Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Julie Dalgaard Guldager
Adjunkt og Ph.d. studerende Julie Dalgaard Guldager Dialogsceance Idrætsprøven
2
Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætslærernes erfaringer med idrætsprøven
Idrætslærernes holdninger til idrætsprøven Idrætsprøven og læringspotentiale
3
Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og idrætslærerne
4
Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og idrætslærerne
5
Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og idrætslærerne
6
Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og idrætslærerne
7
Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og læringspotentiale
Er idrætsfag et læringsfag eller aktivitetsfag? Påvirker idrætsprøven bevægelsesglæden? ”Jamen det er jo lidt dobbelt, fordi nogle kan få lov til at shine i en prøve, men samtidig […] så er det jo også et pres, som ikke længere bare er et fag, hvor eleverne kan løbe rundt, […] lege og hygge sig.” (Idrætslærer)
8
Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og læringspotentiale
9
Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og læringspotentiale
10
Diskussionsspørgsmål
B: Hvad gør jeg i min idrætsundervisning, for at de elever der er udsat/mere fagligt svage, kan bibeholde deres bevægelsesglæde og få succesoplevelser i idræt? Hvad kan jeg gøre mere af? A: Hvor i din idrætsundervisning ser du, at idrætsprøven fremmer læringen i faget (konkrete eksempler)? Hvad kan du gøre mere af?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.