Velkommen • Du er fantastisk … – Taget en udfordring – Ønsker en stor oplevelse – Søger og vil bidrage til det gode fælleskab – Sikkerhed … og have det.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Velkommen Din personlige udfordring i motiverende fælleskab Roskilde – Paris 2013.
Advertisements

Gammelheds-Philosophy
Generalforsamling den 18. marts Valg af dirigent. Bestyrelsen foreslår ”Aage Larsen ”
Vi er overbevist om at livet vil være perfekt når vi bliver gift og får et barn......og et til.... Så bliver vi frustrerede over at vores børn ikke er.
FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Limone Cup 2013 Praktiske oplysninger Vi gi´r dig oplevelser med og uden bold Det er med stor.
Til alle der kommer og besøger os I Grækenland Her er en lille guide så I nemt kan finde frem til huset.
Korpslejr på Island ? Agenda ▪ Hvad er det? ▪ Hvad koster det? ▪ Tjene penge? ▪ Skal vi?
Generalforsamling Utterslevhøj Grundejerforening 19. marts 2013 kl. 19
Skolerejse til Østrig Fredag d.21. januar – onsdag d.26. januar.
Velkommen til Generalforsamling
Hvad kan du så forvente i dag … • Meget information • Ruterne • Tøjet • Aftaler i teamet • Spørgsmål og svar …
INTRO 08/09/05 Byens Netværk i New York. New York DAGENS PROGRAM 1.Velkommen / Vi glæder os! v/Ole & Henriette 2.Om det faglige og det praktiske – dag.
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Sundheds-fremmende projekt i Odsherred I forbindelse med et sundheds-fremmende projekt i Odsherred. Har Vig motion og FK Odsherred taget initiativ til.
Frivillighed i Billund Kommune nu og i fremtiden
NYHEDSBREV Årgang 10 Nummer 1, marts 2013 Praktiske forhold Tilmelding og betaling til middag. Deltagelse i middag koster 155,- kr. per person. Tilmelding.
GF & Brødeskovparken Velkommen Generalforsamling 2009.
1 Formandens rolle - I bestyrelsen. 2 • Hold øje med trivslen –Inddrag medlemmer, der ikke siger meget –Få nye medlemmer godt ind i gruppen, besøg evt.
BK Friheden 98 Teplice (Tjekkiet) 31/3 – 4/
Februar 2007 GENERALFORSAMLING 2007 side 1 af 4 Vi har igen i år fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år.
Team Rotary Favrskov et Socialt og humanitært projekt. AGC nov2011.
Februar 2008 GENERALFORSAMLING 2008 side 1 af 4 Vi har hermed fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år fremlægger.
Velkommen til Kontaktforældremøde 01 NOV Dagsorden Velkomst (RC) Kontaktforældrearbejdet (SHC) Skole-/SFO-hjem samarbejdet, samt fælles forældremøder.
Session 16: Hvad forstår vi ved sundhed Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse.
1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere 2.Formandens beretning for Kassereren fremlægger revideret regnskab for 2009 (udsendt!) 4.Forslag fra bestyrelse.
NatPHD Generalforsamling 2010 Ph.d.-foreningen ved Naturvidenskabeligt Fakultet.
NYHEDSBREV Årgang 8 Nummer 1, marts 2011 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,,
Spørgsmål: 1 Hvad er en knallertansvarsforsikring? Svarmuligheder: Ja
KBC/KBCM Stiftende Generalforsamling KBCM/KBC sammenlægning Godkendelse af vedtægter Valg af Formand, Kasserer og Bestyrelse 15. April 2013.
Godkendelse af dagsorden Formandens beretning
Velkommen til generalforsamling
Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om.
Lederne Midt-Vest Velkommen! Ordinær generalforsamling Torsdag den 11. marts 2010, kl Lederne Midt-Vest Skarrildhus Sdr.Ommevej Kibæk.
Generalforsamling 2013 Karlstrup vandværk af 1959 A.m.b.A.
Mallorca 2007 Info møde 25. februar. Mallorca 2007 Afrejse Billund kl. 19,15 fly NB 347. Mødetid lufthavn 17,00 Ankomst Palma kl. 22,00 Hjemrejse.
Bønder. Det gælder om at overleve… En voksen skal bruge 700 TRKR pr. runde for at overleve. Et barn det halve.
Vandrådet (VR) i Skanderborg Kommune
8. maj Folkeskolens nationale tests Karl-Åge Andreasen 2.
Velkommen til generalforsamling i I/S Veksø Vandværk
Skitur 2015 – fra den 15/2 – den 21/ Klub Roskilde Øst.
Skitur 2015 – fra den 13/2 – den 18/ KLUB UNG Roskilde Øst.
Stöten uge 7, 2015 Lørdag d. 7. feb. Afgang Christiansfeldvejkl Stena Jutlandica Frederikshavn kl (evt. aftensmad på båden) Ankomst Göteborgkl.
Dagsorden · Valg af dirigent · Beretning v. formanden · Regnskab v. kassereren · Budget og fastsættelse af kontingent · Indkomne forslag · Valg til bestyrelse.
SOMMERHUS- TUR 2011 Velkommen til…. Årets tur foregår: Fredag den 3. juni kl til søndag den 5. juni kl
Grundejerforeningen Stangkjær
Grupperådsmøde 2015 Rødovrespejderne
Repræsentantskabsmøde Idrættens Samråd Program for aftenens repræsentantskabsmøde Velkomst IS beretning for året der er gået Debat om beretningen.
Velkommen til Vandrådet i Favrskovs Generalforsamling 2012 Lyngå d. 12/ A.Vi starter med spisning ! B.Christian Chr. Fra PC brødboring fortæller.
NYHEDSBREV Årgang 6, Nummer 1, marts 2009 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,
Kursusaften for nyvalgte skolebestyrelser 21.november 2012.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Skitur 2016 – fra den 21/2 – den 26/ Velkommen Før turen Turen derned Dernede Hjemkomst.
Generalforsamling Valg af dirigent 2. Valg af referent 3. Bestyrelsens beretning v/Bjarne Ø. Olesen 4. Aflæggelse af regnskab v/kasserer Johan.
Grundejerforeningen N. P. Danmarksvej og Birkevænget Velkommen til ekstraordinær generalforsamling mandag d. 14 marts 2016 Kl Valg af dirigent.
Hedensted Fjernvarme Velkommen til generalforsamling Onsdag den 11. juni 2014 på Hedensted Sognegård.
Velkommen – igen. Vi skal have ”slået sløjfen” for årets tour 2016 Du skal nyde det gode selskab Hvad var godt – hvad kan gøres bedre Vi skal åbne for.
Københavns Kogræsserlaug
Velkommen - det er et kønt hold ….
Til Sorø Handel & Service Medlems møde
Velkommen Til ”gamle” ryttere … … og nye ryttere !!!!!
Skitur 2018 – fra den 19/2 – den 25/2 KLUB UNG Roskilde Øst.
Trafikpolitik for (skriv skolens navn)
Velkommen til OGF Cykelmotion Stormøde 19. februar 2018
Velkommen til generalforsamling 2018 ved Sønderholm Varmeværk
Generalforsamling 2019 Rødovrespejderne
Afdelingsmøde den Der kan ikke træffes beslutninger under eventuelt! 1
Ordinært Interessentskabsmøde 2018
Dansk brætsejler organistation
Velkommen til OGF Cykelmotion Stormøde 11. marts 2019
Cykeltræning for nybegyndere i OGF
Præsentationens transcript:

