Christian Cletus Bjørn Eilertsen Microsoft CRM Strategy Briefing, 12. maj 2005.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community (SBSC) Udnytter du alle salgsmulighederne når du er ude og hos din kunde Thomas Sørensen.
Advertisements

HK/Samdata 22. august 2013 Janus Boye
Effektive procedurer med integrerede webservices Applikationer til Office - Smart Clients Case: Digitalt Forvaltningstjek hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
Værdi gennem intelligente beslutninger. SalgMarketing Kunde Service Intelligente beslutninger gennem moduler Tilføjer værdi til eksisterende systemer.
Introduktion til ASP.NET 2 Michell Cronberg Microsoft MVP, MCAD TechTalks hos Microsoft.
Integration til portalen og andre systemer Hvordan får vi økonomien til at hænge sammen med det ny setup? Hvad koster det og hvordan kan vi købe ind på.
Vækstvirksomheders udfordringer
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead - eCommerce.
Forretningsudvikling med IT
E-commerce hos Bon’A Parte
Services Services som fundament for virksomhedens infrastruktur
Snigpremiere: Styrk dit beslutningsgrundlag med Microsofts nye Business Intelligence platform Mads Kjærsgaard og Jesper Priskorn Business Intelligence,
Microsoft.NET og Web Services Søren Hebsgaard Group Manager Developer Platform Strategy Group Microsoft Danmark.
Udvikling med Microsoft 2007 Office System Michell Cronberg Microsoft MVP, MCT, MCAD ISV Innovation Day 2006 ServerServer.
Udvikling med Microsoft 2007 Office System Michell Cronberg Microsoft MVP, MCT, MCAD ISV Innovation Day 2006 KlientKlient.
Microsoft Sikkerhed Fundamentet for den moderne IT-udvikling.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
WorldIQ A/S - Technology Briefing
Giv medarbejderne adgang til centrale systemer – lige ind i Office Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Hvordan kommer jeg videre ? Stig Bruun-Andersen Løsningsspecialist IT Infrastructure Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
Mød Microsoft – for udviklere & arkitekter Introduktion til ASP.NET 2.0 Jeppe Rørbæk Rambøll Informatik
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Kristian F. Thomsen infrastructure specialist i edgemo Claus Egeberg-Gjelstrup infrastructure specialist i edgemo
IKEA Vision A skabe en bedre hverdag for de mange mennesker
CRM !? ”CRM handler sådan set bare om at behandle kunderne ordentligt og samtidig kun bruge energi på dem, hvor det kan betale sig.” - Claus Due, 2003.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Stil og smag John Paulin Hansen WEB 1, ITU, marts 2000.
Serverkonsolidering Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
Folksonomier: når brugerne samarbejder Eller Folksonomier: Når samarbejde mellem brugere er indlejret i informationssystemerne.
Hvordan kommer jeg videre? Chefkonsulent Anders W. Madsen Microsoft Danmark.
Komplet virksomhedsløsning fra Microsoft Adel Ali Zabair Technical Specialist Microsoft Danmark Flemming Rand Teamleder Microsoft.
Sikker og integreret infrastruktur Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Indhold Opsummering Opsummering  Standardisering, sikkerhed, forbedret administration & vedligehold, øget produktivitetsmuligheder = omkostningsbesparelser.
Informationssøgning Eksempler på nyttige hjemmesider.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Forretning og Ledelse – Lektion 7
Office kampagne Partnertræningsdag Gitte Casparij Marketing Manager, Small Business
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Kjeld Svidt  Institut for Byggeri og Anlæg  Aalborg Universitet IT i Byggeriet Semester 6, kursusgang Databaser (1) Kjeld Svidt
OPERATIONEL ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 11.
Microsoft SQL server og SAP forretningsløsninger Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Interview service in Statistics Denmark Structure and Surveys.
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
OPERATIONEL ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 4.
Leif Vestergaard Adm. direktør, EG A/S Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet.
ANALYSE AF WEBADFÆRD - OAW OAW – LEKTIONSGANG 4. ANALYSE AF WEBADFÆRD - OAW SUMMARY, LECTURE 3 (Extended) Common Log File Format Host, Ident, Authuser,
Mikkel deMib Svendsen Duplicate Content & Multiple Site Issue Mikkel deMib Svendsen
Standarder og ISO 9001 som ledelsesværktøj
1 Pulse check Project Half Double. 2 Pulse Check – let’s start with the baseline 1.Are you confident that your current work is creating impact for the.
Ole Kjeldsen Direktør, Platform & Udviklere Microsoft Danmark … a.k.a. Software + Services Hvorfor, Hvordan &
Det nye Office Fokus på Office 365 Forretningsmodeller.
Microsoft Danmark Thomas Halse Partner Technology Strategist.
Ledende oversygeplejerske Arne Brehm Høj Afdeling for Operation og Anæstesiologi Sydvestjysk Sygehus.
Database Some walk through lv/ Figures & some text from: © Pearson Education Limited 1995,
Effektiv vækst - Workshop
THE MENTORING JOURNEY.
Arbejd Overalt - Workshop
Completing secondary education
Dansk HL7 CDA profil til deling af aftaler Data i en aftale
Software Testing Software testing.
MaaS i Europe Rasmus Lindholm.
Hvordan kommer min virksomhed videre?
Hvor er værdien af intern kommunikation?
Intranet & Portaler Tonny Rønnow Business Productivity Advisor
FEANTSA Policy Conference – May 31st 2019
Smart Data Tool (SDT) In Sales
Præsentationens transcript:

