Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afDagmar Lorentzen Redigeret for ca. et år siden
1
Fødekæden Marketing Web Markedsføring PR Netværk: Events, messer m.v. Direkte kontakt Telefonsalg Rundvisning Opfølgning på tilmelding Kurset Kommunikation Personale og forstander Rammer Evaluering Opfølgning Kursister Elever Elevforening
2
Position Højskolerne ønsker at indtage: Menneskelig Talentudvikling Budskab hvormed Højskolerne positionerer sig: Find det, du er god til
11
Fødekæden Marketing Web Markedsføring PR Netværk: Events, messer m.v. Direkte kontakt Telefonsalg Rundvisning Opfølgning på tilmelding Kurset Information Personale og forstander Rammer Evaluering Opfølgning Kursister Elever Elevforening
12
Tragtøvelse Individuel refleksion – 10 min. Skriv 10 bud på hvorledes skolen kan styrke fødekæden ift Direkte kontakt, Kurset og Opfølgning (skriv 1 bud på hver post-it) Samtale i par – 10 min. Dialog. De 6 til 8 vigtigste fælles bud noteres. 4 mandsgrupper - 20 min. Dialog. Bliv enige om 3 til 6 bud og placér dem på planchen. PAUSE. Alle – 30 min. Præsentation af bud ved repræsentant fra hver gruppe. Dialog. Mål: 1 til 2 konkrete forslag til optimering af: Direkte kontakt, Kurset og Opfølgning, som kan implementeres, når I kommer hjem. Alle – 30 min. Opsummering og generel debat om fødekæden ? Gem alle post-it
13
Informationsseminar 2011 Fokus på fødekæden og marketing. Du er velkommen sammen med højskoleskolens informationsmedarbejder og forstander. Nørgaards Højskole d. 6. og 7. april
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.