Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afJeppe Ludvigsen Redigeret for ca. et år siden
1
Markedsandele for økologiske varer i 2000 -2002
2
Salg af økologiske varer fordelt på butikstype i 2002 Anm.: Lavprisvarehuse = OBS, Bilka, A-Z Discount = Netto, Rema1000, Suma Discount, Fakta, Coma, Aldi, Alta Varehuse = Kvickly, Føtex, Super Store Supermarkeder = SuperBrugsen, Brugsen, Irma, Superbest, Centralkøb, Prima/Samkøb, ISO, Edeka Aktiv Super, Dreisler, Chr. Kjærgaard, Favør, Løvbjerg Food Mart, Jaco, BS. Marked, K.C. Storkøb, Favorit, Spar Super, ABC Lavpris Alternative salgskanaler = torve/marked, gård- og abonnementssalg * Inden for de 15 varegrupper, som er i Markedsandele 2000-2002 Kilde:GfK ConsumerScan 2002
3
De danske husstande opdelt efter forbrug af økologiske varer
4
Kendskab til Ø-mærket Kilde:Forbrugernes efterspørgsel efter økologiske fødevarer, 2002
5
Tillid til økologiske produkter Kilde:Forbrugernes efterspørgsel efter økologiske fødevarer, 2002
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.