“ Microsoft Partner Network” Rebekka Musaeus, MPN Lead Microsoft.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
SharePoint /36 2 General SettingsPermissions and ManagementCommunications Titel, description and navigation Versioning settings Advanced settings.
Advertisements

Internationale relationer Udfordringer og opgaver Geoforum: Workshop om adresser 25. marts 2010.
Social media marketing: Position of the Nordic Consumer Ombudsmen EU Consumer Summit 1 and 2 April 2014 Henrik Øe Consumer Ombudsman Denmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community (SBSC) Udnytter du alle salgsmulighederne når du er ude og hos din kunde Thomas Sørensen.
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Integration til portalen og andre systemer Hvordan får vi økonomien til at hænge sammen med det ny setup? Hvad koster det og hvordan kan vi købe ind på.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
“ Microsoft Partner Network” Rebekka Musaeus, MPN Lead Microsoft.
Co-funded by the 7th Framework Programme of the European Commission through the contract T4ME, grant agreement no.: Præsentation af METASHARE –
Pinpoint.
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.
Din mikrofon er muted, så du kan ikke tale, men du kan stille spørgsmål via xx og jeg vil løbende holde øje med de spørgsmål som kommer ind – og prøve.
“Microsoft Partner Network”
Velkommen til Pre-launch Roadshow Claus Jul Christiansen Divisionschef, Server & Tools Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
Mød Microsoft 2004 Introduktion til Microsoft Partner Program med fokus på synlighed Jesper Herp Teamchef, Kompetence & Partnerprogrammer  Tidsplan 
Overgang fra BPOS til Office 365 for eksisterende BPOS-kunder
Giv medarbejderne adgang til centrale systemer – lige ind i Office Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Rebekka Musaeus - Projektkoordinator - SBSC.
Microsoft CRM Salgsagent seminar
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
“ Microsoft Partner Network” Rebekka Musaeus, MPN Lead Microsoft.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Enterprise Strategy Program
Office Systemet – muligheder for Partnere Thomas Schnegelsberg, Divisionschef Lone Lyth, Office Produktchef Jesper Osgaard, Teknisk Specialist.
Velkommen Microsoft Partner Update Dagens Program.
Work Smarter, Not Harder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Åbne Offentlige Data Advokat, partner Martin von Haller Grønbæk Virk Data Dag - Fra data til forretning 25. november 2014.
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Serverkonsolidering Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Christian Cletus Bjørn Eilertsen Microsoft CRM Strategy Briefing, 12. maj 2005.
Vælg layout 1. Højre klik uden for dit slide 2. Vælg et passende layout fra “drop ned” menuen 3. Bemærk at der findes 4 forskellige farvetemaer du kan.
MSBuild & Team Build i C#/C++ solutions VSTS ERFA d. 25 November.
Hvordan kommer jeg videre? Chefkonsulent Anders W. Madsen Microsoft Danmark.
1 QA and user research
Unlimited Mobility seminar august Hvordan vil vi støtte op om din forretning? Hvad forventer vi af dig? Hvad kan du forvente af os? Hvordan bliver.
TFS – Branching strategi
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Sikker og integreret infrastruktur Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
 Learning happens away from your desk!  Succeed and fail!  Start small!  ”Opportunities is missed by most people because it is dressed in overalls.
Forretning og Ledelse – Lektion 7
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Kjeld Svidt  Institut for Byggeri og Anlæg  Aalborg Universitet IT i Byggeriet Semester 6, kursusgang Databaser (1) Kjeld Svidt
OPERATIONEL ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 11.
Interview service in Statistics Denmark Structure and Surveys.
1 Game Industry Economics
OPERATIONEL ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 4.
Small Business Specialist Community - efterårets aktiviteter, kampagner og nye tiltag.
“ Microsoft Partner Network” Rebekka Musaeus, MPN Lead Microsoft.
IT-Universitetet i København Rued Langgaardsvej 7 DK-2300 København S ESP-Net The ESP Company Network Yvonne Dittrich IT-University in Copenhagen Software.
Mikkel deMib Svendsen Duplicate Content & Multiple Site Issue Mikkel deMib Svendsen
Standarder og ISO 9001 som ledelsesværktøj
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Socialforvaltningen Inclusion in Copenhagen The Special reform 6 March 2013 Nina Hemmersam, Head of department.
Insert picture: Click the icon and insert a picture from your folders. Right-click the picture and ”Send to back”. Change logo Right-click logo and select.
Det nye Office Fokus på Office 365 Forretningsmodeller.
C O N T R O L L E R F O R U M Kompetenceudvikling og læring i Danske Bank ”The ultimate competitive advantage lies in an organization’s ability to learn.
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 6TH OF OCTOBER 2015 AARHUS UNIVERSITET AU MASTER THESIS INFORMATION MEETING SOFIE VEJE AND JACOB BONDE.
Fremtidige muligheder
“Microsoft Partner Network”
Danske Musik- og Kulturskoleledere
Et mere fit ITS 2016, 2017  2021 ITS temamøde 17. Maj 2017.
IBM Software Group Underleverandør til IBM
Completing secondary education
Software Testing Software testing.
Er det muligt at foretage et sikkert valg?
Smart Data Tool (SDT) In Sales
Præsentationens transcript:

