Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afElla Kronborg Redigeret for ca. et år siden
1
Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE 2013
2
Hvad indeholder kampagnen – overblik 3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer Uge 28-32- i alt 5 uger med start umiddelbart efter landsstævne. Besøg 30-45 byer i alt 1-2 dage pr. sted Der skydes med luftgevær/pistol mod faldmål Deltagere får udleveret trykt materiale fra DGI Skydning. Lokalforeningen medbringer selv det materiale I ønsker at uddele. Deltagerne prøveskyder og får information om de lokale foreninger. Deltagerne kan deltage i en konkurrence via et postkort.
3
Mere overblik Film, billeder mv. stilles op mhp. at vise skydning som en idræt for alle Landsdelene stiller med hver en ressourceperson, som er kontakt til projektgruppen (konsulenter og projektleder) og til lokalforeningen. Landsdelen hjælper med at finde de bedste lokationer i området og hjælper med at finde de lokalforeninger der vil deltage i kampagnen Lokalforeninger stiller med 4-5 medlemmer, der løser opgaver omkring traileren i samarbejde med de unge teams. www.blivskytte.dk bliver brugt ligesom sidste år. Vi retter aktuelle oplysninger, så de passer til 2013 kampagnen. www.blivskytte.dk DGI kommunikation leverer skabelon til pressemeddelse. Den sendes til landsdelen, som sender videre til de deltagende lokalforeninger, som har kontakten til de lokale medier.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.