Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Alexander, Lasse og Martin
Kom/IT årsprøve Alexander, Lasse og Martin
2
Indhold Projektbeskrivelse Budskabet Målgruppe
Den udvidet kommunikationsmodel Kampagneide og produkt
3
Budskabet Overordnet budskab: Gå til tandlægen regelmæssigt
Unge skal være opmærksom på at man skal huske at melde sig ind til en tandlæge. Unge skal være opmærksomme på at det er billigere, at gå til tandlæge regelmæssigt, end at gå til tandlægen med huler i tænderne.
4
Minerva model Det violette segment er det vores målgruppe er i
5
MålgruppeAnalyse Vores målgruppe som er håndværkere, tilhører den violette segment Disse personer er personer som for det mest gør-det-selv Erhvervsuddannet Elsker biler Tilhænger af foreninger og sportsklubber
6
Den udvidet kommunikationsmodel
Indkodning hvordan jeg præsenterer mit budskab Afkodning hvordan modtagerne ser mit budskab
7
Produktet
8
Plakat opslag På bagsiden af busser På bus stopsteder På bilbords
På bannere til en sportskamp
9
Det gennemtænkende
10
AIDA modellen på vores plakat
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.