13. april til søndag d. 15. april 2018.
Cykeltræning for nybegyndere i OGF
Præsentationens transcript:

Team ??? Byder alle velkommen til - Touren 2013

Præsentation kort om dig selv Træning Cyklingen Serviceholdet Touren Aftenens Program: Hvad er ??? Udtagelse af 2012 holdet Indsamlingen Præsentation kort om dig selv Træning Cyklingen Serviceholdet Touren Hvad nu

Hvad er Team ????

?? Konceptet   ?? primære formål er at samle penge til velgørenhed og understøtte en sund livsstil, primært gennem cykling.  Formålet for ?? indfries bedst muligt ved et balanceret deltagerantal, geografisk fordelt over hele Danmark, der kan indsamle penge og skabe landsdækkende opmærksomhed for teamet. ?? er ikke et elitehold, men kræver præstationer som kun kan opnås ved sund livsstil og meget træning. Formålet indfries bedst ved at der på holdet er profiler, som understøtter PR, samt profiler, der kan sikre kompetence indenfor cykling. Det skal understreges at alle der lægger det fornødne arbejde i træning og holdindsats kan deltage.

   At yde støtte til lægevidenskabelig og anden forskning, uddannelses- og mødeaktiviteter, oplysnings- og informationsvirksomhed vedrørende???? ???fondens formål

Udtagelse af 2012 holdet På landsplan i alt ca. 3.000 ansøgninger Til Midt-Vest holdet i alt ca. 100 ansøgninger Max 45 pladser Altså: DU skal VILLE hele projektet, ellers er det mest fair at give pladsen videre

Indsamlingen Sponsoraftale VIP sponsorater – minimum kr. 100.000 Trøjesponsorater – minimum kr. 20.000 Kontantsponsorater – minimum kr. 2.000 Naturaliesponsorater Bilsponsorater ……..minimum 85 % fortsætter til Børnecancerfonden!

Sponsorer - Redskaber Først og fremmest - sæt dig ind i ??? arbejde Information om hvad pengene går til, hvordan fonden arbejder God ide at læse nogle af de gode artikler i.. Brug ??? sponsor brochure folder som redskab til udlevering eller sende til sponsor Denne er et godt redskab som i billeder og tekst fortæller om relationen mellem ??? og ???

Tøjsponsorer Der er ca. 34 pladser at sælge Rynkeby har 2 placeringer Børnecancerfonden har en placering SMC biler har en placering Ingen sælges for under 20.000 DKK Alle skal være solgt inden 10. feb. 2012 Sponsor må ikke på forhånd garanteres en fast placering!

Sponsor modtager: Sponsorbevis, udstedt af ?? Kan ophænges i virksomheden Tryk på trøje eller bukser (kun tøjsponsor) Placering koordineres af sponsorgruppen Ønskeplaceringer tilsigtes! Deltagelse i sponsor netværk Nyhedsmails fra Team Rynkeby Internettet Firmalogo på Mulighed for at bruge ”DEN GODE SAG” overfor omverdenen Banner logo til egen hjemmeside ”Glæden ved at støtte et godt formål” Imagefordele

Tøjsponsorater er 1. prioritet! Sponsorer – Hvad forventes af dig? At du generelt arbejder aktivt med at skaffe sponsorer… At du er med til at skaffe tøjsponsorater… At du løbende koordinerer med sponsorkoordinator… Tøjsponsorater er 1. prioritet!

Naturalie Sponsorer: Naturalie-sponsorer Skal dække alle (større) forbrugs- og driftsomkostninger Mad, drikke, brændstof, creme, energibar, snacks, frugt, kaffe, etc… Overvej, hvad kan DU byde ind med?

Præsentation af styregruppen: Styregruppeformand: Holdkaptajn/træningsansvarlig: Tur/Ruteansvarlig: Service/Eventansvarlig: Økonomi/Sponsoransvarlig: Presseansvarlig:

Hvad er dine forventninger Hvad kan DU bidrag med Hvem er Team ?? 2013? Navn Alder Beskæftigelse Interesser Cykel erfaring Hvad er dine forventninger Hvad kan DU bidrag med Skal lægges ind på hjemmesiden

Træning: Cykling Vi starter primo marts – måske før! Starter Nu Cykling Vi starter primo marts – måske før! Forventet antal km inden Paris 2.500 km ugentlige træninger. Fællestræningerne er vigtige for os som hold – derfor kom med fra start

En cykeltur ikke et cykelløb! (Tempo i 2011 ca. 25-27 km/t) Cyklingen: En cykeltur ikke et cykelløb! (Tempo i 2011 ca. 25-27 km/t) Vi følges ad – både til træning og på touren Vi følger holdkaptajners anvisninger (det hårdeste er ikke altid cyklingen, men ofte at indordne sig)! Rytteraftale Holdkaptajn og løjtnanter

At cykle i flok kan skabe kø – og frustrationer!

