Download præsentationen
Offentliggjort afSebastian Danielsen Redigeret for ca. et år siden
1
Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE
Udarbejdet af: nn
2
Indhold Problematik Løsningsforslag Konsekvenser
3
Problematik og Løsningsforslag
Vision ↔ praksis En mere snæver målgruppe
4
En mere snæver målgruppe
Segmentering: Demografiske kriterier - køn - alder Psykografiske kriterier - brugergrupper - brugssituation Adfærdskriterier - Minerva-modellen
5
En mere snæver målgruppe
Moderne BLÅ GRØN Pragmatisk GRÅ Idealistisk VIOLET ROSA Traditionel
6
En mere snæver målgruppe
Definition af ny målgruppe: ” Mænd og kvinder i alderen år, der er eliteidrætsudøvere primært indenfor løb, cykling og triatlon og som tilhører det blå segment”
7
Korrigeret mission Mission 2004: Mission i dag:
”Newline udvikler ultimative betingelser for aktive mennesker på alle niveauer og sætter dem i stand til at yde deres bedste og nå nye mål.” ( Kilde: ) Mission i dag: ”Newline udvikler ultimativ beklædning til eliteidrætsudøvere, som sætter dem i stand til at yde deres bedste og nå nye mål.”
8
Konsekvenser Newline opnår deres vision:
”ét navn – ét symbol – én identitet”
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.