EM 2005 Logistik 1 © DBTU ob beskrivelse.PPT / 11. marts 2004 / Kim D. Jensen Logistik hjælpere til EM 2005 (Chauffør, Guide, Booker & Souchef) Beskrivelse.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
Advertisements

Velkommen til et tjek af dine alkoholvaner!
Bilag 3 · Bekendtgørelse om fiskeres hviletid Bekendtgørelse om fiskeres hviletid 1) I medfør af § 4, stk. 3, § 57 og § 70 i sømandsloven, jf. lovbekendtgørelse.
Velkommen til Nyledigmøde i MA.
Informationsmøder om rengøring
FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Limone Cup 2013 Praktiske oplysninger Vi gi´r dig oplevelser med og uden bold Det er med stor.
Velkommen til varigt rygestop! RYGESTOP Dokumenteret høj effekt i kliniske studier.
Flickr.com – online billeddeling
Telos Team Introduktion.
1 EKSTENSION Ny klub i området? Hvordan kan det gøres? DGe okt
Odense Congress Center
DAGENS PROGRAM DET PRAKTISKE Kl MODUL  CONSIGNOR’s opbygning i setup  Menuerne i "MAIN"  Tilretning af produktionsskærmbilledet i CONSIGNOR,
Roskilde Tekniske Skole
En sund sjæl ……. i et sundt legeme?.
SKITUREN 2013 INFO MØDE.
LIVERPOOL 20. november til 22. november Info: Dress code: Please respect the dress code of the Carlsberg Lounge: Smart Casual •No trainers/sneakers.
Struktur Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag 08:
Hornbæk Skole Invitation til forældremøde og indskrivning til
EUD indgange: EUC LILLEBÆLT Bygge og anlæg (G) tømrer
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
INTRO 08/09/05 Byens Netværk i New York. New York DAGENS PROGRAM 1.Velkommen / Vi glæder os! v/Ole & Henriette 2.Om det faglige og det praktiske – dag.
Forældremøde august 2009  Efterårssæson 2009  Træning  U13-hjælp  Cafeteria-vagt  Hjemmeside  Forældrebud  Evt?/Spørgsmål??
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Pris: Kr. for 2 voksne. • Fly Tur/Retur • Flyskatter • Billeje • Hotelophold • Afbestillingsforsikring • Aktiviteter Ikke inkluderet • Rejseforsikring.
Dybbøl Håndbold U14 piger (96/97)
Uddannelse & rekruttering Fiskericirklen - 9. oktober 2007 Poul Christensen Konsulent 3F Transportgruppen Uddannelse & rekruttering i transportsektoren.
Opgave: Handel, detail, kontor Ungdomscamp i forbindelse med maraton
BK Friheden 98 Teplice (Tjekkiet) 31/3 – 4/
Sommerlejr 2012 Dag for dag.
Torsdag den Afgang til Kastrup fra parkeringspladsen Flyafgang til Wroclaw fra Terminal Ankomst Copernicus.
Forældremøde Årgang /3-09  Oversigt over trænere/ledere forår 2009  Generelle informationer om træning og kampe  Forårssæson 2009 – Kampe og.
Studietur til Uganda. Itinerary Itinerary 29. september : Afgang fra Fredericia  Kl : Afrejse med BA 817 British Airways til Heathrow London 
Golf N`Wine Tour 2014 Afgang i luksus bus fra Brande onsdag kl
Beijing 2011 Ungdomsskolen Kolding Påsken /4 – 24/4.
Beijing 2011 Ungdomsskolen Kolding Påsken /4 – 24/4.
SKITUREN 2012 INFO MØDE. Oversigt HVEM SKAL MED FRA UNGDOMSSKOLEN HVOR SKAL VI HEN (Bugge) ”Hvor skal vi bo og hvad kan man” HVORNÅR REJSER VI OG ER HJEMME.
Nyt tiltag til Dynamics kunder med abonnement
Arbejdsmarkedsforhold – Hvad der er godt at vide for fiskere om organisationer, beskæftigelse, regler og rettigheder.
YDERLIGERE OPLYSNINGER Er der spørgsmål vedr. stævnet – se hjemmesiden
Læringsseminar 1 Storyboard fra Sygehus Vendsyssel
Paris 2013 Informationsmøde. Aftenens program VELKOMMEN Marker fremmødet og tjek mobil samt hjemme nr. HVEM SKAL MED FRA UNGDOMSSKOLEN Præsentation REJSE.
Hvordan påvirker NemKonto din hverdag…?. NemKonto, hvornår?
FORSIDE FARVESKIFT Skift farve i supergrafikken ved at gå til Designfanen i topmenuen og vælg anden farve. ARBEJDSTID SELVTILRETTELÆGGENDE.
JOB TILBUD Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter : En Direktionsassistent med følgende kvalifikationer : - Ingen erfaring.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Fritidstilbuddene pr. 1/ Det betalte modul ( morgen, afslutning samt ferie) på alle ”ikke skoledage” v/ institutionsleder Erik Vadsager Det gratis.
IT-Hjørnet på Gellerup og Hasle Bibliotek
DM-Rally er ikke kun for ”de store” … det er helt sikkert også noget for dig!!! Ka’ du li’ prøver i mørke? Ka’ du li’ efterårsvejr? Ka’ du li’ grusveje?
”Kogebog” til Uanmeldte Virksomhedsbesøg. Virksomhedsgruppen mødes hver Tirsdag kl. 9 og inddeler sig i hold, på en god dag har vi 3 hold ude. De rutinerede.
Mallorca 2007 Info møde 25. februar. Mallorca 2007 Afrejse Billund kl. 19,15 fly NB 347. Mødetid lufthavn 17,00 Ankomst Palma kl. 22,00 Hjemrejse.
FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Vildbjerg Cup 2008 Vi gi´r dig oplevelser med og uden bolden FC Horsens U9 - U10 – U11 og U12.
Skitur 2015 – fra den 15/2 – den 21/ Klub Roskilde Øst.
Skitur 2015 – fra den 13/2 – den 18/ KLUB UNG Roskilde Øst.
PARIS 2015 Informationsmøde.
Mød Aalborg Universitet
Århus Kommune Magistratens 3. Afdeling Sundhedsaftaler Økonomi og Myndighed Sundhedsaftaler mellem Århus Amt og Århus Kommune – inspiration til de fremtidige.
Nyt fra og. Nye bøger ! Kommende bøger Konflikthåndtering Elementær brandbekæmpelse Opdatering Obligatorisk efteruddannelse for buschauffører Obligatorisk.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
JOB TILBUD Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter : En Direktionsassistent med følgende kvalifikationer : - Ingen erfaring.
SkoleIntra SkoleIntra træf 1 –2 Marts 2006 Ole Windeløv, UNI-C.
La Città Eterna La Città Eterna sommer 2016 ROMA 29. Juni – 5. juli 2016.
Quick Guide Sådan booker du din egen samtale på Jobnet.dk For at booke et møde ved jobcenteret skal du logge på Min Side via Jobnet.dk. Herefter vælger.
Video i Undervisningen Hvorfor anbefales dette supplement til undervisningen / uddannelsen ??
Onsdag den 28. til fredag den 30. juni
Sikkerhedskursus (følgende lektioner er tilgængelige i dette kursus
Nyt kontingentsystem? Et debatoplæg.
Mejrup Gymnastik- & Ungdomsforening
EASJ – IT SYSTEMER helpdesk.easj.dk.
Skitur 2018 – fra den 19/2 – den 25/2 KLUB UNG Roskilde Øst.
Høring af forslag til Budget
Præsentationens transcript:

