Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE 2013. Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE 2013. Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge."— Præsentationens transcript:

1 Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE 2013

2 Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge 28-32- i alt 5 uger med start umiddelbart efter landsstævne.  Besøg 30-45 byer i alt  1-2 dage pr. sted  Der skydes med luftgevær/pistol mod faldmål  Deltagere får udleveret trykt materiale fra DGI Skydning.  Lokalforeningen medbringer selv det materiale I ønsker at uddele.  Deltagerne prøveskyder og får information om de lokale foreninger.  Deltagerne kan deltage i en konkurrence via et postkort.

3 Mere overblik  Film, billeder mv. stilles op mhp. at vise skydning som en idræt for alle  Landsdelene stiller med hver en ressourceperson, som er kontakt til projektgruppen (konsulenter og projektleder) og til lokalforeningen.  Landsdelen hjælper med at finde de bedste lokationer i området og hjælper med at finde de lokalforeninger der vil deltage i kampagnen  Lokalforeninger stiller med 4-5 medlemmer, der løser opgaver omkring traileren i samarbejde med de unge teams.  www.blivskytte.dk bliver brugt ligesom sidste år. Vi retter aktuelle oplysninger, så de passer til 2013 kampagnen. www.blivskytte.dk  DGI kommunikation leverer skabelon til pressemeddelse. Den sendes til landsdelen, som sender videre til de deltagende lokalforeninger, som har kontakten til de lokale medier.

4


Download ppt "Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE 2013. Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google