Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afFrederikke Mikkelsen Redigeret for ca. et år siden
1
Flowchart for eksisterende site
2
Problemer med eksisterende site Dobbelt navigation uden konsekvens –Nyheder og Aktiviteter Virker ikke i Netscape Inkonsekvens i markering af links, –Nogle steder links, andre ikke Manglende segmentering i fht. Målgruppen Hvem er målgruppen i øvrigt?
3
Opbygning af nyt site Brugere guides hen til relevante informationer efter interesseområder Almen information er samlet til glæde for journalister og andre interesserede ”Kontakt os” knapperne er målrettede
4
Flowchart for nyt site
5
Flowchart for G+
6
Nyheder og aktiviteter Opdatering en selvfølge – i modsætning til det nuværende site! Forskellige brugere har bedre mulighed for at finde relevante nyheder. Produktspecifikke nyheder findes under produkter! Bredere
7
Job og Karriere Øge servicering af potentielle ansøgere Tiltrække flere ansøgere (f.eks. Næsten færdiguddannede kandidater) Mulighed for at ansøge direkte på sitet Intern mobilisering Fokus på efteruddannelse
8
Om Grundfos Alt det kedelige Intranettet (på internettet)
9
Hvad laver Grundfos Hvad er en pumpe? –Pumper for dummies Profilering –Pumpe=Grundfos Til den uvidende forbruger, gymnasieeleven osv.
10
Produkter Ønsker at integrere Grundfos i kundens dagligdag –Uddannelse: nye produkter, anvendelse, cases –Avanceret søgefunktion –Online bestilling af varer Målrettet information, segmentering af kunder Login til G+ klubben
11
G+ Login til G+ klubben +login sikrer at information kan målrettes kunden +mere og bedre information +loyalitetsskabende –login kan virke afkrækkende
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.