“ Microsoft Partner Network” Rebekka Musaeus, MPN Lead Microsoft

. Vi er på en rejse… Ændringer i maj (24. maj. 2010) - Hvad ændres? - Hvad skal du gøre? Ændringer til oktober (TBD 2010) - Hvad ændres? - Hvad skal du gøre?

Kompetencenavne før 24. maj 2010

Kompetencenavne efter 24. maj 2010 Small Business Midmarket Solution Provider

Maj 2010 Nye navne på kompetencer

Gamle eksamener udgår! Digital Marketing  Ny kompetence, som kommer til næste forår Information Worker Solutions  Project & Portfolio Management Enterprise Project Management Licensing Solution  Software Asset Management Software Asset Management GAMLE eksamener udgår!! Kravet følger gentegning. Tjek jeres eksamener, opgrader hvis nødvendigt - fanen Network Membership - competencies

Gældende eksamener Project & Portfolio Management Software Asset Management

Sammenlign med status i Partner Membership Center

MPN til oktober - Hvorfor overhovedet ændringer?

Nu og i fremtiden Gold Certified Partner Certified Partner Registered Member

Branding af partnere Partnere vil i fremtiden få bedre mulighed for at differentiere sig via Microsoft Partner Network (markedsføring & netværk) Nyt logo vil blive tilgængelig efter oktober 2010 – såfremt partneren efterlever de kommende MPN krav. Nuværende logo forsvinder 6 måneder efter MPN logoer lanceres (oktober 2010). ADVANCED Portals & Collaboration ADVANCED Business Intelligence Services Ready com Phone: Cell: Fax: John Partner Job Title Street Address Suite Number City Zip code Kompetencer i Microsoft Partner Network – mere fokus på ”how customers buy”

12Microsoft Confidential * Competency Specific refers to a range of specialized competencies that a partner can achieve with core and advanced Community Core Advanced Advanced – Competency Specific* Core - Competency Specific* WebSpark BizSpark Action Pack (SP, D&D) Approach Større %-del af fordelene vil være kompetencespecifikke Mere relevans i forhold til den enkelte kompetence / det enkelte forretningsområde Benefit Value Partner Commitment MPN fordele - design Subscriber

