Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager."— Præsentationens transcript:

1 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision Produktion og Logistik

2 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Virksomheden, kunder, medarbejdere, leverandører:  Daloons indtjening og succes vil være drevet af vores fokus på at opfylde kundernes behov gennem kvalitet, leveringssikkerhed og fornyelse

3 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Virksomheden, kunder, medarbejdere, leverandører:  Daloons indtjening og succes vil være drevet af vores fokus på at opfylde kundernes behov gennem kvalitet, leveringssikkerhed og fornyelse

4 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Virksomheden, kunder, medarbejdere, leverandører:  Daloons indtjening og succes vil være drevet af vores fokus på at opfylde kundernes behov gennem kvalitet, leveringssikkerhed og fornyelse  Vi mener, at det primært er kunderne, der kan give os sikkerhed i jobbet. Vor succes er direkte forbundet med vores evne til opfyldelse af kundernes forventninger til vore dybfrostprodukter

5 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Virksomheden, kunder, medarbejdere, leverandører:  Daloons indtjening og succes vil være drevet af vores fokus på at opfylde kundernes behov gennem kvalitet, leveringssikkerhed og fornyelse  Vi mener, at det primært er kunderne, der kan give os sikkerhed i jobbet. Vor succes er direkte forbundet med vores evne til opfyldelse af kundernes forventninger til vore dybfrostprodukter  Vi vil udvælge og samarbejde med leverandører, som kan og vil leve op til de af Daloon stillede krav. Indgå partnerskab med strategisk vigtige leverandører og derigennem understøtte Daloons løbende produkt- og procesoptimering

6 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Virksomheden, kunder, medarbejdere, leverandører:  Daloons indtjening og succes vil være drevet af vores fokus på at opfylde kundernes behov gennem kvalitet, leveringssikkerhed og fornyelse  Vi mener, at det primært er kunderne, der kan give os sikkerhed i jobbet. Vor succes er direkte forbundet med vores evne til opfyldelse af kundernes forventninger til vore dybfrostprodukter  Vi vil udvælge og samarbejde med leverandører, som kan og vil leve op til de af Daloon stillede krav. Indgå partnerskab med strategisk vigtige leverandører og derigennem understøtte Daloons løbende produkt- og procesoptimering  Daloon ønsker at fastholde, videreudvikle og tiltrække kvalificerede medarbejdere

7 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Daloon vil udvikle en kunde-, resultat- og procesorienteret organisation, hvor tværor- ganisatorisk samarbejde i teams uden grænser betragter hinanden som interne kunder og leverandører og søgen efter løbende forbedringer er en naturlig del af alles job

8 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Daloon vil udvikle en kunde-, resultat- og procesorienteret organisation, hvor tværor- ganisatorisk samarbejde i teams uden grænser betragter hinanden som interne kunder og leverandører og søgen efter løbende forbedringer er en naturlig del af alles job  Hver eneste medarbejder forstår sin rolle i visionen, og hver enkelt afdeling har klare præstationsmål, som afdelingen selv opstiller for eget arbejde

9 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Daloon vil udvikle en kunde-, resultat- og procesorienteret organisation, hvor tværor- ganisatorisk samarbejde i teams uden grænser betragter hinanden som interne kunder og leverandører og søgen efter løbende forbedringer er en naturlig del af alles job  Hver eneste medarbejder forstår sin rolle i visionen, og hver enkelt afdeling har klare præstationsmål, som afdelingen selv opstiller for eget arbejde  Vi mener, at information og kommunikation er vigtigt og skal derfor strømme frit og vedvarende gennem organisationen

10 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Daloon vil udvikle en kunde-, resultat- og procesorienteret organisation, hvor tværor- ganisatorisk samarbejde i teams uden grænser betragter hinanden som interne kunder og leverandører og søgen efter løbende forbedringer er en naturlig del af alles job  Hver eneste medarbejder forstår sin rolle i visionen, og hver enkelt afdeling har klare præstationsmål, som afdelingen selv opstiller for eget arbejde  Vi mener, at information og kommunikation er vigtigt og skal derfor strømme frit og vedvarende gennem organisationen  Alle ansatte har lige muligheder for at blive hørt og forventes at støtte op om det, de er med til at skabe

11 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Vi mener, at ledere leder ved at:

12 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Vi mener, at ledere leder ved at:  sørge for, at den retning, der skal arbejdes hen imod, er klar for alle

13 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Vi mener, at ledere leder ved at:  sørge for, at den retning, der skal arbejdes hen imod, er klar for alle  etablere forventninger

14 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Vi mener, at ledere leder ved at:  sørge for, at den retning, der skal arbejdes hen imod, er klar for alle  etablere forventninger  sikre, at denne retning og disse forventninger bliver omsat til håndgribelige, synlige mål

15 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Vi mener, at ledere leder ved at:  sørge for, at den retning, der skal arbejdes hen imod, er klar for alle  etablere forventninger  sikre, at denne retning og disse forventninger bliver omsat til håndgribelige, synlige mål  følge op på målene

16 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Vi mener, at ledere leder ved at:  sørge for, at den retning, der skal arbejdes hen imod, er klar for alle  etablere forventninger  sikre, at denne retning og disse forventninger bliver omsat til håndgribelige, synlige mål  følge op på målene  tilbagemelde

17 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Vi mener, at ledere leder ved at:  sørge for, at den retning, der skal arbejdes hen imod, er klar for alle  etablere forventninger  sikre, at denne retning og disse forventninger bliver omsat til håndgribelige, synlige mål  følge op på målene  tilbagemelde  Alle omkostninger behandles som investeringer. Ansvarlighed er hver eneste medarbejders ansvar, som dokumenteres igennem vort daglige arbejde

