Butikkens udtryk Profil Logo Hjemmeside. BLÅ Fremmer koncentrationen, fordybelse, ro, afslappende Symbolisere bl.a. Tristhed, kvalitet, stabilitet.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Tab og traumer 1: Hvilke patienter drejer det sig om?
Advertisements

Omsorg for personer med demens Dag 1
Kapitel 5 Den kreative strategi
Farvevirkning/Farvekontraster
Billedanalyse 1.Præsentation af billedet Indhold Materiale og teknik
YOGA - midt FORENING
Psykiatrisk Center Frederiksberg
UDVIKLINGSKATALOG - A •være mere direkte og krævende overfor andre •påtage sig nye varierede opgaver noget oftere •bruge sin autoritet noget mere •træffe.
Kort indføring i ”Præsentationer”
Lavet af: Isabel Odder & Katrine Heidelbach 2.5 K
Billed analyse gruppe Maja Lyberth, Jonas Johansen, Ove Berthelsen. FA Piareersarfik.
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Hvis du på tænker at anvende medicin til en eller anden mindre sygdom og er i tvivl, kan du ? a) Flyve uden videre, og se, hvad der sker. b) Spørge på.
Markedskommunikation Kapitel 10
Find din psykiske balance med naturens energi
Kommunikation / it.
Music Theatre - Musikteater Middelfart
Effekter af meditation1 Meditation Højere bevidsthedstilstand hvor man bliver identificeret med et overordnet systemniveau Afslappet tilstand, kropsligt.
Ungdomsbyen i samarbejde med Benedicte Kommunikation
Facebook Ung i Grenå.
Præsentation af Portfolio site Kim Jensens.
 ” kunsten og videnskaben at designe hjemmesider, der hjælper brugerne med at træffe beslutninger, som resulterer i ønskværdige handlinger ” (Andrew Chak)
Kognitiv model for misbrug
Farveplanlægning. Farveplanlægning er en vigtig del af Malerens daglige arbejde, dette kan angribes på mange forskellige måder. Farveplanlægning på stedet.
Af. Skafte.
Opfølgning uge 3 Anne Marcussen. Ugens fokus/opgaver Få det endelige visitkort færdigt Videre udarbejdelse af hjemmeside design Forsidebillede til animationsfilm.
Reklameanalyse Walkthrough.
Billedanalyse Komposition Symboler Modsætningspar
Farven som form og rum skabende element Lucian Freud.
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
Visuelle virkemidler.
Søskende, søvn, kost og motion Psykoedukation Forældre til børn og unge med angst og depressive tilstande.
Energiens Topmøde 11. juni 2014 Houston we have a solution!
GENRER: KORT- OG NOVELLEFILM, ARTIKLER, TRYKTE- OG TV-REKLAMER LÆRINGSMÅL: OPLEVE OG FORSTÅ KORT- OG NOVELLEFILM MED ET DANSKFAGLIGT FOKUS. ANALYSERER.
 1: Afblegningspulver blandes med beise. Alle beisestyrker kan anvendes, dog må 12% beise aldrig komme på hovedbunden.  2: Bruges til kamstrejf, striber,
Biedermeier Biedermeier-kulturen, som stilretningen kaldes, gør sig gældende inden for malerkunst, indretning, livsform og livsanskuelse.
241 – Du skabte os, Herre 1, S1 Du skabte os, Herre, til frihed og leg, til i ansvar og tillid at følge din vej, din jord skulle dyrkes, dit værk have.
782_Foran mig er en vej 1, S1 Foran mig er en vej, jeg ikke kender,
Flagsignaler. Grønt flag med gult kryds Omstart. Sammen med nummertavle, er det en advarsel for tyvstart.
Randers Kommune Jalousi Temadag om menneskets følelser v. Cand. Scient og Sundhedskoordinator Mie Reihs.
Den gode præsentation … med PowerPoint, SMARTboard eller lignende.
Unge & psykiske sygdomme
At gå fra: Person med DEMENS til PERSON med demens
UDVIKLINGSKATALOG - A Lavt “D” kan udvikle sig ved at:
DIT LIV Tænd for lyden og læn dig tilbage -.
SPØGELSESHUSET OG KIRKEGÅRDEN
Vi vil gå med kærlighed fra Gud 1
Tiger.
Som barn i dit hus har vi hver og en et sted
828_Guds fred er glæden i dit sind 1, S1
Hjerterehabiliteringen Roskilde Sygehus
017 – Jeg vil gi’ dig, o Herre, min lovsang 1, S1
Ungdomsbyen i samarbejde med Benedicte Kommunikation
Du kom med alt det der var dig
En søndag morgen Mel.: Line Nielsen Tekst: Line Nielsen
Du kom med alt det der var dig
Der er noget i luften Der er noget i luften, jeg ved ikke hvad,
Interaktionsdesign.
Udredning + Individuelt tilrettelagt behandlingsplan**
Reklamer Definition af begrebet 'reklame'
Solen begynder at gløde
Op dog, Sion, ser du ej sejrens palmestrø’de vej
Nu brydes solen bag en sky
Menneske, din egen magt Tekst: Lars Busk Sørensen 1986
Om feedback til terapeutisk arbejde på SEOP
Del med andre, del med andre.
Glæd dig, du jord, lad mørket fly, thi lyset blandt os bor!
397 – Forunderlig er nådens Gud 1, S1
025 – Du fylder mig med glæde 1, S1
Præsentationens transcript:

Butikkens udtryk Profil Logo Hjemmeside

BLÅ Fremmer koncentrationen, fordybelse, ro, afslappende Symbolisere bl.a. Tristhed, kvalitet, stabilitet.

Rød Aktiverende, varm, kærlighed, aggression, udadvendt Symbolisere bl.a. Kærlighed, revolution, raseri, aggression, advarsel

GRØN Beroligende, harmoniserende, styrker selvkontrol Symbolisere bl.a. håb, fornyelse, friskhed, ungdom, umoden, misundelig

GUL Stimulerer logisk tankegang, glæde Symbolisere bl.a. Fejhed, falskhed, sygdom, livskraft

ORANGE Glæde, udadvendt, opmuntrende, aktiverende Symbolisere ild, varme, glæde, sol, livskraft

VIOLET Uro, nervøsitet, angst, depression, intuition Symbolisere Uvejr, højtidelig, spirituel, mystik

SORT Pessimisme, depression Symbolisere sorg, ondskab, pessimisme, forbud HVID Neddæmpende, tomhed Symbolisere renhed, fred, uskyld, sart Til trods for den sorte og hvides umiddelbart kedelige indtryk, giver det altid en flot stilren kombination, specielt i selskab med en tredje farve.

GRÅ Depression, balance, elegance Symbolisere t risthed, kedsomhed TURKIS Kølende, forfriskende Symbolisere kulde, friskhed, uendelighed