Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

- Præsentation af bold.dk. www.bold.dk – Danmarks første og største rene fodboldavis på nettet www.bold.dk blev i efteråret 1999 Danmarks første net baserede.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "- Præsentation af bold.dk. www.bold.dk – Danmarks første og største rene fodboldavis på nettet www.bold.dk blev i efteråret 1999 Danmarks første net baserede."— Præsentationens transcript:

1 - Præsentation af bold.dk

2 – Danmarks første og største rene fodboldavis på nettet blev i efteråret 1999 Danmarks første net baserede fodboldavis, og i dag er Danmarks største medie, som kun handler om fodbold. Over unikke brugere klikker hver uge ind på for at benytte sig af såvel de mange lynhurtigt opdaterede nyheder, som af den enestående statistik-sektion, af det altid aktuelle TV-program og af Danmarks bedste live- service på kampe fra både dansk fodbold og alle Europas største ligaer. har over artikel læsninger om ugen. Desuden lægger live-service på grund til Danmarks første sms-resultatservice, som på grund af sin høje pålidelighed og hurtighed er blandt de mest populære blandt fodboldelskere. Facts

3  bold.dk har i gennemsnit unikke brugere hver måned.  Brugerne genererer i gennemsnit sidevisninger.  Der læses artikellæsninger på en uge.  bold.dk brugere besøger i gennemsnit siden mere end 5 gange om måneden.  En bold.dk bruger opholder sig i gennemsnit 5 minutter på siden ved hvert besøg.  Bold.dk har ligget meget stabilt i besøgsantal, og brugerne er meget loyale. bold.dk deltager gerne i brugerundersøgelser, og i sær debatforummet er meget besøgt. Facts

4 Website artikel læsninger per måned WAP artikel læsninger per måned Planet 3 artikel læsninger per måned Antal fan mails sendt per måned SMS udsendt per Facts

5  leverer i dag fodboldnyheder til Royal League og Goal Magasine.  har en rejse sektion i samarbejde med Kuoni.  leverer livescore/nyheder til EB, Politiken, Juice og 3 mobil – planet 3 (her står for over 96% af alt sports trafik). Facts – bold.dk er også leverandør

6 Facts – Markedet antal visninger •Kilde : FDIM, CHART

7 Facts

8

9 Brugerundersøgelse Hvem er bold.dks brugere?

10 Metode  Elektronisk spørgeskema  Indsamlet via banner på bold.dk  Fieldwork i uge  Sample gennemførte interview  Fieldwork institut CATINÉT

11 Hvor meget bruger du bold.dk?

12 Hvad der er dine 3 mest foretrukne danske sites at læse om fodbold på? Foretaget på sportenkort.com

13 Har husstanden bil?

14 Nuværende status

15 Hvilke områder besøger du

16 Hvilke handler du på nettet?

17 Spiller du hos dansk tipstjeneste

18 Spiller du hos udenlandske bookmakere?

19 Køn

20 Aldersfordeling

21 Personlig indkomst

22 Civilstand

23 Hvor i landet bor du

24 Boligtype

25 Længste gennemførte uddannelse?

26 Brugernes kommentar  Synes ikke rigtig der mangler noget, synes den er meget god med mange nyheder hele tiden…  Hmm...synes siden er fantastisk og dejlig overskuelig. Måske ville det være fedt med optakter til de danske kampe (og måske større udenlandske divisioner) - Måske have et ekspert panel derinde? Siden er ellers tiptop nice....kunne man evt. udvide Bold.dk til mere end fodbold? En håndbold er jo også en "bold" hehe. Kan også være det bliver for meget, men kunne muligvis tiltrække flere læsere til siden. Håber i kan bruge min råd - ellers mange tak for det store arbejde. Det er vi mange som nyder godt af.

27 Brugernes kommentar  Fortsæt jeres hurtige nyhedsopdatering og videreudvikling af sites layout og design!  Bare forsæt. Den er nemlig skide god siden ;)  I er hurtigere med nyhederne end de andre... det skal i blive ved med.. :O)  Ville godt have mulighed for at modtage et nyhedsbrev  Flere nyheder fra selve klubberne.. Ellers er det en perfekt side.  Lidt mere lir. Siden virker lidt tør i forhold til onside. men samtidig også lidt mere seriøs.  Promovere sitet mere - det er i min overbevisning ikke tilstrækkeligt eksponeret.

28 Konklusion  Analysen bekræfter en tendens for stærke sites,  Over 80 % af målgruppen anvender sitet minimum dagligt og i størstedelen af tilfældene er man inde på sitet flere gange dagligt. Endvidere er de åbne kommentarer om bold.dk særdeles positive. Man har altså en høj involveret og loyal målgruppe.  Bold.dk er et stærkt brand og ikke bare en motor for eksponeringer af kundernes kampagner.  De nye brands inden for medieverdenen skabes online, mens traditionelle brands inden for hovedsageligt printmedier udvandes. Avistitler og magasiner mister i disse år værdien af deres brands og er i højere grad bare motorer for dækning og eksponeringer.  Bold.dk er et af de få medie brands der kan leve op til en gammel og kendt tankegang ”the media is the message”

29 Bold.dk Annonceringsmuligheder

30 Transperant top banner ! 710x85 DHTML eller flash Bande Billboard forside Scoreboard

31 Forside 400x400

32 Billboard underside Artikelbanner 468x248 underside Skyscraber underside

33 Billboard bunder underside

34

35 Alle annonceringsmuligheder kan ses på : Dette link indeholder altid opdaterede data vedr. annonce muligheder på


Download ppt "- Præsentation af bold.dk. www.bold.dk – Danmarks første og største rene fodboldavis på nettet www.bold.dk blev i efteråret 1999 Danmarks første net baserede."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google