velkommen • Du er fantastisk … – Taget en udfordring – Ønsker en stor oplevelse – Søger og vil bidrage til det gode fælleskab – Sikkerhed … og have det sjovt • Og vi arbejder af glæde og med glæde – Sammen lykkes vi …

Dagens program • Ordinær generalforsamling • Alm. orientering og praktiske oplysninger • Hvad skal vi den 6. juli • Dialog og hygge i de enkelte team/ aftaler

• Visionen for Glade Børn Fonden er vi vil noget – VI ERKENDER VI KAN IKKE HJÆLPE ELLER ”FRELSE ALLE”, MEN DEM VI HJÆLPER OG STØTTER GLÆDER VI OS OVER.. OG DE BLIVER GLADE !!! • Team Glade Børn er en aktivitet- – de sidste 2 år er touren gået til Paris, og i år til Bolzano vi lykkes sammen – stærkt motiverende arbejde, fordi vi lykkes sammen – Det skal være sjovt at forberede og planlægge og sjovt at gennemføre – for alle (mangfoldighed) derfor generalforsamling – Vi ønsker formalier iorden – derfor generalforsamling

Ordinær generalforsamling • Dagsorden ifølge vedtægterne lyder således: • a. Valg af dirigent, referent og stemmetæller • b. Formandens beretning og fremadrettede betragtninger og virke for foreningen/ fonden • c. Regnskabsaflæggelse • d. Behandling af indkomne forslag • Bestyrelsen stiller forslag om vedtægtsændringer. Ændringer til vedtægterne fremgår af udsendte vedtægter, hvori der med rødt er tilføjet de foreslåede ændringer. • e. Godkendelse af regnskab, forslag, kontingent og fremadrettede virke • f. Valg til bestyrelse • g. Valg af suppleanter og revisor • h. Eventuelt

Og så tilbage til årets tour 2014

• Et par vigtige informationer – gode råd og løftet pegefinder …

Sikkerhed • Hjelm • Færdselsloven gælder • Eget ansvar • Kør forsvarligt

Routerne / dagsetaper • Ca 1300 km • Fra 102 til 189 km • Højde meter • Garmin 800 gps • Autoriserede kort

