Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Velkommen • Du er fantastisk … – Taget en udfordring – Ønsker en stor oplevelse – Søger og vil bidrage til det gode fælleskab – Sikkerhed … og have det.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Velkommen • Du er fantastisk … – Taget en udfordring – Ønsker en stor oplevelse – Søger og vil bidrage til det gode fælleskab – Sikkerhed … og have det."— Præsentationens transcript:

1 velkommen • Du er fantastisk … – Taget en udfordring – Ønsker en stor oplevelse – Søger og vil bidrage til det gode fælleskab – Sikkerhed … og have det sjovt • Og vi arbejder af glæde og med glæde – Sammen lykkes vi …

2 Dagens program • Ordinær generalforsamling • Alm. orientering og praktiske oplysninger • Hvad skal vi den 6. juli • Dialog og hygge i de enkelte team/ aftaler

3 • Visionen for Glade Børn Fonden er vi vil noget – VI ERKENDER VI KAN IKKE HJÆLPE ELLER ”FRELSE ALLE”, MEN DEM VI HJÆLPER OG STØTTER GLÆDER VI OS OVER.. OG DE BLIVER GLADE !!! • Team Glade Børn er en aktivitet- – de sidste 2 år er touren gået til Paris, og i år til Bolzano vi lykkes sammen – stærkt motiverende arbejde, fordi vi lykkes sammen – Det skal være sjovt at forberede og planlægge og sjovt at gennemføre – for alle (mangfoldighed) derfor generalforsamling – Vi ønsker formalier iorden – derfor generalforsamling

4 Ordinær generalforsamling • Dagsorden ifølge vedtægterne lyder således: • a. Valg af dirigent, referent og stemmetæller • b. Formandens beretning og fremadrettede betragtninger og virke for foreningen/ fonden • c. Regnskabsaflæggelse • d. Behandling af indkomne forslag • Bestyrelsen stiller forslag om vedtægtsændringer. Ændringer til vedtægterne fremgår af udsendte vedtægter, hvori der med rødt er tilføjet de foreslåede ændringer. • e. Godkendelse af regnskab, forslag, kontingent og fremadrettede virke • f. Valg til bestyrelse • g. Valg af suppleanter og revisor • h. Eventuelt

5 Og så tilbage til årets tour 2014

6 • Et par vigtige informationer – gode råd og løftet pegefinder …

7 Sikkerhed • Hjelm • Færdselsloven gælder • Eget ansvar • Kør forsvarligt

8 Routerne / dagsetaper • Ca 1300 km • Fra 102 til 189 km • Højde meter • Garmin 800 gps • Autoriserede kort

9 Forplejning • Morgen mad • 50 km • 100 km • Og i øvrigt • Aftens mad • Hygiejne

10 Hoteller • Hotel lister • Dobbelt værelser • Enkelte steder 3 værelser • Respekter forskelligheder

11 Dit udstyr • Få din cykel chekket hos Tempo cykler 200,- – Bremser, dæk, kæder etc. • Energi bar • Eget medicin • 2 cykel bukser • Solcreme • Zink salve

12 Loyalitet/ disciplin • Følg de aftaler I har indgået • Vær loyal … også når du er træt • Det er ikke et cykel vædeløb • Respekter de daglige ”leder opgaver” • Du følger dit hold – men vi er naturligvis fleksible..

