Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
Advertisements

Telos Team Introduktion.
Web 2.0 Teoretisk viden.
Effektive procedurer med integrerede webservices Applikationer til Office - Smart Clients Case: Digitalt Forvaltningstjek hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
Windows ® 7 og Office 2010 til små og mellemstore virksomheder WINDOWS ® 7 OG OFFICE 2010 TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER Vi anbefaler ægte Microsoft.
E-læring i virksomhedsperspektiv Spar Nord Bank. •E-læring i forhold til Spar Nords forretnings- strategi –kompetencer –effektivitet –kunder –økonomi.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
ProfIT - fordi IT handler om penge. profIT Mere professionel anvendelse af IT hos virksomheder der:  Ikke udnytter eksisterende indkøbte IT løsninger.
Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business Marketing
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Tips og Tricks til Small Business Server Rico Raja marts 2006.
Kort introduktion af Bygma/Johannes Fog Kort introduktion af PCSYS
E-commerce hos Bon’A Parte
Mamut ServiceSuite Opsætning Online arbejdsseddel og Online booking
Resource Central Microsoft Outlook® booking løsning
Agenda Velkommen v. René Løhde, Microsoft Europas førende SMB SaaS løsning - hvordan gør de? v. Jakob Burkard.
Services Services som fundament for virksomhedens infrastruktur
26. JUNI 2013 MICROSOFT CAMPUS AFTALE 26. JUNI 2013 MICROSOFT CAMPUS AFTALE.
V/ Heine M. Jensen –
Pinpoint.
Din mikrofon er muted, så du kan ikke tale, men du kan stille spørgsmål via xx og jeg vil løbende holde øje med de spørgsmål som kommer ind – og prøve.
Snigpremiere: Styrk dit beslutningsgrundlag med Microsofts nye Business Intelligence platform Mads Kjærsgaard og Jesper Priskorn Business Intelligence,
Microsoft.NET og Web Services Søren Hebsgaard Group Manager Developer Platform Strategy Group Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
1 IT Service Management - JP/POLITIKENS HUS A/S IT Service Management – JP/Politikens Hus Per Palmkvist Knudsen Frank Stjerne
IT Service Management – JP/Politikens Hus
Mange medarbejdere på farten Nis Bank Lorenzen Product Manager Microsoft Danmark.
Rico Raja Microsoft Technology Specialist
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Agenda CRM – hvordan bliver det en succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/
Giv medarbejderne adgang til centrale systemer – lige ind i Office Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Rebekka Musaeus - Projektkoordinator - SBSC.
Desktop Deployment initiativ FY05. Operativsystemer i brug Support for Windows 95/98/NT4 er ophørt Windows XP SP2 bliver endnu et incitament til at.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
NemLog-in: Kurser for IT-leverandører. Intro og formål Økonomistyrelsen afholder inden sommerferien et antal kurser for IT-leverandører. Kurset er af.
Inspirationsdag i Undervisningsministeriet Introduktion til webservice Thomas Ellegaard Freelanceprogrammør tilknyttet Rambøll Informatik
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
edgemo summit Session: ”Skomagerbackup”
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
MBS Marketing aktiviteter FY07 Partner Forum session Dorrit Overgaard Small Business Marketing Small Business Community Days, september 2006.
SharePoint Search Det kan gøres simpelt.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
Løvvang Bowling Center
Komplet virksomhedsløsning fra Microsoft Adel Ali Zabair Technical Specialist Microsoft Danmark Flemming Rand Teamleder Microsoft.
Unlimited Mobility seminar august Hvordan vil vi støtte op om din forretning? Hvad forventer vi af dig? Hvad kan du forvente af os? Hvordan bliver.
Windows Mobile Den kan alt, så hvorfor har den ikke det totale verdensherredømme? Ved Martin Bahn Hansen.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Web Services, Microsoft.NET og fremtiden Jørgen Thyme Softwarearkitekt.NET Developer & Strategy Group Microsoft Danmark.
APP’s Apple-id Google-konto Windows live konto iTunes.
Microsoft SQL server og SAP forretningsløsninger Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
Small Business Specialist Community - efterårets aktiviteter, kampagner og nye tiltag.
- infrastruktur for kort og geodata Kort- forsyningen Login Password Alt om login på Kortforsyningen.
OIOREST workshop 22. april 2008 Finn Jordal Centeret for Serviceorienteret Infrastruktur IT- og Telestyrelsen.
CRM-rapporter med PowerPivot Henrik Jensen Microsoft Dynamics CRM-arkitekt crmblog.dk.
Ole Kjeldsen Direktør, Platform & Udviklere Microsoft Danmark … a.k.a. Software + Services Hvorfor, Hvordan &
SuperNovaONLINE. Projekt beskrivelse Programmet kører på central server Flere fra foreningen kan få adgang til samme regnskab – idrætsmodul Backup foregår.
GS Gruppen ”Udviklings teknologier hos HT Bendix A/S” Tirsdag den 16. marts 2010.
Effektiv vækst - Workshop
Beskyt din virksomhed- Workshop
Arbejd Overalt - Workshop
Problem med at følge de konstant voksende datamængder
Microsoft Dynamics CRM User Group (CRMUG®)
Mobile løsninger til salg, service og flådeoptimering.
DPG – Sikker og digital post
Præsentationens transcript:

Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder Rico Raja

Agenda Hvorfor sælge mobility Udfordringer Indgangsvinkler til salg af mobility løsning Løsningsforslag Hvordan kommer du igang ?

Hvorfor sælge mobility ? Medarbejdere har behov for at være online uanset tid og sted Virksomheder har brug for at kommunikere på en simpel og let måde Der spares tid, og tid = penge

Udfordringer Fordomme Sikkerhed Alt for avanceret Etablering forbundet med store omkostninger

Indgangsvinkler til salg af mobility løsning Hosted løsning Eksisterende platform Salg af ny central server løsning

Løsningsforslag RPC / HTTPS (Exchange) Activesync (Push) Microsoft CRM Microsoft Sharepoint Services Microsoft Terminal Services Custom forms (Info path)

Hvordan kommer du igang ? Bliv UM Partner Få adgang til UM Tech Forum Følg guidelines til opsætning af Server applikationer til at kommunikere med MS Mobile 5 Deltag evt. i teknisk træning

Kontakt info: Rico Raja rr@windows-admin.com http://www.windows-admin.com