Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAnton Michelsen Redigeret for ca. et år siden
1
Forsat arbejde med Indiens døtre og emnet læring
Dagens program Før refleksion Diskussions opgave ud fra filmen Indiens døtre. Læringsstile Gardners intelligenser Efter refleksion Information om elev til elev undervisning – fordeling af emner.
2
Læringsmål I skal kunne forklare hvad synlige og usynlige lag i kulturen er og sætte det i relation til de 4 dimensioner. I skal kunne identificerer en persons behov og kunne sætte dem ind i Maslows behovs pyramide. I skal kende jeres egne læringsstile. I skal kende jeres fortrukne intelligenser.
3
Indiens døtre Refleksions spørgsmål til filmen
Hvilke synlige lag i kulturen lægger du mærke til? Hvilke usynlige lag i kulturen lægger du mærke til? Forklar hvad Ytringsfrihed er. Er det i orden at voldtægts manden ytre sig på den måde? Er det i orden at filmen ligger på offentlige medier – når den indiske regering ikke vil have det? Sæt voldtægts mændene ind i Maslows behovs pyramide. Sæt den unge kvindelige læge studerende ind i Maslows behovspyramide. Find de 4 dimensioner frem – beskriv voldtægts mændenes åndlige og kulturelle dimension. Beskriv den åndlige og kulturelle dimension for den uge kvindelige lægestuderende. Diskuterer hvordan voldtægts mændenes opvækst har påvirket deres psyskiske udvikling.
4
Læringsstils test S
5
Gardners inteligenser
S
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.