Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Merkur’s blomster
2
Organisation Direktør Salg Indkøb Indland Udland Økonomi Bogholderi
Direktions-sekretær Indkøb indland er fra GAZA i Odense Indkøb udland er fra Holland
3
Omsætning Salg af buketter er mere end halveret de seneste 2 år
4
Temaer Fødselsdag Mors dag Valentines dag Bryllup Årstiderne
Temaerne skifter og annonceres i lokalavisen
5
Kerne- og periferiydelser
Blomster Indpakning Levering med bud
6
Processer Ordrebestilling Udskrive faktura Modtage betaling
Kunde-henvendelse Udskrive faktura Klargøre bestilling Modtage betaling Levering Her ses opgaverne fra en kunde henvender sig til kunden betaler for sine varer
7
Dækker kunders behov Selvrealisering Ego-behov Sociale behov
8
SWOT Stærke sider Svage sider Dygtig blomsterbindere Beliggenhed
IT-kendskab Muligheder Trusler Leverandør til kommunes plejehjem Flora åbner i byen næste måned
9
Handlingsplan 2011 Medarbejdertilfredshedsundersøgelse Ekstern bistand
Aktivitet Medarbejdertilfredshedsundersøgelse Ressourcer Ekstern bistand Ansvarlig Butiksindehaver Deadline November 2011 Aktivitet Hvad vi l gøre for at opnå målet Resurser Tid og omkostninger Ansvar-lig Deadline Information Hvem skal orienteres
10
Udvider og flytter til Falen
Historik Åbner på Vesterbro Udvider og flytter til Falen Opkøbes af J. Hansen Åbner e-handel 1980 1991 1999 2006
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.