Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afJoachim Karlsen Redigeret for ca. et år siden
1
- MED BUD PÅ NYE ARBEJDSFORMER INDENFOR ÆSTETIK, MEDIE- OG KOMMUNIKATIONSPÆDAGOGIK I DET SENMODERNE - ANNE AGGER, VIBEKE NØRGAARD RØNSBO OG RASMUS FINK LORENTZEN Kompetenceudvikling og nye kulturformer
2
Disposition Problemformulering Design Teori og metode Resultater
3
Problemformulering: Hvordan udvikle didaktiske mål, tiltag og evalueringsformer, som kan skabe grundlag for en ændret praksis i arbejdet med de nyeste kommunikations- og præsentationsformer?
4
Seminarieniveau Skoleniveau De studerende (afprøvende)
7
Udvalgte resultater
8
”DETTE FORLØB FIK MINE TANKER HEN PÅ, AT DET ER LIGE SÅ VIGTIGT AT FORBEREDE DE UNGE MENNESKER PÅ ET INTERAKTIVT LIV, SOM PÅ LIVET I DEN VIRKELIGE VERDEN, FOR I DE TO FORSKELLIGE VERDENER HØRER OGSÅ TO FORSKELLIGE REGELSÆTS TIL. I FORHOLD TIL MIN EGEN BRUG AF EKSEMPELVIS FACEBOOK HAR DET OGSÅ SAT NOGLE TANKER I GANG.” (STUDERENDE T’S LOGBOG PÅ WWW.KULTUR-TEKST- DIDAKTIK.DK)
9
Arbejdsformer i seminariedelen: Bygge og udvikle sin egen hjemmeside Analyse af andres hjemmesider Indhente viden ved at læse Diskutere med holdet Reflektere over egen arbejdsproces Holdninger og engagement er en vigtig motor i vejen mod nye erkendelser!
10
På vej mod en kompetenceudvikling: De studerende producerer, afprøver og leger med multimodale tekster Opnår erfaringer med æstetiske og kommunikative funktioner i multimodale tekster
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.