Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe,

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe,"— Præsentationens transcript:

1 Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe, Varesortiment osv. Alles padlet skal I dag kl. 14.20 indeholde: 1. Alle gruppens navne, emails og mobilnumre 2. Regler for samarbejde 3. Baggrundsbillede af gruppemedlemmer og jeres samarbejdsbutik 4. Virksomhedsbeskrivelsen 5. Svar på følgende for både samarbejdsbutik og jeres egen 1. Målgruppe 2. Tema og koncept udarbejdelse 3. Budget og mål 4. Drejebog for personligt salg 5. Ideer til at tiltrække kunder

2 Målgruppen Målgruppe: vil sige hvad er det for nogle aldre vi vil sælge for. Altså er det nogle fodboldsko vi skal sælge er det nok ikke ældre mennesker vi ude efter at ramme.

3 Tema og koncept udarbejdelse Tema: Et tema kan være b.l.a jul eller sport, det kommer an på hvilken anledning det er i. Det ville være bedst hvis man kunne få et tema som den målgruppe man prøver at ramme er interesseret i. Koncept: Det hvor man beskriver hvordan vi vil sælger varende og om vi har dyre eller billige vare og sådan noget.

4 Budget og mål Budget: Vil sige at vi skal sælge noget Mål: Realistiske Konkrete Forenelige Tidsbestemte

5 Drejebog for personligt salg Drejebog for personligt salg: Vi skal selvfølgelig være søde, rare og hjælpsomme over for kunden. Typisk Kunde Der kommer en kunde: Os: ”Hej, har du brug for lidt hjælp? ” Kunde: ” Jeg er ved, at købe en julegave til min søn” Os: ”Holder han af fodbold? ” Kunde: ”Ja det gør han” Os: ”Okay, vi har et stort udvalg af støvler, bolde og fodboldtrøjer hvis det var noget? ” Kunde: ”Han ønsker sig faktisk en Manchester United trøje” Os:” Hvilken størrelse bruger han? ” Kunde: ”Medium tror jeg” Os: ” Okay, den har jeg lige her” Kunde: ” Okay den tager jeg” Os: ” Det bliver 550 kr.” Kunde: ” Okay, her” Os: ”Tusind tak og fortsat god dag”

6 Ideer til at tiltrække kunder??? Idéer: Vi har tænkt os at bære nogle sport 24 trøjer på, sådan man kan se hvor det er vi kommer fra. Vi har tænkt os at høre noget julemusik sådan at vi kan opfange menneskernes opmærksomhed.

7 Hvad skal der ske????? Vi er mange der skal samarbejde om dette projekt, og derfor skal vi alle kunne koordinere det sammen. Alle skal derfor melde sig ind i en fælles facebook-gruppe: https://www.facebook.com/groups/71056113 2331109/ (eller søg på Campus Vejle Julemarked 2014)

8 Hvad skal der ske????? 26 boder + eventområde på Søndertorv:

9 Hvad skal der ske????? 26 telte der hver rummer 1 bod Hvert telt er 3x3 meter Hver gruppe har ansvar for 1 telt/bod og de varer som er i

10 Hvad skal der ske????? I de 3 dage hvor vi har julemarked, skal I give den fuld gas og vise hvor dygtige I er

11 Hvad skal der ske????? Hvordan ser et rigtig godt julemarked ud??? Vi skal på inspirations- tur til Hamborg Torsdag d. 27. nov. fra tidlig morgen til sen aften

12 Hvad skal der ske????? Frem med julehumøret! Frem med kreativiteten! Frem med de store smil! Frem med sælgertalentet! Frem med de lange underbukser! - Og husk at vi er MANGE om at skabe en succes, men successen afhænger af at hver enkelt viser hvad han/hun kan!


Download ppt "Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe,"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google