Rytteraftale For så vidt angår deltagelse i Team Rynkeby frem mod Paris 2012 gælder følgende aftale: Rytterne er indforstået med at følgende nedenstående retningslinjer: Træne regelmæssigt og målrettet med holdet (i niveau 2.500 km) Medvirke positivt til det sociale liv i og omkring holdet Arbejde målrettet i kontrakten efter sponsorer og i bestræbelserne på at samle penge ind til Børnercancerfonden - og i øvrigt at agere loyalt i henhold til konceptet Fra tidspunktet for udlevering af cykel og tøj at anvende dette ved træning og i forbindelse med andre Team Rynkeby arrangementer Betaling af kr. 13.500 for egen deltagelse til dækning af cykel, cykeltøj, hotel. forplejning og hjemtransport Der accepteres ikke en "privat" Team Rynkeby hjemme/facebookside og tilsvarende "privat" konto til brug for de indsamlede sponsorbeløb (kun den officielle sponsorkonto må anvendes) Tilsvarende kan rytterne forvente følgende fra Team Rynkeby: Levering af kvalitetscykel og tilhørende tøj (inklusiv hjelm, cykelcomputer, pumpe, flaske m.v.) En funktionel og brugervenlig hjemmeside med tilhørende ekstranet for hver af de 13 deltagende hold Løbende relevant information til brug for den enkelte rytter og de 13 hold Udarbejdelse af relevant materiale (sponsorbrochure, sponsorkontrakt...) til brug for kontakten til og aftaleindgåelse med de mange sponsorer En seriøs og nødvendig træningsplan En veltilrettelagt tur inklusiv en overnatning i Paris + hjemtransport Gældende afbudsregler: Melder en rytter fra efter registrering og betaling for cykel og cykeltøj, er der ingen muligheder for at få disse penge retur - modsat ejer man altså en kvalitetscykel + cykeltøj i rigtig størrelse Melder en rytter eller en servicehjælper fra efter bestilling og betaling af "hotelpakken" - og inden den 15. maj - refunderes 2. rate af det indbetalte beløb med fradrag af et administrationsgebyr på kr. 500,- Afbud efter den 15. maj giver ingen penge retur (da vi er forpligtet overfor hotellerne)

Serviceholdet: De vigtigste og uundværlige – men måske de oversete! Opgaverne: Køre de 4-5 biler: følge-, mad-, køle-, bagage- og servicebilen Finde pitstop steder Forplejning ved pitstop Opmuntring og overraskelser Bagage Hjælp ved defekt Logistik Med på udvalgte træningsture

Forplejning og pitstop Serviceholdet! Bagage Bagage Forplejning og pitstop

Touren: Ca. 1.300 km ( i uge 29 ) Prolog Fredag den 13 Juli – ca. 13.00 med start fra torvet i Herning Ankomst Concordepladsen i Paris lørdag, den 21.07 Morgenmad og aftensmad på hotellerne – frokost på turen. Pitstop for hver ca. 50 km. Gennemsnitsfart 25-27 km/t Hjemrejse med bus enten lørdag eller mandag. Alternativt tilkøb af fly eller egen hjemrejse.

Ruten, indkvartering og forplejning: 2010 : 8 hold af sted på ruten 2012: 15 hold af sted på ruten Der køres ad parallelle ruter Hvert hold indkvarteres så vidt muligt på et ”eget hotel”. Hotellerne vil være placeret på ca. samme breddegrad, så alle hold tilbagelægger samme distance hver dag Der spises tidlig morgenmad. Aftensmaden vil som regel blive indtaget kl. 18:00 -19:00 Dagens øvrige kulinariske overraskelser står de forskellige service teams for

Meget mere end cykling

UDFORDRING! Pigerne har det sværere end drengene – nogen gange!

Masser af højt humør!

Vi mangler at udpege følgende nøglepersoner/kompetencer:

Deltagelse – Pris, udstyr og rejse Deltager som rytter (Forbehold for ændringer)  Pris: kr. 6000  Udstyr Bianchi Team Rynkeby cykel Computer, pedaler, pumpe, flaskeholder, hjelm, sadeltaske med værktøj og flasker  Tøj 3 trøjer, 2 par bibshorts, 1 vindjakke, 1 par handsker  Rejse 7 hotelovernatninger, fuldpension, og busrejse retur til DK. Deltager på serviceteam  Pris: kr. 3.500  Tøj 4 polo shirts, 1 vindjakke, 1 forklæde  Rejse 7 hotelovernatninger, fuldpension, og busrejse retur til DK.

Hvad koster det ellers? Driftsomkostninger, ca. 500 kr. Ekstra overnatning i Flensborg, ca x kr. Vintercykeltøj, ekstra slanger, dæk m.m. Fitness World ( Arbejder på fri træning/spinning hos dem )

Deltagelse - Tilmelding og afbestilling : Deltagerne betragtes tilmeldt Tour de 2012 når 1. rate er indbetalt senest 1. december 2011. 2. rate betales senest 1. februar 2012. Afmelding skal ske til din kaptajn Gældende afbudsregler: Melder en rytter fra efter registrering og betaling for cykel og cykeltøj, er der ingen muligheder for at få disse penge retur – modsat ejer man altså en kvalitetscykel + cykeltøj i rigtig størrelse Melder en rytter eller en servicehjælper fra efter bestilling og betaling af "hotelpakken" – og inden den 15. maj - refunderes 2. rate af det indbetalte beløb med fradrag af et administrationsgebyr på kr. 500,- Afbud efter den 15. maj giver ingen penge retur (da vi er forpligtet overfor hotellerne)

Deltagelse - Pårørende rejse og Pariserferie : Der er mulighed for at bestille ekstra overnatninger i Paris til en favorabel pris. Busrejse hjem arrangeres over flere dage, afgang lørdag og søndag/mandag. Der vil ligeledes blive arrangeret busrejse for pårørende der ønsker at møde Team Rynkeby i Paris. Rejse forsikring Den gule sygesikringsbevis dækker ikke ved uheld og hjemtransport, så det er vigtigt at være dækket ind ved anden rejseforsikring. Det påhviler den enkelte deltager at sørge for at rejseforsikring er tegnet og i orden

Tålmodighed og træning! Hvad nu? Reflekter over mødet i dag – er du stadig med? - Evt. Afbud senest 17.10 til Carsten 24.10 kl. 18-21 TØJ og CYKLER 16.11 kl. 16-20 1.Fællesstræning: Spinning og Spisning Registrering Extranet Varm dine sponsorer op! Tålmodighed og træning!