Forplejning • Morgen mad • 50 km • 100 km • Og i øvrigt • Aftens mad • Hygiejne

Hoteller • Hotel lister • Dobbelt værelser • Enkelte steder 3 værelser • Respekter forskelligheder

Dit udstyr • Få din cykel chekket hos Tempo cykler 200,- – Bremser, dæk, kæder etc. • Energi bar • Eget medicin • 2 cykel bukser • Solcreme • Zink salve

Loyalitet/ disciplin • Følg de aftaler I har indgået • Vær loyal … også når du er træt • Det er ikke et cykel vædeløb • Respekter de daglige ”leder opgaver” • Du følger dit hold – men vi er naturligvis fleksible..

servicebiler • 2 busser – medbringer dine max 15 kg • Vito ”kommandovogn” med køl … • 5 øvrige biler – medbringer din ”daglige taske” • Speciel værktøj • Div. reservedele • Forplejning til dagen • Dit teams tasker • Opgaver – roller • Ved uheld kontakt 118

Afrejse / hjemrejse • SAGAFJORD – ved havnen fredag den 11. juli • Ankomst Bolzano fredag den 18. juli – Ren nedtur !!! • Husk booke hotel til pårørende • Deltager i middag fredag aften ? • Hjemtransport lørdag den 19. juli og hjemme i Roskilde søndag midt på dagen (detaljer kommer) • Hvem skal med hjem … • Søren Nielsen kommer …, og alt pakkes

Husk iøvrigt • Hvert team egen værktøjs kasse og pumpe • Vi mangler servicefolk • Sygesikrings bevis • Forsikringer • Kontanter / card • Dit eget gps udstyr • Mobil tlf • Mørke bukser • Denne tour bliver præcis som vi sammen gør den til …

Har du spørgsmål

Så skal der hygges … og aftales … • Spilleregler på dit hold – Hastighed – holdkørsel - etc • Aftale kommandoer etc. • Opgave fordeling af de daglige pligter hvem gør hvad • Udstyr • Service niveau • etc

• • Dagens etape: Dato:Team: • • Opgave/ rolleHusk bla.: Hvem: • Etapechef • overordnet ansvarlig for hele • teamet på denne etape. • Sikrer alle kender sine opgaver & roller, • samt dialog / koordinering med ledelsen & serviceteam etc. • Route Manager • har ansvaret for GPS og sat sig ind i ruten evt.kort og finde vej – fører feltet sikkert hjem … • Have lågen • ikke at forveksle med at skulle køre bagerst i feltet, • men sikrer alle er med – kommer hjem med en • god oplevelse på dagens etape, ved at motivere til god holdkørsel • • •

• Dagens etape: Dato:Team: • • Opgave/ rolleHusk bla.: Hvem: • • Vejrprofet • har sat sig ind i dagens forventet • vejr, af hensyn til påklædning. • (spørg evt. i receptionen), nedbør, • vindretning, temperatur etc. • • • Nurse • har dagligt ansvaret for at hele • holdet/teamet er vågnet, kommet • op og fået morgenmad og • rettidig klar til afgang. • Et præcis overblik over hvilke ryttere • som stiller til dagens start • • service manager • ansvaret for servicebilen, herunder • planlægning og koordinering omkring • dagens depoter etc. • sikre det nødvendige udstyr i servicebilen • •

• Rytterne • Bidrager alle til en god dag. Følger • samtlige anvisninger og husker • færdselsloven. Selvom der er definerte • opgaver/ roller sker gennemførelsen • for etaperne og turen på eget ansvar. • • For aktivt at bidrage til: • Sikkerhed • Fællesskab • Oplevelse • Sjovt og udfordrende – gennemførelse af dagens etape, har nedenstående en særlig rolle / opgave… • • Teamleder + etapechef + route manager + have lågen + nurse og service manager • udgør dagens daglige ledelse for gennemførelse af dagens etape, og har på vegne af holdet ansvaret og kompetencen (læs: forståelse og opbakning for) samtlige beslutninger på dagens etape, og om nødvendigt træffer de nødvendige beslutninger, som resten af holdet efterlever. Enhver ændring i forhold til de oprindelige aftaler skal koordineres med ledelsen.

Dit livs chance.. Og nye Glade Børns venner • Mange bække små gør åen stor • Du betaler ”kun” de faktiske omkostninger – DERFOR STOR taknemmelighed for alle bidrag, som kan bruges til arbejdet i Glade Børn Fonden • Team Glade Børns venner – Eks: – Hvis hver deltager skaffer en ambassadør til kr. 500,- bliver mindst kr ,- – Og du deltager for hver 500,- i den unikke mulighed for at vinde gevinster på omkring ,- !!! – (heldige vinder trækkes 6. juli)

Har du spørgsmål

• Tak for i dag • Vi ses igen den 6. juli