EM 2005 Logistik 1 © DBTU ob beskrivelse.PPT / 11. marts 2004 / Kim D. Jensen Logistik hjælpere til EM 2005 (Chauffør, Guide, Booker & Souchef) Beskrivelse af opgaver i forbindelse med afvikling af EM 2005 i Århus Interesserede bedes henvende sig til Kim D. Jensen Mobil eller mail:

EM 2005 Logistik 2 © DBTU ob beskrivelse.PPT / 11. marts 2004 / Kim D. Jensen Chauffør •Opgaver: • Opgaven som chauffør vil medføre at du skal køre enten en lille minibus (op til 9 personer) eller en almindelig personbil. • Du skal hente og bringe spillere, ledere, coach mv. I lufthavnen, på hoteller mv. • Du skal kunne give spillere, ledere, mv. Den nødvendige praktiske information • Du vil indgå I et team med andre chauffører og vil indgå I deres vagtskema med den tid du har tilmeldt dig. •Krav: • Har kørekort og kan køre en minibus • Kan tale engelsk (til husbehov) • Være fleksible • Fordel med kendskab til Århus området samt lufthavnen •Tidsrum: • Jobbet kan blive I tidsrummet mellem kl. 05:00 til 24:00 • Du vil typisk indgå I et vagt skema som vi tilstræber at blive 3 skift men alt efter antal hjælpere kan det blive 2 skift og måske få dage med kun 1 skift. (så det kan blive nogle lange dage). •Anden Info: • I det tidsrum hvor du er hjælper er du med I vores madordning hvor der er gratis frokost og aftensmad, du vil få udleveret madbilletter • Vi vil forsøge at indkalde til et info møde I logistik teamet før turneringsstart. • Alle vil via mail få dage før start af turneringen modtage deres vagtskema.

