Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE"— Præsentationens transcript:

1 Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE
Udarbejdet af: nn

2 Indhold Problematik Løsningsforslag Konsekvenser

3 Problematik og Løsningsforslag
Vision ↔ praksis En mere snæver målgruppe

4 En mere snæver målgruppe
Segmentering: Demografiske kriterier - køn - alder Psykografiske kriterier - brugergrupper - brugssituation Adfærdskriterier - Minerva-modellen

5 En mere snæver målgruppe
Moderne BLÅ GRØN Pragmatisk GRÅ Idealistisk VIOLET ROSA Traditionel

6 En mere snæver målgruppe
Definition af ny målgruppe: ” Mænd og kvinder i alderen år, der er eliteidrætsudøvere primært indenfor løb, cykling og triatlon og som tilhører det blå segment”

7 Korrigeret mission Mission 2004: Mission i dag:
”Newline udvikler ultimative betingelser for aktive mennesker på alle niveauer og sætter dem i stand til at yde deres bedste og nå nye mål.” ( Kilde: ) Mission i dag: ”Newline udvikler ultimativ beklædning til eliteidrætsudøvere, som sætter dem i stand til at yde deres bedste og nå nye mål.”

8 Konsekvenser Newline opnår deres vision:
”ét navn – ét symbol – én identitet”


Download ppt "Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google