Christian Cletus Bjørn Eilertsen Microsoft CRM Strategy Briefing, 12. maj 2005

Agenda Strategisk, Analytisk og Praktisk CRM Strategisk, Analytisk og Praktisk CRM  En kort præcisering og oplæg til CRM Microsoft CRM Microsoft CRM  Et nøgleprodukt for Microsoft Demonstration af 5. udvalgte funktionsområder Demonstration af 5. udvalgte funktionsområder Sikkerheden i Microsoft CRM Sikkerheden i Microsoft CRM Microsoft CRM Roadmap Microsoft CRM Roadmap Case historie : Better Partner Performance hos GN Netcom Case historie : Better Partner Performance hos GN Netcom

Microsoft CRM Microsoft CRM Intelligent and easy business solutions that enable extraordinary customer experiences Reflects the way you do business Affordable adaptability & process automation Works the way your IT expects it to Simplified management, increased performance & reliability Works the way you do Natural fit for business users

Utilfredshed med Utilfredshed med produktet 14% produktet 14% Pris9 % Pris9 % Ny kontaktperson5 % Ny kontaktperson5 % Flytter3 % Flytter3 % Død1 % Død1 % Ligegyldighed68 % Ligegyldighed68 % Utilfredshed med Utilfredshed med produktet 14% produktet 14% Pris9 % Pris9 % Ny kontaktperson5 % Ny kontaktperson5 % Flytter3 % Flytter3 % Død1 % Død1 % Ligegyldighed68 % Ligegyldighed68 % Derfor skifter kunden leverandør Kilde: McKinsey Quarterly

Hvad vil du med CRM i din forretning ?

Ledelse og styring Videndeling Markedsføring Indiv. kundeservice Bundlinie Hvad driver virksomhedens interessen for CRM?

Ordrehåndtering LedelseMarketing Kundeservice Internt salg Eksternt salg Salgssupport Kunden Visionen for mange CRM projekter Reception Logistik

3 slags CRM i rækkefølge Analytisk CRM Viden om kunderne, deres købsmønster og relationen Viden om kunderne, deres købsmønster og relationen Strategisk CRM Træffer valg, om hvor og hvordan ressourcerne anvendes bedst Træffer valg, om hvor og hvordan ressourcerne anvendes bedst Praktisk CRM Den daglige indsats gennem kundekontakt og markedsføring Den daglige indsats gennem kundekontakt og markedsføring