EM 2005 Logistik 3 © DBTU ob beskrivelse.PPT / 11. marts 2004 / Kim D. Jensen Guide •Opgaver: • Opgaven som Guide vil medføre at du skal køre med busserne til lufthavnen for at afhente spillere, ledere mv. • Du skal deltage I den almindelige information om Hoteller og transport. • Du skal kunne give spillere, ledere, mv. Den nødvendige praktiske information ved ankomst (der vil være udarbejdet en instruktion, på engelsk) • Du vil indgå I et team med andre Guider og vil indgå I deres vagtskema med den tid du har tilmeldt dig. •Krav: • Kan tale engelsk (til husbehov) • Fordel med kendskab til Århus området samt lufthavnen • Være fleksible • Det er en fordel hvis du kan træde til og hjælpe som chauffør hvis der opstår pressede situationer, det kræver du har kørekort og kan køre en minibus. •Tidsrum: • Jobbet kan blive I tidsrummet mellem kl. 05:00 til 24:00 • Du vil typisk indgå I et vagt skema som vi tilstræber at blive 3 skift men alt efter antal hjælpere kan det blive 2 skift og måske få dage med kun 1 skift. (så det kan blive nogle lange dage). •Anden Info: • I det tidsrum hvor du er hjælper er du med I vores madordning hvor der er gratis frokost og aftensmad, du vil få udleveret madbilletter • Vi vil forsøge at indkalde til et info møde I logistik teamet før turneringsstart. • Alle vil via mail få dage før start af turneringen modtage deres vagtskema.

EM 2005 Logistik 4 © DBTU ob beskrivelse.PPT / 11. marts 2004 / Kim D. Jensen Booker •Opgaver: • Opgaven som Booker omfatter bookning og opdatering af ankomst og afrejse tidspunkter for spillere, ledere mv. • Du skal servicere spillere, coach og ledere samt den ansvarlige for området med at at tilrettelægge (ændre) deres ankomst/afgang. • Du skal kunne give spillere, ledere, mv. Den nødvendige praktiske information om fly og tog tider. • Du vil indgå I et team med andre Booker og vil indgå I deres vagtskema med den tid du har tilmeldt dig. •Krav: • Du kan bruge Microsoft Excel • Kan tale engelsk • Være fleksible • Kan holde hovedet koldt, også når det går hektisk til. •Tidsrum: • Jobbet kan blive I tidsrummet mellem kl. 08:00 til 22:00 • Du vil typisk indgå I et vagt skema som vi tilstræber at blive 3 skift men alt efter antal hjælpere kan det blive 2 skift og måske få dage med kun 1 skift. (så det kan blive nogle lange dage). •Anden Info: • I det tidsrum hvor du er hjælper er du med I vores madordning hvor der er gratis frokost og aftensmad, du vil få udleveret madbilletter • Vi vil forsøge at indkalde til et info møde I logistik teamet før turneringsstart. • Alle vil via mail få dage før start af turneringen modtage deres vagtskema.

EM 2005 Logistik 5 © DBTU ob beskrivelse.PPT / 11. marts 2004 / Kim D. Jensen Souchef •Opgaver: • Opgaven som Souchef for områdelederen vil medføre at du skal kende alle detaljer indenfor området. • Du skal kunne erstatte områdelederen ved dennes fravær. • Du skal kunne træde ind I en hvilken som helst funktion indenfor området for afhjælpning af en presset situation. • Du skal kunne give spillere, ledere, mv. Den nødvendige praktiske information •Krav: • Har kørekort og kan køre en minibus • Kan tale engelsk (business engelsk) • Være til rådighed under hele stævnet. • Være fleksible • Fordel med kendskab til Århus området samt lufthavnen •Tidsrum: • Jobbet kan blive I tidsrummet mellem kl. 05:00 til 24:00 •Anden Info: • I det tidsrum hvor du er hjælper er du med I vores madordning hvor der er gratis frokost og aftensmad, du vil få udleveret madbilletter • Vi vil forsøge at indkalde til et info møde I logistik teamet før turneringsstart. • Alle vil via mail få dage før start af turneringen modtage deres vagtskema.