13 servicebiler • 2 busser – medbringer dine max 15 kg • Vito ”kommandovogn” med køl … • 5 øvrige biler – medbringer din ”daglige taske” • Speciel værktøj • Div. reservedele • Forplejning til dagen • Dit teams tasker • Opgaver – roller • Ved uheld kontakt 118

14 Afrejse / hjemrejse • SAGAFJORD – ved havnen fredag den 11. juli • Ankomst Bolzano fredag den 18. juli – Ren nedtur !!! • Husk booke hotel til pårørende • Deltager i middag fredag aften ? • Hjemtransport lørdag den 19. juli og hjemme i Roskilde søndag midt på dagen (detaljer kommer) • Hvem skal med hjem … • Søren Nielsen kommer …, og alt pakkes

15 Husk iøvrigt • Hvert team egen værktøjs kasse og pumpe • Vi mangler servicefolk • Sygesikrings bevis • Forsikringer • Kontanter / card • Dit eget gps udstyr • Mobil tlf • Mørke bukser • Denne tour bliver præcis som vi sammen gør den til …

16 Har du spørgsmål

17

18 Så skal der hygges … og aftales … • Spilleregler på dit hold – Hastighed – holdkørsel - etc • Aftale kommandoer etc. • Opgave fordeling af de daglige pligter hvem gør hvad • Udstyr • Service niveau • etc

19 • • Dagens etape: Dato:Team: • • Opgave/ rolleHusk bla.: Hvem: • Etapechef • overordnet ansvarlig for hele • teamet på denne etape. • Sikrer alle kender sine opgaver & roller, • samt dialog / koordinering med ledelsen & serviceteam etc. • Route Manager • har ansvaret for GPS og sat sig ind i ruten evt.kort og finde vej – fører feltet sikkert hjem … • Have lågen • ikke at forveksle med at skulle køre bagerst i feltet, • men sikrer alle er med – kommer hjem med en • god oplevelse på dagens etape, ved at motivere til god holdkørsel • • •

20 • Dagens etape: Dato:Team: • • Opgave/ rolleHusk bla.: Hvem: • • Vejrprofet • har sat sig ind i dagens forventet • vejr, af hensyn til påklædning. • (spørg evt. i receptionen), nedbør, • vindretning, temperatur etc. • • • Nurse • har dagligt ansvaret for at hele • holdet/teamet er vågnet, kommet • op og fået morgenmad og • rettidig klar til afgang. • Et præcis overblik over hvilke ryttere • som stiller til dagens start • • service manager • ansvaret for servicebilen, herunder • planlægning og koordinering omkring • dagens depoter etc. • sikre det nødvendige udstyr i servicebilen • •

21 • Rytterne • Bidrager alle til en god dag. Følger • samtlige anvisninger og husker • færdselsloven. Selvom der er definerte • opgaver/ roller sker gennemførelsen • for etaperne og turen på eget ansvar. • • For aktivt at bidrage til: • Sikkerhed • Fællesskab • Oplevelse • Sjovt og udfordrende – gennemførelse af dagens etape, har nedenstående en særlig rolle / opgave… • • Teamleder + etapechef + route manager + have lågen + nurse og service manager • udgør dagens daglige ledelse for gennemførelse af dagens etape, og har på vegne af holdet ansvaret og kompetencen (læs: forståelse og opbakning for) samtlige beslutninger på dagens etape, og om nødvendigt træffer de nødvendige beslutninger, som resten af holdet efterlever. Enhver ændring i forhold til de oprindelige aftaler skal koordineres med ledelsen.

22 Dit livs chance.. Og nye Glade Børns venner • Mange bække små gør åen stor • Du betaler ”kun” de faktiske omkostninger – DERFOR STOR taknemmelighed for alle bidrag, som kan bruges til arbejdet i Glade Børn Fonden • Team Glade Børns venner – Eks: – Hvis hver deltager skaffer en ambassadør til kr. 500,- bliver mindst kr. 50.000,- – Og du deltager for hver 500,- i den unikke mulighed for at vinde gevinster på omkring 30.000,- !!! – (heldige vinder trækkes 6. juli)

23 Har du spørgsmål

24 • Tak for i dag • Vi ses igen den 6. juli

25


Download ppt "Velkommen • Du er fantastisk … – Taget en udfordring – Ønsker en stor oplevelse – Søger og vil bidrage til det gode fælleskab – Sikkerhed … og have det."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google