Microsoft CRM – et nøgleprodukt for Microsoft Et strategisk produkt fra Microsoft Business Solutions Et strategisk produkt fra Microsoft Business Solutions Investeret mere end 3-års udviklingsarbejde Investeret mere end 3-års udviklingsarbejde Naturlig sammenhæng med Microsoft produkterne Office og Windows Naturlig sammenhæng med Microsoft produkterne Office og Windows Findes på dansk og yderligere 18 sprog i 53 lande Findes på dansk og yderligere 18 sprog i 53 lande Anvendes allerede af over 3500 virksomheder på tværs af brancher Anvendes allerede af over 3500 virksomheder på tværs af brancher

Microsoft CRM kerneområder Intelligent og nem løsning der skaber en ekstraordinær brugeroplevelse i den operationelle hverdag med CRM Udnytter Microsoft investeringen Baseres på og udnytter Windows og Office pakken Workflow Automatiseringen af dagligdagens opgaver Mobilitet Mulighed for at tage relevante data med på PC eller telefon Tager udgangspunkt I Office Nemt, kendt og en del af dagligdagen

En stærk CRM platform Salgsstyring Call Center KontaktstyringRapportering Case Håndtering Aktivitetsstyring Platform Workflow Outlook, Offline & Web adgang Sikkerhed Add Value Partner implementering – Microsoft Support Microsoft CRM udvikling ISV/Partner Udvikling CRM for MedicalDistributionSælgerensoverfrakkeSharepointKollaborativCRMOn-siteservice Effektiv Salg og Marketing baseret 1-1markedsføring… Sikkerhed Data migrering Webservices & SOA

Microsoft CRM 1. CRM – a natural part of your day 2. Calendar and activity management in outlook – both online and offline 3. Automating everyday processes in your business 4. Simple overview of sales- and service targets for everyone 5. A CRM system you can use everyday also from Word, Excel and Outlook

Single Sign On (SSO) for all network applications Single Sign On (SSO) for all network applications Single point of administration across entire Windows network Single point of administration across entire Windows network Role and CRM object-based security Role and CRM object-based security NetworkResources BusinessUnits Teams Sales Yourcompany.com Sales Data CustomerInformation Issue Tracking Service Managing users and securing customer data

GN Netcom CRM proces “Ready to buy” Link to lead details are ed to the partner. The partner will communicate and close the deal directly with the end user The partner is able to Logon to the web site to update & monitor all their opportunities that has been routed to them Reports are generated Based on passed leads and partner revenue Management can create”On- Demand” Reports Everybody, including management, can follow up directly in Microsoft CRM End Users submit the ”ready to buy” web form Leads are automatically Generated in the Microsoft CRM database Confirmation is sent to End-User Based on automatic ”Workflow rules”, the leads are assigned to different sales reps. Sales Reps. assigns a partner for the lead

Sales activities & pipeline Sales activities & pipeline Case management Case management Call Center Call Center Contact Management Contact Management Workflow Engine Workflow Engine Sales for Outlook Sales for Outlook Web Client access Web Client access SDK on MSDN SDK on MSDN Export/Import Tool Export/Import Tool Data Migration Tool Data Migration Tool Now 12 months Future Microsoft CRM - Kilimanjaro  Office Integration  Additional fault tolerance for Enterprise setup  Customer Collaboration  Self Service  Enhanced Business Process Automation  Data Management and Business Analytics Next major release coordinated with: Roadmap =shipped CRM Mobile 1.2 for Pocket CRM Mobile 1.2 for Pocket Office Information Bridge Office Information Bridge Outlook Enhancements Outlook Enhancements Redeployment Tool Redeployment Tool Microsoft CRM – 3.Gen Microsoft CRM – 3.Gen Simplified Set-Up Simplified Set-Up SOA dev. Platform SOA dev. Platform Flexible data model Flexible data model Service Scheduling Service Scheduling Marketing Campaigns Marketing Campaigns Scalability Scalability

Key Take Aways - Microsoft CRM Key Take Aways - Microsoft CRM Intelligent and easy business solutions that enable extraordinary customer experiences Reflects the way you do business Affordable adaptability & process automation Works the way your IT expects it to Simplified management, increased performance & reliability Works the way you do Natural fit for business users

Bjørn Eilertsen, Microsoft Questions?

©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.