18 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Vi mener, at ledere leder ved at:  sørge for, at den retning, der skal arbejdes hen imod, er klar for alle  etablere forventninger  sikre, at denne retning og disse forventninger bliver omsat til håndgribelige, synlige mål  følge op på målene  tilbagemelde  Alle omkostninger behandles som investeringer. Ansvarlighed er hver eneste medarbejders ansvar, som dokumenteres igennem vort daglige arbejde  Vore integrerede systemer for logistik, produktion, pakning, lager, vedligeholdelse, administration og kvalitet hjælper os med effektiv overvågning, kontrol og løbende forbedringer af vore processer, så vi hele tiden kan forbedre præstationen, hvad angår levering af dybfrostprodukter til alle vore kunder

19 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Samarbejde, holdninger og adfærd i hele organisationen:  Vores medvirken i tilvejebringelse af stærke kvalitetsprodukter er det middel, hvormed vi opfylder vore kunders behov. Vores evne til at producere og levere disse produkter strækker sig gennem hele organisationen.

20 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Forventninger til alle medarbejdere i Produktion og Logistik:  Vore kunder foretrækker at gøre forretninger med os. Dette forhold er baseret på vores evne til effektivt at tilfredsstille vore kunder gennem den pålidelighed, hvormed vi effektuerer deres ordre, konsekvent, præcist og fejlfrit. Vi leverer konsekvent de rigtige kvalitetsprodukter i den rigtige mængde på rette tid og sted og til en konkurrencedygtig fremstillingspris

21 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Forventninger til alle medarbejdere i Produktion og Logistik:  Vore kunder foretrækker at gøre forretninger med os. Dette forhold er baseret på vores evne til effektivt at tilfredsstille vore kunder gennem den pålidelighed, hvormed vi effektuerer deres ordre, konsekvent, præcist og fejlfrit. Vi leverer konsekvent de rigtige kvalitetsprodukter i den rigtige mængde på rette tid og sted og til en konkurrencedygtig fremstillingspris  Vi er alle involverede i at skabe en sikker og sund virksomhed ved løbende at forbedre vort arbejdsmiljø samt ved at mindske vores samlede miljøbelastning

22 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Forventninger til alle medarbejdere i Produktion og Logistik:  Vore kunder foretrækker at gøre forretninger med os. Dette forhold er baseret på vores evne til effektivt at tilfredsstille vore kunder gennem den pålidelighed, hvormed vi effektuerer deres ordre, konsekvent, præcist og fejlfrit. Vi leverer konsekvent de rigtige kvalitetsprodukter i den rigtige mængde på rette tid og sted og til en konkurrencedygtig fremstillingspris  Vi er alle involverede i at skabe en sikker og sund virksomhed ved løbende at forbedre vort arbejdsmiljø samt ved at mindske vores samlede miljøbelastning  Vi producerer, opbevarer og leverer kvalitetsbetonede dybfrostprodukter, som altid er sikre og i overensstemmelse med kundernes specifikationer og i henhold til virksomhe- dens egenkontrol i forhold til HACCP og øvrige kvalitetssystemer

23 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Forventninger til alle medarbejdere i Produktion og Logistik:  Vi forventer, at denne organisations ledere spiller en aktiv rolle i opnåelse af denne vision ved at:

24 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Forventninger til alle medarbejdere i Produktion og Logistik:  Vi forventer, at denne organisations ledere spiller en aktiv rolle i opnåelse af denne vision ved at:  hjælpe med at formulere deres egne understøttende målsætninger

25 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Forventninger til alle medarbejdere i Produktion og Logistik:  Vi forventer, at denne organisations ledere spiller en aktiv rolle i opnåelse af denne vision ved at:  hjælpe med at formulere deres egne understøttende målsætninger  engagere deres medarbejdere til at forme deres egne målsætninger og gøre dem til realiteter

26 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Forventninger til alle medarbejdere i Produktion og Logistik:  Vi forventer, at denne organisations ledere spiller en aktiv rolle i opnåelse af denne vision ved at:  hjælpe med at formulere deres egne understøttende målsætninger  engagere deres medarbejdere til at forme deres egne målsætninger og gøre dem til realiteter  holde sig selv og andre ansvarlige for indgåede aftaler

27 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Forventninger til alle medarbejdere i Produktion og Logistik:  Vi forventer, at denne organisations ledere spiller en aktiv rolle i opnåelse af denne vision ved at:  hjælpe med at formulere deres egne understøttende målsætninger  engagere deres medarbejdere til at forme deres egne målsætninger og gøre dem til realiteter  holde sig selv og andre ansvarlige for indgåede aftaler  føre en konstruktiv, åben og ærlig dialog

28 Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager godt, og som er lettilgængelige. Elementer:  asiatiske fødevarer  convenience/nem mad  forbrugere/målgrupper  smag  Daloon (mærke)  distribution detail og catering Vision, Produktion og Logistik Forventninger til alle medarbejdere i Produktion og Logistik:  Vi forventer, at denne organisations ledere spiller en aktiv rolle i opnåelse af denne vision ved at:  hjælpe med at formulere deres egne understøttende målsætninger  engagere deres medarbejdere til at forme deres egne målsætninger og gøre dem til realiteter  holde sig selv og andre ansvarlige for indgåede aftaler  føre en konstruktiv, åben og ærlig dialog  Vores forventninger er, at alle medarbejdere vil være engagerede i at opfylde denne vision og rette deres ressourcer og indsats derefter


Download ppt "Daloon, den moderne forbrugers foretrukne valg til dækning af behovet for spændende, etniske fødevarer med asiatisk præg, som er lette at tilberede, smager."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google