Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Hvad kan du så forvente i dag … • Meget information • Ruterne • Tøjet • Aftaler i teamet • Spørgsmål og svar …

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Hvad kan du så forvente i dag … • Meget information • Ruterne • Tøjet • Aftaler i teamet • Spørgsmål og svar …"— Præsentationens transcript:

1

2 Hvad kan du så forvente i dag … • Meget information • Ruterne • Tøjet • Aftaler i teamet • Spørgsmål og svar …

3 Fællesskab oplevelse udfordring sikkerhed sjovt Fælles ansvar og fælles opgave Alle skal gi og alle skal ta … det gir GITAR – så spiller det ambitionen

4 Dit udstyr • Cyklen • Eftersyn, bremser, dæk,slanger, gear, kæder – kun racercykler • Din bagage • I service bilen (2 jyske bank bag) • ”kuffert” max 15 kg • Du får et personligt no til bagage og cykel, som følger dig på hele turen • Cykeltøj og afslappet tøj til aften … • HUSK – pas – sygesikringsbevis – penge/kort

5 Hastigheder og team – hvor hører jeg til !!! • Træningen har vist … givet dig chance for… • Team 50 18-20 km/t gnst • Team 10020-25 km/t gnst • Team 15025-30 km/ gnst • Det er IKKE ET VÆDELØB …. • 10-15 ryttere pr felt • Færdselsloven gælder – det er DIT ansvar FÆLLESSKAB SIKKERHED OPLEVELSER UDFORDRING SJOVT

6 servicebiler • 3 service biler og 2 busser • Team 150Jørgen & Flemming • Team 100 Stiig • Team 50 Steen • ”div”Rene • Service biler følger feltet (viser ikke vej) – og tilgængelig indenfor max 5-10 min. • Hjertestarter – først hjælp • Værktøj – som dit team har aftalt/ønsket • Dine personlige ejendele/reservedele/dagens tøj osv. • Det er ikke din personlige mekanikker – du har selv ansvaret for al udstyr TAK – familien Engholm og Fugl Andersen TANGSHOLM BILER – PREBEN LUND – STEEN – VOGNMAND SØREN NIELSEN

7 Forplejning • Ved starten • Tak - Nordea • Ved depoterne • Tak - sponsorer • På hotellerne • Forskellig aftens mad – og ekstra morgenmad • Fredag aften 19/7 • Udover feltet på 110 – hvem deltager ? (for egen regning) • Lørdag aften 20/7 • 106 tilmeldt !!!! – 84 har betalt

8 Kan vi finde vej - GPS • 10 fælles Team Glade Børn Garmin 800 GPS med ”officielle” kort lagt ind, hertil kommer egne som kan download samtlige ruter • Hverdag udnævnes en som er ansvarlig for dagens etape/rute • Kontakt med servicebil / biler

9 værelsesfordeling • Vi bor samlet • Du har fået dig en værelses ven – til hele turen !!! • Når vi kommer frem til hotellet henter team 50 nøgler til alle – og team 100 bærer kuffert op • Find rytmen og respekter hinanden

10 disciplin • Lad os hjælpe hinanden … sammen bliver vi bedre • Vær loyal overfor de aftaler I har gjort med holdet/ andre ryttere • Overhold tider • Respektere andre trafikanter • Vi kører som et hold (også i tøjet)

11 Betaling … penge

12 Daglige opgaver / pligter • Teamleder • Dagchef /GPS – ruten- aftaler/disciplin - talerør • Havelåge • Metreolog • Nurser • ”Fast” proviant chef 12. juli: hvert team mindst en cycling betjent/opsyn

13 forsikringer • Du deltager som privat person. Glade Børn Fonden er ikke og kan ikke gøres ansvarlig for person eller tingskade (gælder også transport) • Kollektiv forsikring • Ønsker du speciel forsikring – tal med din assurandør

14 Afrejse den 12. juli … • Kl. 07.00 – 07.30 • Indcheckning – udlevering af no • Aflevering af bagage i bus (max 15 kg) • Aflevering i din servicebil (Jyske Bank bag ti dagen & udstyr • INGEN ekstra cykler – hjul etc. !!! • Kl. 07.30 – 08.30 • Indcheckning SLUT …. • Kaffe for ryttere og pårørende i Nordea • Hyggelig samvær • Kl. 08.30 – 09.00 • Fotografering • Sidste ”farvel kys …” • Opstilling (team 150 – team 100 – team 50) • Kl. 09.00 • Borgmester Joy Mogensen sender os afsted • God tur • Algade – Røde port - Køgevej

15 Paris – fredag 19/7 • Det er stort ….. Skal opleves !! • Der bliver trængsel – derfor kommer vi lidt senere • Ledsager meget velkommen Concorde Pladsen v/ Tulipanhaven Vi planlægger mellem kl. 15.00 – 16.00 Jyske Bank vært ved champagne Ca. 16.30 ”mister vi kontrollen” … Kør op ad Cham…. Gennem Triu….fortsæt ret mod Le defen…. … vi mødes ved hotellet KL. 17.00 – ALT UDSTYR PAKKES NED KL. CA. 20.00 AFSLUTNINGSMIDDAG

16 Depoter • Sikre du har vand i dine dunke …evt. energi barer etc. • 50 km frugt og vand • 100 km frokost, vand og frugt

17 Kontakt til hjemmefronten • Dagbladet • Hjemmesiden !! • Face book

18 hjemrejsen IKKE • Der er lidt logistik … i dag skal vi gerne have overblik over / besked om hvem som IKKE skal med hjem (Henny) • Søndag efter Tour de France er slut ca. kl. 23.00 afgang mod Danmark • Forventet ank. Roskilde mandag den 22. juli kl. 15- 17.00 • Nærmere besked kommer

19 Etaperne ….

20 Roskilde-Paris 2013 Km-sten StartGn.snitsfart50100150170 T150-2809:152910:5812:4114:5515:36 T150-2709:002710:5112:4215:0315:47 T150-2708:502710:4112:3214:5315:37 T150-2608:452610:4012:3515:0115:47 T10008:252310:3512:4515:2616:18 T50-2008:152010:4513:1516:1517:15 T50-1808:001810:4613:3316:5017:56

21 Roskilde – Rostock 130 + 12 km

22 Rostock – Hitzacker 178 km

23 Hitzacker - Garbsen VOGNMAND SØREN NIELSEN

24 Garbsen – Münster 165 km

25 Münster – Venlo 155 km

26 Venlo – Namur 161 km

27 Namur – Laon 173 km

28 Laon – Paris 152 km

29 Sådan ser de ud … foreløbig - sorte cykelbukser …

30 Tøjet • Cykel pakke fra Cycling shop • Cykel trøjer • Det tøj du har bestilt • Servicefolk

31 Så skal der arbejdes i teamene • Hvem er på dit hold/team • Hvilke spilleregler har I • Servicebilen • Værktøj ? • Dialog med servicebil … • VALG AF: • Fast ”proviant chef” • Cykel vagt til den 12. juli • Teamleder • Dagschef / GPS – ruten – aftaler/ disciplin/dagens ledelse • Havelåge • Metreolog • Nurser • HUSK: • 3 Flamingo kasser • Køleelementer For hver dags etape …

32 Spørgsmål

33

34


Download ppt "Hvad kan du så forvente i dag … • Meget information • Ruterne • Tøjet • Aftaler i teamet • Spørgsmål og svar …"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google