Fordele

MPN fordele - Core 14 PlanPlan EnableEnable SellSell Create Demand RetainRetain CompetencyAdvanced Competency (Beginning October 2010) Career Resources Students 2 Business Customized Newsletters and RSS Feeds (using exact target) Career Resources Students 2 Business Customized Newsletters and RSS Feeds (using exact target) Internal Use Software (Detail available upon request) Test/Dev Software: 5 VS Premium w/MSDN TechNet Partner Learning Center Targeted Learning Paths (by partner type) Practice Builder and Practice Accelerator Internal Use Rights ++ (Detail available upon request) Test/Dev Software: 10 VS Premium with MSDN TechNet Partner Learning Center Customized and Targeted Learning Paths (by partner type) Practice Builder, Services Ready and Practice Accelerator Marketplace Prioritization MSFT Pinpoint High Partner Marketing Center Marketplace Prioritization MSFT Pinpoint Top Partner Marketing Center Channel Incentives BPOS: Partner Fee (12% initial, 6% recurring = 18% total 1 st year – 6% each year as long as they are in the program), 250 free seats Microsoft Financing Sales Skills Training Partner Sales Tools & Resources Demo Showcase License Wise Coverage: eligible for Opportunity Support Channel Incentives BPOS: Partner Fee (12% initial, 6% recurring = 18% total 1 st year – 6% each year as long as they are in the program), 250 free seats Deal Reg Rebate Incentives (select competencies) Sales Skills Training Partner Sales Tools & Resources Demo Showcase License Wise Coverage: eligible for PAM/TPAM PSP Activation Kit Customer Opportunity Insights Tool 20 total Phone-based advisory hours, plus unlimited deal related support* Online Support Experience (including OTC) 5- Pack Break/Fix incidents Unlimited BCPS * Note: Deals must be of a specified amount or greater and registered in the Deal Registration system 50 total Phone-based advisory hours, plus unlimited deal related support* Online Support Experience (including OTC) 5 Pack Break/Fix incidents Unlimited BCPS * Note: Deals must be of a specified amount or greater and registered in the Deal Registration system CSAT ServiceService

Competency level Tekniske Kompetencer Seneste produktversion To Microsoft Certified Professionals (MCP’er) eller Test af produkt (ISV) Salg/marketing – Kompetencer Microsoft Volume Licensing online training and assessments, 1 pers. Sales and marketing online training and assessments, 1 pers. Kunder Tre kundereferencer Beløb Årligt fee på ca. 2000$

Advanced Competency (Oktober 2010) Tekniske Kompetencer Seneste produktversion 4 MCITP’er eller “Advanced” test af produkt (ISV) eller test af produkt + 2 MCITP’er (ISV) Businessplan Partner Solution Plan og omsætningskrav Salg/marketing kompetencer Microsoft Volume Licensing online training and assessments, 1 pers. Sales and marketing online training and assessments, 2 pers. Kunder Fem kundereferencer Kundetilfredshedsundersøgelse (CSAT) Beløb “Advanced” årligt fee på ca. 4000$

Oktober 2010 – Project & Portfolio Management

Oktober 2010 – Software Asset Management

MPN Transition Tool – Landing Page

MPN Transition Tool – Transition Path Summary

appendix

appendix

Træningsressourcer: Uddannelsespartnere: Readiness flyersReadiness flyers: Pt. ligger der flyers for kompetencerne Unified Communication, Server Platform, Business Intelligence samt Portal & Collaboration. Flere er på vej!

Flyv videre med succes! - Hvordan kan partneren bedst forberede sig Hold certificeringer opdateret, opgrader til It-Pro niveau Customer Satisfaction Index Krav for Gold Partnere Hold dig orienteret: på partnerbloggen, partnerbloggen i nyhedsbreve, LinkedIn eller via din PAM nyhedsbreveLinkedInnyhedsbreveLinkedIn Vurder om et tættere partnerskab er noget der kan gavne din forretning Afdæk dine muligheder og behov.

Hjælp – Det Regionale Service Center Spørgsmål om: Gentegning Tildeling af Partnerpoint Registrering af medarbejdere Anvendelse af programfordele MSPP - Krav og retningslinjer Program ”udfordringer” CSAT