Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Julie Dalgaard Guldager

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Julie Dalgaard Guldager"— Præsentationens transcript:

1 Julie Dalgaard Guldager
Adjunkt og Ph.d. studerende Julie Dalgaard Guldager Dialogsceance Idrætsprøven

2 Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætslærernes erfaringer med idrætsprøven
Idrætslærernes holdninger til idrætsprøven Idrætsprøven og læringspotentiale

3 Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og idrætslærerne

4 Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og idrætslærerne

5 Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og idrætslærerne

6 Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og idrætslærerne

7 Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og læringspotentiale
Er idrætsfag et læringsfag eller aktivitetsfag? Påvirker idrætsprøven bevægelsesglæden? ”Jamen det er jo lidt dobbelt, fordi nogle kan få lov til at shine i en prøve, men samtidig […] så er det jo også et pres, som ikke længere bare er et fag, hvor eleverne kan løbe rundt, […] lege og hygge sig.” (Idrætslærer)

8 Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og læringspotentiale

9 Kapitel 11. Idrætsprøven Idrætsprøven og læringspotentiale

10 Diskussionsspørgsmål
B: Hvad gør jeg i min idrætsundervisning, for at de elever der er udsat/mere fagligt svage, kan bibeholde deres bevægelsesglæde og få succesoplevelser i idræt? Hvad kan jeg gøre mere af? A: Hvor i din idrætsundervisning ser du, at idrætsprøven fremmer læringen i faget (konkrete eksempler)? Hvad kan du gøre mere af?


Download ppt "Julie Dalgaard Guldager"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google