Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Hvordan kommer jeg videre ? Stig Bruun-Andersen Løsningsspecialist IT Infrastructure Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Hvordan kommer jeg videre ? Stig Bruun-Andersen Løsningsspecialist IT Infrastructure Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark."— Præsentationens transcript:

1

2 Hvordan kommer jeg videre ? Stig Bruun-Andersen Løsningsspecialist IT Infrastructure Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark

3 Management er som en Slankekur Du skulle ha startet for flere år siden og den slutter aldrig Men det er aldrig for sent at starte

4 Management er som en slankekur Størstedelen er mentalt Størstedelen er mentalt MOM SMS MOM SMS Konsulent Konsulent Akute problemer Akute problemer 99999.9999 99999.9999 SLA SLA ITIL / MOF ITIL / MOF Et hvert niveau er ok hvis det er et valg Et hvert niveau er ok hvis det er et valg Størstedelen er mentalt Størstedelen er mentalt Kondi cykel & Sko Kondi cykel & Sko Træner Træner Blodssmag Blodssmag Livsstil Livsstil Dine Mål Dine Mål Stop & Pulsur Stop & Pulsur Jeg burde tabe mig men vil ikke undvære bøf & vin Jeg burde tabe mig men vil ikke undvære bøf & vin

5 Næste skridt Start processen Start processen Vurder dine ambitioner Vurder dine ambitioner  Økonomiske og Ressourcemæssigt Find en holdkaptajn Find en holdkaptajn  Find en partner  Klare defineret mål er en forudsætning Microsoft kan hjælpe i denne proces Microsoft kan hjælpe i denne proces  SS / TS / SC

6 Microsoft Operations Manager in – a - BOX En færdig pakke der specifik overvåger Activ Directory leveres af udvalgte Microsoft Partner. En færdig pakke der specifik overvåger Activ Directory leveres af udvalgte Microsoft Partner. Formålet med pakken er, at det skal være nemt, simpelt og pris billigt at implementere, samt at sætte fælles mål. Formålet med pakken er, at det skal være nemt, simpelt og pris billigt at implementere, samt at sætte fælles mål. Fælles evaluering af projektet efter aftalt tid. Fælles evaluering af projektet efter aftalt tid.  Jer, Jeres partner og Microsoft

7 Hvem kan jeg kontakte? Din sædvanlige kontaktperson hos Microsoft Din sædvanlige kontaktperson hos Microsoft Stig Bruun-Andersen, Solution Sales Stig Bruun-Andersen, Solution Sales  40 90 41 15  StigB@Microsoft.com

8 Der kan være 100 andre steder at starte…. Microsoft Operations Manager Microsoft Operations Manager  Windows 2000  Exchange  SQL Systems Management Server Systems Management Server Application Center Application Center

9 Microsoft Management Summit 2003 March 18-21, 2003 – Mandalay Bay Resort and Casino, Las Vegas, USA March 18-21, 2003 – Mandalay Bay Resort and Casino, Las Vegas, USA  Conference Highlights, you can look forward to:  Over 66 sessions with extensive technical content.  Access to Microsoft product and program managers.  Situations-training and hands-on labs.

10 Husk Vores infrastruktur bliver aldrig mere stabil end de mennesker som driver den. Metoder og processer er alt Metoder og processer er alt Mere end 80% af alle nedbrud skyldes menneskelige fejl Mere end 80% af alle nedbrud skyldes menneskelige fejl

11


Download ppt "Hvordan kommer jeg videre ? Stig Bruun-Andersen Løsningsspecialist IT Infrastructure Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google